![]() |
Fastnat i Delcious lopp, allt annat kvittar nu. Än mer kär i henne ♥
:cheers: |
Hur kan det var en skräll efter hästens förra lopp, min fjärde häst
|
Surt
Finns inte att Jennifer förlorar med lucka |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-05-14 Bana: Solvalla Spelform: V65, omg. 103 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 6 Al Dente 2 4, 7 3 2 Lovelock 4 1, 4, 5 5 1, 4, 6, 8, 9 6 1, 3, 5, 6, 9, 10 Vadet gäller startnummer 180 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: AB64 2114 B90F xxxx |
Citat:
Det måste man gå på till 7%, om man vill vinna mycket. Kommer du inte ihåg hur hon var i rygg på Sugar Flaxy ? |
Citat:
|
V65 Valla
1) 6 2) 1,3,4,7,9 3) 1,2,3,6 4) 1 5) 1 6) 1,3,4 60 kronor. Lycka till!:popcorn: |
Citat:
Därav hatten av, för hon vinner ju ibland oavsett. |
Nu är det lite som man befarade, favoritparad och bara en skräll i stoloppet.
Men man vill inte spela så... |
vilket lätt lopp Al Dente fick.
|
Blev en bra spik iaf med Zonguldak :)
Synd man missade skrällen i 3:e bara :/ |
Citat:
|
Oj, en offensiv styrning av Stefan Persson, undrens tid är inte förbi....
|
Idag kan man säga att Mr. Statistik Jens Sjödén var bra på det!
Spelade i princip som han sade, fast lite billigare vilket gjorde att jag missade Zonguldak :( Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-05-14 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: V86, omg. 12 Avd Ordinarie hästar 1 1, 6, 7 2 2, 3, 4 3 1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12 4 1, 7 5 6 O'grady* 6 6 Al Dente 7 3, 11 8 4 Västerbo HighFlyer Vadet gäller startnummer 324 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 81,00 kr |
Citat:
|
Citat:
Trodde alla killar var förblindade av hennes skönhet och missade resten;) :clap: Eller du kanske är kvinna med? :skamsen: |
Citat:
|
Spelar inge roll hur kusken ser ut ;)
Citat:
|
SS rankade Zongultak som första A-häst av två. Dom enda som stack ut där med just den.
|
wow 7 rätt och 25 kr tillbaka, blir korvmojen nästa *ironi*
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Det är snyggt.
Banks hade varit helt chanslös med normalt lopp, dvs 4e / 5e ut som man brukar få från spår 9. Nu behövde den aldrig vara ute i spåren, annars hade den fått minst 20m längre väg och missat platsen. Citat:
|
Citat:
|
Och jag är heller inte imponerad av Tillman, men jag kan lira om jag tror chansen är god.
Citat:
|
Citat:
Ja, du fick rätt där. :p |
Citat:
Blev faktiskt ovanligt lite spelad i dag med tanke på att hästen vann senast och vanligtis blir väldigt överspelad. |
Citat:
|
På Unibet får man 20/3.85 vinnare och plats på Elit Sund. Det är klart bra odds för hästen som borde ta sig till spets. En häst som gynnas kraftigt av att gå på innerspår. Släpper möjligtvis och får rygg ledaren. Får en bra resa och oddsen är i överkant.
|
Citat:
Nja du, det där med skönheten kan vi alltid diskutera, tycker mest hon ser ut som en häst i ansiktet med dom stora framtänderna..... Gick väl inte över nån gräns nu hoppas jag..... |
Citat:
|
så jävla trött på lövgren, tror ni han hade visat pisken för sin häst om det hade varit nån annan än stallkompisen som kom på utsidan!!
döm karljäveln till böter för att ej ha kört för bästa möjliga placering!!! |
HÄRLIG STYRNING MED LOVELOCK BJÖÖÖÖÖRNNN GOOOOOOP!!!!
|
Äntligen Curtzy!
Missade spela, bara dig jag ringat in... |
Citat:
|
V3 - REVANSCH!!!?? Bra start!!
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-05-14 Bana: Solvalla, omg. 38 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 5, 6, 7 2 1, 6, 8, 9 3 3 Racing Hill* Vadet gäller startnummer 20 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 0BE2 8138 D70F XXXX |
Va fan har hänt med Takter nu har han kört galopp i 9 av de 11 senaste loppen,fattar ingenting en av mina favoritkuskar undrar vad det är som rör sig i hans skalle nu ojojoj.
|
Å så får Örjan avsluta? Favorit på v3... Klart missnöjd med det!
|
Bara älskar Redén och hans hästar ♥
Ni som följer mig på twitter vet.. Men vilken kille, vilka hästar! Kan sluta med tre i Elitloppet ;) |