Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Elitloppslördagen (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20497-v75-elitloppsloerdagen/)

Helge 2014-05-23 10:12

Commander Crowe struken. Ryktena gick redan innan men nu är det ett faktum.

sally 2014-05-23 11:39

Kebnekajse gick ju som tåget sist på v75. Då var det 1640m och spår ett. Kan man hoppa över honom imorn i avd 2? Det är spår 8 och 2140m.

putte64 2014-05-23 11:57

Många startsnabba innanför och spår 8, borde inte gå.

Citat:

Ursprungligen postat av sally (Inlägg 344107)
Kebnekajse gick ju som tåget sist på v75. Då var det 1640m och spår ett. Kan man hoppa över honom imorn i avd 2? Det är spår 8 och 2140m.

TOBYTYKE 2014-05-23 13:21

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 344096)
Commander Crowe struken. Ryktena gick redan innan men nu är det ett faktum.

Inte så konstigt. Ägaren var missnöjd över spåret. Hade varit chanslös oavsett spår. Hästen är slut på denna nivå.

draken 2014-05-23 14:58

Västerbo Fantast barfota och jänkarvagn. Spik på lilla chanssystemet.

rrylander 2014-05-23 15:14

Är inte Angelo AM lite streckad? Speciellt med att Ingves är lite orolig för att NTBL ska stressa upp sig med tanke på publiken och det senaste V7 loppet Angelo vann.

Blir i dagsläget spik på Bar Plombier i sista, då det förhoppningsvis inte finns någon Stenqvist i detta loppet som förstör, samt B.B.S Sugarlight. utgång på Claes Boko, Olympic Kronos och Venkatesh.

Rickart 2014-05-23 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 344133)
Inte så konstigt. Ägaren var missnöjd över spåret. Hade varit chanslös oavsett spår. Hästen är slut på denna nivå.

Åh va fan grundar du det på åldern? Ja visst, gammal nu, men tycker du förra året och avsliutningen på förra året var så dålig?
Vinna Hugos och vara nära att ta hem Åbys stora... Eller kanske årsdebuten 12-tid över full distans utan att ta ut sig särkilt?
ÄH!

mijo14 2014-05-23 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 344043)
Mijo brukar vara enig dig... Men denna gången nja. Tror Beau Mec och NTBL är inget för mig.... har dock nästan alla i båda loppen och knappt någon tipsetta så vem som vinner är en annan sak. Rankar 10-3-28-6-1-12 i fjärde och 2-15-13-8-7-4-14 i sista.

Tror NTBL är en klassklättrare och vinner även om Jörgen Westholm skulle kört. Beau Mec lovade jag mig själv att spika "nästa gång"...och så får det bli! ha det bra i Stockholm!!!

TOBYTYKE 2014-05-23 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 344174)
Åh va fan grundar du det på åldern? Ja visst, gammal nu, men tycker du förra året och avsliutningen på förra året var så dålig?
Vinna Hugos och vara nära att ta hem Åbys stora... Eller kanske årsdebuten 12-tid över full distans utan att ta ut sig särkilt?
ÄH!

Hade Fabrice tyckt att hästen var så fantastiskt bra så hade han inte brytt sig om ett 8e spår. Jag tror att den är slut på den här nivån i svenska lopp.
1.12.7 ett pisslopp i Holland säger mig ingenting.
För mig är hästen slut som betrodd i dessa sammanhang. Vill du slänga dina pengar på hästen om den startar på svensk mark igen får du jättegärna göra det.

Rickart 2014-05-23 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 344176)
Hade Fabrice tyckt att hästen var så fantastiskt bra så hade han inte brytt sig om ett 8e spår. Jag tror att den är slut på den här nivån i svenska lopp.
1.12.7 ett pisslopp i Holland säger mig ingenting.
För mig är hästen slut som betrodd i dessa sammanhang. Vill du slänga dina pengar på hästen om den startar på svensk mark igen får du jättegärna göra det.

Jag har inte sagt att den inte är slut, jag säger bara att du inte alls kan veta det, du kan inte säga "hästen är slut" eftersom du inte sett att den just är slut i något lopp, hur många av elitloppshästarna drog in 3 miljoner förra säsongen?

Digital ink är slut, har den gått så bra tider eller segrat något fräckt i år? Nej, slut... så är det

TOBYTYKE 2014-05-23 16:03

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 344179)
Jag har inte sagt att den inte är slut, jag säger bara att du inte alls kan veta det, du kan inte säga "hästen är slut" eftersom du inte sett att den just är slut i något lopp, hur många av elitloppshästarna drog in 3 miljoner förra säsongen?

Digital ink är slut, har den gått så bra tider eller segrat något fräckt i år? Nej, slut... så är det

Commander var trött redan förra året. 11 år iår och då vinner man inga lopp på den här nivån, aldrig. Behöver inte se för att veta.

Digital Ink är definitivt inte slut. Vinner troligen inte elitloppet men den kommer dra in många miljoner till.
Jag har min åsikt du har din jag lämnar det så.

Stekis0757 2014-05-23 16:23

Vare sig CC är slut eller inte så tycker i alla fall jag det är tråkigt att man inte fick se honom en sista!? gång live imorgon på Valla. Det är en ruskigt fin och pampig häst ändå.......

Rickart 2014-05-23 16:25

Citat:

Ursprungligen postat av Stekis0757 (Inlägg 344186)
Vare sig CC är slut eller inte så tycker i alla fall jag det är tråkigt att man inte fick se honom en sista!? gång live imorgon på Valla. Det är en ruskigt fin och pampig häst ändå.......

Absolut, såg fram emot att se honom nästan lika mycket som själva elitloppet...
Fantastisk häst!

Alanya 2014-05-23 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 344179)

Av många dumma påståenden jag läst här bland forumen så säger jag bara GRATTIS!! DU TAR PRISET! "Digital Ink är slut" !? Seriöst!? Spelar du dum, eller är du riktigt korkad på riktigt!?

Han vann pisslätt i årsdebuten, plockade därefter ned Mosaique Face från dödens på Mantorp, knappt slagen tvåa via 10 sista 1000... Sedan målfotoslagen av Ed You efter en ny tung resa för att sedan preparéköras senast med Elitloppet i sikte...

Vad använder du dig av när du analyserar? Lopparkiv m.m kan du ju knappast ha hört talas om.... Tärningar, spåkula etc!?... Jisses....

Rickart 2014-05-23 16:31

Citat:

Ursprungligen postat av Alanya (Inlägg 344188)
Av många dumma påståenden jag läst här bland forumen så säger jag bara GRATTIS!! DU TAR PRISET! "Digital Ink är slut" !? Seriöst!? Spelar du dum, eller är du riktigt korkad på riktigt!?

Han vann pisslätt i årsdebuten, plockade därefter ned Mosaique Face från dödens på Mantorp, knappt slagen tvåa via 10 sista 1000... Sedan målfotoslagen av Ed You efter en ny tung resa för att sedan preparéköras senast med Elitloppet i sikte...

Vad använder du dig av när du analyserar? Lopparkiv m.m kan du ju knappast ha hört talas om.... Tärningar, spåkula etc!?... Jisses....

Eller så har du svårt att förstå...

Jag raljerade över Tobys påstående med ett liknande "fånigt" påstående...

Jag tror inte på något sätt att inken är slut, jag tycker mycket om hästen och dess stil. Stora framgångar på g...

*edit, du läste aldrig hela vår "konversation" utan bara just det inlägget av mig va?