![]() |
The Editor glöms ofta bort också. 2%.
Spelvärd häst. Unique Gowan som va tapper senast, också spelvärd, 3%, hunnit ladda batterierna? |
Avd 1. BBS Sugarlight
Avd 2. Alla Avd 3. Låser på kanske M.T Harmony och Dileva. Vill ha med She Loves You också men jag går för pengarna. Avd 4. Försöker fälla Ni talar bra latin, tar med 2,8,9,10,12. Avd 5. Tar inte äns med Pigtails här, 2,4,5,7,12,14,15. Avd 6. Olympic Kronos Avd 7. 2,7,8 |
Mellby Viking förtjänar allt en och annan tapperhetsmedalj också. Och några till i det här startfältet på färska meriter. Är det bara jag som är inne på Time Ma chine? Har väl en jäkla överkapacitet och står bra till här. Har redan förtidslirat till 30ggr.
|
jag ser lördagen som en intressant v75 dag...hoppas de skräller till i direkt o Jeppe Juel vinner med MTE....sedan vinner kontio med Corleone Boko.....efter så smäller det till med PUUUUUU....MERMAID ÅS...fortsätter med en favorit NI TALAR BRA LATIN.....sedan dax för Flemming med JUMBLE ÅS...dax för DD-loppen...första hoppas jag de blir ordentlig körning så UDO´S OILER får chansen...sist men ABSOLUT inte minst komme Harpers där vi får se ett världsrekord av våran gode Bergh bakom BEAU MEC....Jag kollar i mobilen efter 30 minuter o inser glädjen att ATG sökt mig för en kommentar när jag vunnit 1.7 miljoner....tack för kaffet...enkel analys i badkaret med ett par kalla....
|
Citat:
Jag är oxå inne på att spika Olympic Kronos. Någon mer? |
Blev helt fel denna post :)
|
Beau Mec spikar jag såklart. Helt oslagbar felfri och under 20% ett fynd! Kolla senaste loppet så fattar ni....
|
Citat:
|
Har svårt att släppa att Send in The clowns var så fruktansvärt dålig i Norge-starten. Måste ju vara en dålig favorit. Glöm inte att Percicle Bi slog den trots startgalopp i den starten. 2% på den nu och 23 på clownen. Kan vara så enkelt att clownen inte funkar utan körspö, men det är ju ruskigt felstreckat hursomhelst. Vad säger ni om västerbo från innerspår? Inget optimalt läge för den va?
|
Citat:
|