![]() |
Ruskigt snabb bana att vänta! Kanonväder och genrep för banpersonalen inför helgen! Leta spetsbud i form på Solvalla så har ni kommit långt!
Flex är det nog påställt på i ny regi Bergh. Den som inte spikar måste ha med Titan Tabac som har smällform |
Som notorisk vingelmutter ser spikförslag nu ut Amaru Boko - Ready Ribb - RK Princess
Detta efter att ha studerat och analyserat flitigt (läs kastat ett öga på SS tips...) |
Tycker berkut boko i sista har glömts bort, 7%. All uppmärksamhet är på 1,5,6.
|
Kommer chansa och gardera Amaru idag. Har bestämt mig för spik på Flex, som jag tror Bergh har ställt iordning ordentligt eftersom han är så svävande i intervjuerna. Den andra spiken är i nuläget Sugar Neo. Den är jag lite osäker på dock. Vad tror ni om den som spik?
|
Näää - nu såg jag spelvärde har Broslätts Rapide som första häst.... Tusan va jobbigt - hade ju den först och behöver en spik där (annars blir det ju över 200 spänn och det går ju inte...) hmmm kanske bäst då spika den man först tänkte på så har man i vart fulla fall inte ändrat sig...
|
Citat:
|
Hade räknat med att Sugar skulle spetsa. Du tror Global spetsar alltså? Inte jättepåläst idag så jag säger inte att du har fel...
|
|
I första dubbeln är ju både 8 Tequila Palema och 10 Miss Elaza fruktansvärt bortglömda. De ska med på allt egentligen!
|
Citat:
|
Citat:
|
vem spetsar i sista?
|
Citat:
|
Känns som en svårtippad omgång..
1: 2 2: 3,5,10 3: 7 4: 2 5: 3,6,7 6: 2,3 7: 8,9,15 8: 1,5,7,9 God tur! |
1: 2
2: 1,3,5,8,10 3: 1,2,5,7 4: 2,5,7,8,9 5: 2,3,6,9 6: 3 7: 5,14 8: 1 Lycka till Gott folk :) ! |