![]() |
V75 Charlottenlund 11/5
Spik: Nothing But Class, kommer från ett rätt så hygglig lopp bakom en Magic Tonight som var magisk, spets o slut?
Om ni garderar ta med M.T Harmony som gick ruggig lopp senast. Draget: Magic Tonight som gjorde ett topp lopp senast på kort distans, blir gynnad av hårt körning vilket jag tror det kan bli. Måste streck: Yamani Hornline |
Fullt fokus på detta efter dagens V75a.
Tog en snabbtitt och Alfas Da Vinci mot Yamani Hornline är ett mycket starkt lås i inledningen. |
Citat:
Kom igen nu och värk fram lite genomtänkta tips!! :hattenav::KO: |
Citat:
|
Citat:
Svårt att hitta bra spik förutom Nothing But Class tycker jag. Måste erkänna att jag har dålig koll på de holländska hästarna, tänker främst på Derby Lobell i 5:e avdelningen. Vågar man spika Codebreaker där eller är det helt enkelt så att Derby är den bästa hästen i loppet? |
Generellt brukar Langewangs hästar stå sej väldigt bra i de nordiska loppen. Alltid givna på min kupong iaf.
|
Citat:
|
Blivit "jätte skrik" på Caballion nu. Inte så mycket streckad än på V75. Intressant till 7% men jag vill se att hästen travar ett helt lopp innan jag tror för mycket på hästen även om det finns en kapacitet där inombords som är minst top 3 i loppet.
|
Citat:
|
Än så länge tidigt att spekulera i streckprocent, men 2 % på Beckman c/o 7 % på Caballion.... Jo men tjena....
|
Citat:
Den är helt överlägsen om den fungerar. Ingen av de övriga kan ens stava till den kapaciteten. |
Citat:
Har den någonsin gjort någon som satsat glad? Enda pluset imorgon är Björn. Spåret är ju också det sämsta.. Strecka på ni.. |
Den har gått 9.3 har jag för mig.
Alltid varit krånglig, aldrig fungerat. Men pajasfamiljen Larsson har hanterat den. Flera hundra välstammade i varje årgång, ingen framgång alls. Hästen kan ALLT. I ny regi kan det inte bli sämre, den sågar jag inte Citat:
|
Citat:
Angående CORKY så vill jag bara säga att 1000-metersbana är en fördel för den läser lite spekulationer om att det skulle vara ett frågetecken. Håller dock med om att den kan vara överstreckad om man inte kör för vinst.. Då tar vi den på Valla! :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
Om man lyckas hitta rätta nycklarna till hästen och nu i händerna på fransk topptränare så kan det ju slå ut väldigt väl. |
Jag har sett Corkys alla lopp som ligger på nätet.
Superhäst, men bakspår och ny distans är inga bra förutsättningar. Att den är överlägsen är det inget snack om. Citat:
|
Citat:
Då tar vi den på Valla! :cheers: |
Caballions kapacitet kan knappast någon bestrida.... Tyvärr tror jag dock att bröderna Larsson knäckt hästen....Som nån också nämnde: Det är ofattbart att dem inte haft mer framgångar med det material de faktiskt haft/har att jobba med!!
Fredde B är en av landets i särklass absolut sämsta "proffskuskar" men det visste väl redan alla!?.... TOTALT TALANGLÖS! |
Citat:
Hade inte tid senast jag var och jobbade i New Jersey. Men då fanns inte Corky. |
Miljonlappen..
avd1. 2-3-7-9-11-14 avd2. 3 Bullish avd3. 2-6-9-11 avd4. 2-6 avd5. 4-7-11-12 avd6. 1-3-6 avd7. 1-5-6-9 =1344 kr Andelarna kostar 34 kr styck... Föranmälan är att föredra, öppnar upp ca 07.30 och stänger 10.00. Mejla mig om ni vill ha en plats i bolaget. (skicka pm) Kommer eventuellt ändra något, om jag ser eller får till mig viktig info... |
första tanke sitter
V75 Charlottenlund 1. 2,7,9,14 2. 1 3. 2 4. 6 5. 3,4,6,7,11 6. 1,3,6,11 7. 3,5,6,10 |
Caballion måste ju med.
Öht så kommer jag ha många hästar i DD-loppen. Nothing but Class är förstahäst, men jag måste bara ha med norrbaggarna. Support Jusitce och Thia Broadway. SJ va grym när den tog ner inken. Stelton såg jag på valla, den ska med efter kort vila. MT harmony, ja den sitter snart 1%!! Solvato - äh, den här kommer man torska pengar på. Men alltså, Veijo?? Bara där hör ni ju. Eftersom det inte finns någon Raja med som kan se till att loppet körs i 09-tempo hela vägen så vinner den inte. UP vinner eller bakspår!! |
Citat:
Måste ha hjälp för att fatta något |
Citat:
|
Citat:
|
V75-1: 2.7.8.9
V75-2: 1.3.9 V75-3: 2.4.5.6.9.10.11 V75-4: 6 Sponsor V75-5: 3.4.9.11.12 V75-6: 3 Nothing but Class V75-7: 1.3.5.6.8.9.10 2940rader bolaggspel |
Borde man vara orolig för 7 Mosaique Face i sista? Nu vankas dt sko-ryck......kanske ett misstag att inte ta med den i sista....vi får se
|
3 Son of Monterchristo likaså....
|
Solvato omgångens klaraste häst.
|
Citat:
|
Spiker i morgen...
Yamani Hornline....bare bedst hest,distance +++´++ ,form +++++ sidst uden galop har den bare vundet løb...
Monte Major....tophest...fordel af overpace vinder lidt.... Beckman---Franck Nivard kommer efter 100000 euro og som jeg kunne læse ud fea de franske travblad så tar han dem også ....topshanse :) |
sådan kommer bon og se ud
V75
CHAR.LUND 11.05.2014 V75-1: 9 V75-2: 1,2,3,4,5,6,7,8,9 V75-3: 10 V75-4: 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12 V75-5: 1,3,5,7,9,11,12 V75-6: 1,3,10,11 V75-7: 6 1386kr. |
Citat:
|
NO
Citat:
|
Solvato är en vinnare och kommer att förbli en vinnare!
|
Citat:
|
Citat:
Hoppas att det inte hänger ihop med Magic Tonight ägares sponsring av elitloppet? |
ang Salvato och barfota!
- Hästen är bara fem år och vi är 95 procent säkra på att det inte blir något elitlopp även om vi vinner på söndag. Att starta en femåring där skulle vara väldigt tufft för hästen. Men gärna seger i Köpenhamn. Han går barfota runt om som senast. |