Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Gävle 17/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20434-v75-gaevle-17-5-a/)

muumiin 2014-05-15 23:42

Va e de för idiot i revi7ionen?!?! Blir så trött

putte64 2014-05-16 08:08

Streckvärda enligt Unibet:

http://piclair.com/data/0lyq7.jpg

Klanke 2014-05-16 08:18

Citat:

Ursprungligen postat av whalz (Inlägg 341992)
Enda lätta loppet är Guld, piraten borde vinna detta enkelt! Resten av loppen känns riktigt svåra...

Piraten har inte alls varit bra på slutet och att han bara ska ut och vinna detta köper jag inte. Blir nog omgångens mest överstreckade :drunk:

Omgångens öppnaste är avd2, Leif är helt tappad på strecken, hästen har tänt till efter man korrigerade lite i balansen och trots uselt spår så tror jag det kan bli bra fart på loppet. Leffe gick som sagt 12 sista varvet och såg fin ut senast..

Britt Palema är omgångens bästa spik! tar spets och är obesegrad där 2 av 2 verkar vara av fin sort och kusken känner hästen väl. Bra segerchans i mina ögon..

Håller på att cheka av omgången, på lördag kan ni hitta mina drag på www.miljondragen.bloggo.nu

Hörs!

putte64 2014-05-16 08:20

Bara en test för att se om det fungerar, något verkar vara fel just nu.

oggeb 2014-05-16 09:08

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 342808)
Piraten har inte alls varit bra på slutet och att han bara ska ut och vinna detta köper jag inte. Blir nog omgångens mest överstreckade :drunk:

Omgångens öppnaste är avd2, Leif är helt tappad på strecken, hästen har tänt till efter man korrigerade lite i balansen och trots uselt spår så tror jag det kan bli bra fart på loppet. Leffe gick som sagt 12 sista varvet och såg fin ut senast..

Britt Palema är omgångens bästa spik! tar spets och är obesegrad där 2 av 2 verkar vara av fin sort och kusken känner hästen väl. Bra segerchans i mina ögon..

Håller på att cheka av omgången, på lördag kan ni hitta mina drag på www.miljondragen.bloggo.nu

Hörs!

Omgångens mest överstreckade hittar du i Truculent, Coldtown och Molle CD

MatsE 2014-05-16 09:52

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 342812)
Omgångens mest överstreckade hittar du i Truculent, Coldtown och Molle CD

Coldtown = spets o slut :moneybag:

Trinity 2014-05-16 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 341995)
Laxdasens favorithäst Coldtown ut på V7...Ni behöver inte läsa hans blogg för att veta vem som utses av Dasen, till omgångens dunderklara. Jag säger det redan nu.
Men Jeppas Maxi går inte av för hackor heller!

Molle C.D fick ju besöka veterinär efter senast, åtgärdad nu och vid full vigör skulle jag spika men nu vet i tusan.

Truculent spännande fläkt i gulddebut.

Ska kika vidare ;)

Har spik på Coldtown, Lyssnar just nu på när de intervjuar Jorma och när han sa att de var sex delägare men en av de hade blivit påkörd och dog och skulle hedra honom om det blev vinst..

Blir då spik på Coldtown, Fast mest på hur loppet kommer att bli och då hoppas jag att det blir spets och slut! :)

Var annars Jeppas Maxi jag skulle låsa loppet med..

spalato 2014-05-16 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av whaton (Inlägg 342240)
Nej men sen och andra sidan ska du spika otp om ja förstått det hela rätt som ja tycker inte visat någon form alls i år plus så tar han inte spets och det är ända position hästen går i

Truculent vann senaste starten från bakspår......kanonfin ! Porthos Amok kan få loppet med Örjan!

Champinj0nen 2014-05-16 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av spalato (Inlägg 342863)
Truculent vann senaste starten från bakspår......kanonfin ! Porthos Amok kan få loppet med Örjan!

Såg att Porthos amok gick bättre tid/ placering mot on track piraten sist. Någon med lopparkiv som kan säga vad de tycker om prestationen dem imellan? Ja vrf inte porthos amok med några lopp i kroppen o örjan..

enaldi 2014-05-16 15:07

Citat:

Ursprungligen postat av Champinj0nen (Inlägg 342866)
Såg att Porthos amok gick bättre tid/ placering mot on track piraten sist. Någon med lopparkiv som kan säga vad de tycker om prestationen dem imellan? Ja vrf inte porthos amok med några lopp i kroppen o örjan..

On Track hamnade helt fel på det - Hans R är väl sådär som kusk - men gissar det var ett prepare inför det här. Medan Porthos kom loss från invändigt läge 3-400 meter från mål och flög fram på upploppet o gick snabbast av alla. MEN, det är mer rätt distans för den då, 3000 meter, och att den ska runda alla här på kort känns långsökt. Däremot såg den kanonfin ut medan On Track såg sådär ut. Dock Erik nu och mycket bättre både läge och distans så jag tror den är före Porthos i mål denna gång...

Shooter 2014-05-16 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 342808)

Hörs!

Nja, förra loppet så struntade Strömberg i att köra Piraten, så det var inget fel på hästen.

Trinity 2014-05-16 15:11

Är inne på samma linje som er, spalato och Champinj0nen..
Örjan smyger sig fram och på upploppet dyker han plötsligt upp och spurtar snabbt fram till mål och tar ned de andra och vinner med Porthos Amok.. ( Fast mest ett önsketänkande )

Systemet, Det nyss satta..

1: 1,2,4,5,10
2: 1
3: 1
4: 1,3,4
5: 3,4,9,11,13,14,15
6: 1,2,4,7,10
7: 1,5,10

Borde väl sitta? !!!

mijo14 2014-05-16 15:48

Francais du Gull är bästa spiken! Björn spetsar och hästen är toppad till detta lopp och 10% är ett jäkla fynd. On Track Piraten har haft innerspår bakom bilen två gånger utan att spetsa och gör det inte nu heller. Dessutom har det ju inte direkt lyst och sprakat om Piraten efter Frankriketuren...
Truculent är startsnabb, men tar aldrig sig förbi F D G...aldrig!