![]() |
V86 Snackis
Spikar
Valkyria R.Ö.K. Kommer tävla med jänkarvagn och barfota bak & Al Dente |
Haha du spikar mina avslag ... Får se vem som har rätt
|
Valkyria var inget vidare senast, ganska långt efter fr spets som favorit , det gillas inte. kanske passade inte banan.
|
Valkyria känns absolut inte som nån spik med Lönnborg i sulkyn :no:
Al Dente tror jag bara är bäst, visat bra inställning och vinner även om det skulle bli dödens. Lite inne på att spika She Loves You FI, tror Goop håller ut Reden och sen offrar inte reden sin häst utan kryper ner i rygg. |
|
Finns det inte ett gäng hästar som ska ut i finaler på Elitloppshelgen och som kanske kör lite preparé..? Nån som har koll? Ni Talar Bra Latin i första är väl en sådan..?
|
Citat:
|
Ni Talar Bra Latin avd 1, i Klass II Final.
Delicious avd 2, i Lady Snärts Lopp eller inbjuden efter denna till Elitloppet? Honeydew avd 3, i Diamant Stoet. Secret Service avd 4, i ASVT Trottex Auktionslopp nästa Onsdag, 220k första pris. O Gready avd 5, i Sweden Cup. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
72% på Al Dente då försöker jag fälla. Nu tar jag inte med många hästar ifall Al Dente skulle vara bara bäst men ett par iaf. Endast 8 hästar till start och nästan alla får chansen. |
Owens face är mitt drag i loppet.. Avslag o avslag. Tycker inte den är så bra att den ska vara över 50%...unga hästar o litet fält nja
|
Spikar på Sugar Flax (från spets)
Art On Line (väl så bra bakifrån) Al Dente (varför göra det svårt...?) 1 7 10 1 3 4 3 5 6 7 8 9 4 10 6 4 5 8 10 1 6 7 Så här får det bli! Lämna in innan man manipuleras av "experter" |