![]() |
Commander Crowe struken. Ryktena gick redan innan men nu är det ett faktum.
|
Kebnekajse gick ju som tåget sist på v75. Då var det 1640m och spår ett. Kan man hoppa över honom imorn i avd 2? Det är spår 8 och 2140m.
|
Många startsnabba innanför och spår 8, borde inte gå.
Citat:
|
Citat:
|
Västerbo Fantast barfota och jänkarvagn. Spik på lilla chanssystemet.
|
Är inte Angelo AM lite streckad? Speciellt med att Ingves är lite orolig för att NTBL ska stressa upp sig med tanke på publiken och det senaste V7 loppet Angelo vann.
Blir i dagsläget spik på Bar Plombier i sista, då det förhoppningsvis inte finns någon Stenqvist i detta loppet som förstör, samt B.B.S Sugarlight. utgång på Claes Boko, Olympic Kronos och Venkatesh. |
Citat:
Vinna Hugos och vara nära att ta hem Åbys stora... Eller kanske årsdebuten 12-tid över full distans utan att ta ut sig särkilt? ÄH! |
Citat:
|
Citat:
1.12.7 ett pisslopp i Holland säger mig ingenting. För mig är hästen slut som betrodd i dessa sammanhang. Vill du slänga dina pengar på hästen om den startar på svensk mark igen får du jättegärna göra det. |
Citat:
Digital ink är slut, har den gått så bra tider eller segrat något fräckt i år? Nej, slut... så är det |
Citat:
Digital Ink är definitivt inte slut. Vinner troligen inte elitloppet men den kommer dra in många miljoner till. Jag har min åsikt du har din jag lämnar det så. |
Vare sig CC är slut eller inte så tycker i alla fall jag det är tråkigt att man inte fick se honom en sista!? gång live imorgon på Valla. Det är en ruskigt fin och pampig häst ändå.......
|
Citat:
Fantastisk häst! |
Citat:
Han vann pisslätt i årsdebuten, plockade därefter ned Mosaique Face från dödens på Mantorp, knappt slagen tvåa via 10 sista 1000... Sedan målfotoslagen av Ed You efter en ny tung resa för att sedan preparéköras senast med Elitloppet i sikte... Vad använder du dig av när du analyserar? Lopparkiv m.m kan du ju knappast ha hört talas om.... Tärningar, spåkula etc!?... Jisses.... |
Citat:
Jag raljerade över Tobys påstående med ett liknande "fånigt" påstående... Jag tror inte på något sätt att inken är slut, jag tycker mycket om hästen och dess stil. Stora framgångar på g... *edit, du läste aldrig hela vår "konversation" utan bara just det inlägget av mig va? |