![]() |
Den var inte lätt
|
Hur fan kunde jag missa den hehe
|
Hur många hade med den måntro, kan ju verkligen inte vara många system kvar nu
|
Trist att åka på en spik i sista steget, men Juuls pålle fick ju öppna 10,2/500 så det blev lite för tufft.
|
103 ggr pengarna och 0% :ful:
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-05-11 Bana: Charlottenl Spelform: V75, omg. 21 Avd Ordinarie hästar 1 7 Alfas da Vinci 2 1, 2, 3, 9 3 2, 8, 11 4 6 Sponsor 5 3, 4 6 3 Nothing But Class 7 1, 3, 5, 6, 8, 9, 10 Vadet gäller startnummer 168 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 84,00 kr Synd att man inte hann in här och läsa innan om Tano Bork, blev en stresslapp... |
och varför lirade man inte trio!?!?!?!?!?!?!?!?
|
Citat:
Någon som vet vilken omgång JP i så fall går till, är det danskarna som tar det till någon av sina omgångar eller går det till nästa helgs omgång? |
Citat:
Kan ju öppna upp fältet liksom. |
Citat:
|
Viktig info inför dd-spelet: 7 Mosaique Face går barfota runt om trots allt....har aldrig torskat med den balansen 2/2 klart spelbar som spik i dd-2......feta odds att vänta!!!
|
Jackpot ska gå till nästa lördags v75 i sverige (vi får bara vår del av jackpotten som jag förstått det)
|
Dagens dubbel i dag
11- 9 |
Citat:
|
Citat:
|
Sahara Fairytale toppchans nu!? Tuffaste konkurrenten spår 8..
|
Citat:
|
GOOOP!
|
JEPPE!
|
Vad sa jag ?
Lita alltid på pappa :D |
oj oj vilka lopp vi får se idag, tajt men nog fasiken vann Goop där
|
Nog sjutton ser Goop ut att sätta nosen först på linjen.
|
Citat:
|
Tror man nougat ås vinner från 8e har man en skruv lös.
Den hade jag som 7e rankad. Har inte ens varit bra... |
Citat:
|
vad tror ni jackpot på gång?
|
fyfan vilken omgång. Helt chanslös. Black för länge sedan. Får försöka skrapa ihop lite småpengar på v/p och DD för att rädda dagen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu vinner säkert Fleming med sjuan till 10 ggr
|
Citat:
|
Man behöver nog inte vara ur form för att inte ha chans på 7 rätt i dag. De flesta är borta.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Race Cowboyland är omöjlig om man inte har alla. |
Citat:
|
Citat:
|
Koljini skriver på twitter.
"Tekniska problem gjorde att vi ej fick ut info innan V75 inlämning.." "Men för er som spelar vinnare, DD osv så kommer Mosaique Face gå barfota och med spyder. Hästen känns perfekt och alla växlar rycks!" |
fasicnerad över att 52 system är kvar
Citat:
|