Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Charlottenlund 11/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20421-v75-charlottenlund-11-5-a/)

trance_error 2014-05-10 13:09

V75 Charlottenlund 11/5
 
Spik: Nothing But Class, kommer från ett rätt så hygglig lopp bakom en Magic Tonight som var magisk, spets o slut?
Om ni garderar ta med M.T Harmony som gick ruggig lopp senast.

Draget: Magic Tonight som gjorde ett topp lopp senast på kort distans, blir gynnad av hårt körning vilket jag tror det kan bli.

Måste streck: Yamani Hornline

AndyMart 2014-05-10 13:11

Fullt fokus på detta efter dagens V75a.

Tog en snabbtitt och Alfas Da Vinci mot Yamani Hornline är ett mycket starkt lås i inledningen.

doob 2014-05-10 16:02

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 341471)
Fullt fokus på detta efter dagens V75a.

Tog en snabbtitt och Alfas Da Vinci mot Yamani Hornline är ett mycket starkt lås i inledningen.

Den här tråden började inte bra... Ditt lås får stryk av både Rocky Egedahl och Ophoto Brogård! För att inte tala om Photo Princess och Kaffir Face som heller inte kan uteslutas!

Kom igen nu och värk fram lite genomtänkta tips!! :hattenav::KO:

AndyMart 2014-05-10 16:24

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 341595)
Den här tråden började inte bra... Ditt lås får stryk av både Rocky Egedahl och Ophoto Brogård! För att inte tala om Photo Princess och Kaffir Face som heller inte kan uteslutas!

Kom igen nu och värk fram lite genomtänkta tips!! :hattenav::KO:

Detta är ett genomtänkt tips och det kommer du få se imorgon. Men gardera du med Kaffir Face som kommer i mål på Måndag! :D Enda emot är Ophoto Brogård, så har man råd tar man tre och går till nästa lopp.

Tamuli 2014-05-10 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 341595)
Den här tråden började inte bra... Ditt lås får stryk av både Rocky Egedahl och Ophoto Brogård! För att inte tala om Photo Princess och Kaffir Face som heller inte kan uteslutas!

Kom igen nu och värk fram lite genomtänkta tips!! :hattenav::KO:

Är också inne på att man inte får glömma bort Rocky Egedahl, Ophoto Brogård och Kaffir Face men kommer plocka med både Alfas da vinci och Yamani Hornline.

Svårt att hitta bra spik förutom Nothing But Class tycker jag.

Måste erkänna att jag har dålig koll på de holländska hästarna, tänker främst på Derby Lobell i 5:e avdelningen. Vågar man spika Codebreaker där eller är det helt enkelt så att Derby är den bästa hästen i loppet?

robfri 2014-05-10 16:38

Generellt brukar Langewangs hästar stå sej väldigt bra i de nordiska loppen. Alltid givna på min kupong iaf.

Tamuli 2014-05-10 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 341611)
Generellt brukar Langewangs hästar stå sej väldigt bra i de nordiska loppen. Alltid givna på min kupong iaf.

tack för snabbt svar, då kanske man inte vågar spika Codebreaker iaf då

NicklasJ 2014-05-10 16:42

Blivit "jätte skrik" på Caballion nu. Inte så mycket streckad än på V75. Intressant till 7% men jag vill se att hästen travar ett helt lopp innan jag tror för mycket på hästen även om det finns en kapacitet där inombords som är minst top 3 i loppet.

jellybelly 2014-05-10 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 341613)
Blivit "jätte skrik" på Caballion nu. Inte så mycket streckad än på V75. Intressant till 7% men jag vill se att hästen travar ett helt lopp innan jag tror för mycket på hästen även om det finns en kapacitet där inombords som är minst top 3 i loppet.

Caballion ska väl grävas ner i källaren på alla seriösa kuponger. Hoppas den drar mycket streck nu! :cheers:

Alanya 2014-05-10 16:55

Än så länge tidigt att spekulera i streckprocent, men 2 % på Beckman c/o 7 % på Caballion.... Jo men tjena....

putte64 2014-05-10 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av jellybelly (Inlägg 341615)
Caballion ska väl grävas ner i källaren på alla seriösa kuponger. Hoppas den drar mycket streck nu! :cheers:

Har du varit på en travbana någon gång ?
Den är helt överlägsen om den fungerar.
Ingen av de övriga kan ens stava till den kapaciteten.

jellybelly 2014-05-10 17:03

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 341619)
Har du varit på en travbana någon gång ?
Den är helt överlägsen om den fungerar.
Ingen av de övriga kan ens stava till den kapaciteten.

Jag har varit på många travbanor många gånger. Om det nu är relevant? Fråga dig själv.. har den någonsin fungerat under alla år du stått där och hejat på?

Har den någonsin gjort någon som satsat glad?

Enda pluset imorgon är Björn. Spåret är ju också det sämsta.. Strecka på ni..

putte64 2014-05-10 17:08

Den har gått 9.3 har jag för mig.
Alltid varit krånglig, aldrig fungerat.
Men pajasfamiljen Larsson har hanterat den.
Flera hundra välstammade i varje årgång, ingen framgång alls.
Hästen kan ALLT.
I ny regi kan det inte bli sämre, den sågar jag inte

Citat:

Ursprungligen postat av jellybelly (Inlägg 341620)
Jag har varit på många travbanor många gånger. Om det nu är relevant? Fråga dig själv.. har den någonsin fungerat under alla år du stått där och hejat på?

Har den någonsin gjort någon som satsat glad?

Enda pluset imorgon är Björn. Spåret är ju också det sämsta.. Strecka på ni..


jellybelly 2014-05-10 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 341622)
Den har gått 9.3 har jag för mig.
Alltid varit krånglig, aldrig fungerat.
Men pajasfamiljen Larsson har hanterat den.
Flera hundra välstammade i varje årgång, ingen framgång alls.
Hästen kan ALLT.
I ny regi kan det inte bli sämre, den sågar jag inte

Jag håller med om Larsson. Unikt, och synd, att ägaren stod ut så länge. Får hålla oss till tråden.

Angående CORKY så vill jag bara säga att 1000-metersbana är en fördel för den läser lite spekulationer om att det skulle vara ett frågetecken. Håller dock med om att den kan vara överstreckad om man inte kör för vinst.. Då tar vi den på Valla!

:hattenav:

Voltstart 2014-05-10 17:14

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 341619)
Har du varit på en travbana någon gång ?
Den är helt överlägsen om den fungerar.
Ingen av de övriga kan ens stava till den kapaciteten.

... själv är jag ingen fan av Veijo... men med senaste insatserna måste jag bara gå på Solvato... V75 är svårt nog ändå. Caballion har sällan avstått galopp och inte heller lyckats riktigt med att sätta dit nosen i de stora loppen. Grym i Hugo Åbergs häromåret, dock. Solvato kan måhända inte stava till kapaciteten, men jag tror hästen kan överträffa densamma... :yes:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved