![]() |
Gillar att det inte är samma gamla kusk på Cuba Cohiba, inte bästa skallen på hästen men kanske kan tända till lite nu.
Annars så tycker jag att det är lockande odds på 9 Qvintette och 14 Engla Håleryd. 15 Working On A Dream har tagit 9 av karriärens 10 segrar barfota. Spelvänligt lopp iaf! :cheers: |
Och Royal Apanage är en av de sämsta hästar jag sett, vilket jag sa tidigt.
|
Rätt sjukt att Jeppas Maxi vinner Klass II från dödens över medeldistans på 12.0
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Royal Apanage var en rolig favorit.
Svindålig häst, som aldrig kan få spets |
Måste ju bli jackpot nu
|
Omtag på norrbaggen! Gav mig fina pengar i Norge! Nu kan den speeda till vinst om överpace idag också!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-17 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 273 Avd Ordinarie hästar 1 5 Mr X.F.Royal* 2 5 Betterthancheckers* Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 83EC E69F 73A7 XXXX Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-17 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 273 Avd Ordinarie hästar 1 5 Mr X.F.Royal* 2 1 Rocket Zet Vadet gäller startnummer 1 x 40,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 83C8 641B 35A9 xxxx |
Citat:
Men fort gick det |
Royal Apanage är tia.
HaHaHa |
Fuck, han förtjänade sin plats
|
Citat:
I efterhand kan vi väl påstå, att det idag inte spelat något roll hur loppet blivit kört. Dagens värmningsavslag var ju överlägsen under alla förhållanden.:cheers: |
Det var snyggt kört av Takter, vilken öppning av Truculent
|
Citat:
|