![]() |
Citat:
|
Denim Boko stanna på upploppet ännu en gång.
Helt rätt Putte. |
den var riktigt dålig idag. väldigt seg
|
Synd på Rondine, hade suttit fint...
|
Per Nordströms hästar svimmar ju alltid sista biten, inget nytt.
|
Håller tummarna för BEARHAWAII och Varulv
|
Riktigt klantigt av Johan att dra på sig en potentiell diskning där. Om det varit närmare i mål hade de nog knäppt han.
|
det är så skönt att man kan ta bort alla Per Nordströms hästar på allt, sicken lallare................
Spela Djali Boko nu allesammans:clap: |
Klanteriet fortsätter, han medger att han gjort fel. Bättre då att medge att det var lite tajt så kanske de inte bötfäller, eller iallafall inte tar i så mycket med bötesbeloppet.
|
Den är blöt.
Hade han släppt kanske det gått bättre, och sämre för Örjan. Men Nordström är ingen taktiker direkt. Citat:
|
Jag behöver "bedövare" till V4:an. Screen Height och Bear Dancer är givna. Fler idéer nån?
|
Citat:
|
Här hoppas vi på Drogba eller kanske Jarl!
Eller iofs, beer för vår käre varulvs skull :) |
Citat:
|
Citat:
Jonesy kan allt när den är i form. |
Citat:
Måste motvilligt erkänna att den va riktigt bra. Efter öppning på 06.4 och Bearhawaii i andra ytter så va jag helt säker på att varulv skulle få fira. Jaja, även en blind höna........... |
Erik skulle kört till istället så vinner han loppet, nu hoppar han vid tempoökningen istället.
|
Bra med Djali Boko, behöver få upp värdet lite.
|
Love Dancer gjorde ett fint lopp...
|
Citat:
Kul med Djali Boko! |
Citat:
|
Fly The World Vinnare / Plats
|
Tre hästar i nästa, där jag hoppas att Nissan Broline eller My Gliding Angel ska kunna vinna över D'One. Skor och årsdebut - blir intressant.
|
Citat:
|
Citat:
Emot är väl Haugstad... |
dags för goop nu. Tror han får ta över spets här efter en bit. provar en rak tvilling också med donna di quattro som jag tyckte såg förbättrad ut i bakvarv provstart
|
Hurfansen orkade Nissan hålla upp ledningen, den har väl aldrig vart startsnabb?
|
JAAAA!
|
HÄRLIGT NISSAN BROLINE!!! JOBBA NU VEIJO!!!
|
3,5,6 och 9 i nästa. Blir väl svårt att sänka favoriten, men hoppet är det sista som lämnar människan.
|
Erik har ingen bra dag... Synd....
|
Citat:
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-05-15 Bana: Åby, omg. 26 Lopp: 6 Spelform: Plats Hästar: 8 Donna di Quattro Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr |
Citat:
|
Jag skulle just ta upp vad Rikard Hansson sa om Sjunnessons öde, så nu slipper jag det. På intrycket är Nissan Broline min favorit till slutsegern i Drottningens. Vilket intrycket när den lämnade över upploppet!
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-05-15 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 269 Avd Ordinarie hästar 1 3, 5, 6 2 10 Bear Dancer Vadet gäller startnummer 3 x 150,00 kr Totalt: 450,00 kr Kvittonummer: EB08 D6BA 7141 XXXX Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-05-15 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 269 Avd Ordinarie hästar 1 6 Amazing Man 2 10 Bear Dancer Vadet gäller startnummer 1 x 360,00 kr Totalt: 360,00 kr Kvittonummer: 6D88 D2BA 3163 XXXX |
dd:4 mot 1,9
|
Tråkigt, men väntat. Spik på Boys Going In i sista.
|
JAAAAAAAAAAAAA!!! VILKEN HÄST!!! TROTS VEIJO!!! :clap:
Gillar inte Veijo som bekant men jävlar vilken häst han har här! Som vanligt är det trav och inte liv och död och jag unnar faktiskt Veijo all framgång på slutet med främst den här men såklart även med Solvato! Kul! Men taktiker...? Nej det blir han aldrig! Så länge han har dessa att köra med så spelar det ingen roll! Herregud vilken häst!! |