![]() |
V65 Elitloppsfredagen
Är väl lika bra att köra igång hela helgen ? någon med klaringar ?? :drunk:
|
Stig Eriks Ramboldo Jet måste ju vara väldigt intressant i sista V65an, riktigt fin förra året i de två starter han gjorde och motståndet skrämmer inte denna gång.
|
Citat:
|
Jaja, inget spikförslag men intressant om den nu inte blir för mkt streckad.
|
Spikar då ?
|
Citat:
|
Sensei i den första avdelningen känns som en sund spik. Kan troligtvis inte svara ut Next Kronos från start, men ändå tillräckligt startsnabb för att kunna ta sig ut i andraspår. Jag tror hästen har toppchans från dödens!
|
Citat:
|
Svårt att hitta någon bra spik, tycker jag.
Man kan dock gå kort i avdelningarna 1 och 3, alternativt chansspika. 1) Sensei - Next Kronos 3) Spartan Kronos - Digital Control Sista avdelningen är kul. På start tror jag det räcker med Ramboldo Jet och Slanka Lasse. Bakifrån kommer Junior Troy och Kemas Magic. Superskrällarna är Super Happy och Palermo Caesar. |
12 Gin T.Deluxe (V65-2) verkar ha hittat en växel till. Överpaceskräll!
|
Tip Esterel bör vinna.
Caramella BF likaså. |
StallReijoLiljendahl @StallLiljendahl 4 tim
caramella bf riktigt bra senast. bf ro och spyder. min bästa chans imorn, kanske helgens bästa tom för stallet...gillar henne skarpt. |
Kritisera mig gärna men jag spelar lite annorlunda idag, blir lite roligare. Tre spikar:
Avd1 Sensei Avd4 Love You Silvio Avd5 Slanka Lasse Varning för: Tooltime avd2 Fossens Tosse avd3 Twigs Voici avd5 Ska fälla alla favoriter idag, förutom Sensei! Är skållhett redan nu, kommer bli dödande värme vid lunch. Kommer bli grymt det här. |
Undra hur Fredrik Persson gör bakom S.B i andra avdelningen. Hästen är riktigt startsnabb och lär ta ledningen men undra om han väljer att sen släppa
|
Han har kört den i ledningen varje gång, så det får man väl anta han gör igen.
Å andra sidan var den dålig senast, så man vet aldrig. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Gameplayer är ju oxå startsnabb men väldigt tveksamt att han kommer till spets om F.P vill köra där. Om han kan tänka sig släppa så är Gameplayer en bra spik. |
Citat:
|
Om Fredrik laddar tror jag inte han kan ta sig förbi, trots sin startsnabbhet.
Men Fredriks var dålig senast, så han kanske är nöjd med en bra rygg ??? Citat:
|
I Am Dynamite
Påställt inför senast och Camilla nästan lovade vinst i SS intervju då. Får ta det idag ist ;) Håll huvudet kallt nu, undvik galopp så vinner du. :cheers: |
Citat:
|
Sensei känns som dagens bästa spik. Alvena Take It är jag sugen på också. I tredje möts två hästar som jag lirat i deras senaste starter: Spartan Kronos och Digital Control, mycket fina hästar. Fossens Tosse är också intressant. Fjärde och femte loppen lutar jag åt att gardera rätt hårt. I sista behöver jag nog spika, lutar åt Slanka Lasse, men Junior Troy kan bli farlig. Ska kolla lite värmningar innan jag lämnar in.
|
2 Sauvignon Blance – Hon var inte alls bra senast, men hade något skit i kroppen då. Hon tränar bra igen och gick ett tufft jobb på Tingsryd i onsdags med 16,5 full väg och hon gick hela vägen då så det känns som hon är frisk igen. Idag ska hon testas barfota runt om samt med norskt huvudlag, det är första gången både barfota och norskt och det känns intressant. Jag tror inte hon bommar ledningen härifrån och i den positionen ska hon räknas. Jänkarvagn som vanligt, säger Thomas Madsen.
Citat:
|
Keeping Julia är en rolig spik idag på v4an :) 9%.
|
1) Spik 1
2) Spik 3 3) 4,5,8 4) 1,2,5,6,8,10,12 5) 2,3,5,7,11,12 6) Spik 14 |
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-05-23 Bana: Solvalla Spelform: V65, omg. 109 Avd Ordinarie hästar 1 1 Sensei* 2 2, 3, 4 3 4, 5, 8 4 1, 5, 7 5 5 Caramella B.F. 6 3, 7, 9, 13, 14, 15 Vadet gäller startnummer 162 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 162,00 kr Kvittonummer: ' |
Har inte pluggat ihjäl mig.. Blev så här.
Får hoppas Jeepster håller sig på benen denna gång. 1 2,3,4 5,8,9 1 7 Alla V6 |
Men varför ska idioten öppna på 04.4 ??????
|
Wow
|
Kan tiderna stämma?
|
Härligt Ametrin :) 5%!!
Oavsett vad tiden blir! :cheers: |
Sänkte sitt rekord med 2,3 sekunder. Ametrin. Snabb bana verkar det vara iaf
|
Widman är en pajas som skämde ut sig varje tävlingsdag på Valla, innan vi lyckades exportera honom till Italien.
Pajas är bra att ha i CV:en om man ska jobba åt TV4. Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-05-23 Bana: Solvalla, omg. 41 Lopp: 2 Spelform: Vinnare Hästar: 2 Sauvignon Blance Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: ' |
Kör tvilling 2-3.
|
Helgens första lir
Registrerat spel Datum: Fredag 2014-05-23 Bana: Solvalla, omg. 41 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 4, 5 2 5 Love You Silvio 3 1, 2, 3, 4, 5 4 7 Slanka Lasse Vadet gäller startnummer 25 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 50,00 kr |
Härligt Peter! Spik och rak tvilling satt :claps:
|