Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Snack Jackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20504-v86-snack-jackpott/)

trance_error 2014-05-19 16:46

V86 Snack Jackpott

Jackpott omgång!!

Avd 1. nr 2 Amarou Boko, Spik.

Avd 2. nr 8 Dragon Tooma har en bra spurt, kan vinna om denne hittar vettig position o dem kör litegrann där framme. Om JT nu inte kör fram direkt.

Avd 4. nr 3 Neo`s Victory är stark, finns potential i hästen att vinna från dödens. Bättre spår nu.
nr 2 Global Oasis lär bli streckad en del pga senaste vinsten, men den ska med.

Avd 8. Broslätts Rapide har sett fin ut senaste 2 starterna.

Vad har ni för ideer?

capone 2014-05-19 16:55

Håller med Amarou Boko straffspark
min andra spik Ready Ribb vann med dubbla galopper

trance_error 2014-05-19 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av capone (Inlägg 343446)
Håller med Amarou Boko straffspark
min andra spik Ready Ribb vann med dubbla galopper

Har Ready Ribb som nästgångare, håller med gjorde bra lopp senast.
Men finns ett par bra till i loppet tycker jag.

Har lite svårt för att spika i 3 årings lopp.

AndyMart 2014-05-19 17:31

V86 hamnar väl lite i skuggan denna vecka då vi har en väldigt intressant storhelg att se fram emot, men något litet får det väl ändå bli.

Chansspik på Global Oasis kanske kan vara något?

trance_error 2014-05-20 03:02

Roliga streck

Avd 2. Dragon Tooma
Avd 3. Unrequested
Avd 4. Neo`s Victory (lär bli betrodd en del)
Avd 8. R.K Princess (lär bli betrodd en del)

trance_error 2014-05-20 11:37

Ser att betaltjänsterna rankar nr 1 Wannacmyguns rätt så högt, vad är det dem ser som inte jag ser?
Melander har kört snällt med hästen men när han gasar på hästen så får han inte jätte mycket svar.
Går segt överlag för hästen.

Kuskförstärkning nu, kan det va det? Spåret nu?

trance_error 2014-05-20 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav365 (Inlägg 343542)
Det är väl att det är ett "bra" spår då + ett hyffsat lopp senast. Har ju inte fått någon jättefeeling för den så här långt så för mig så platsar den inte.
Inne på att spika 10 Recation trots läget. Beror lite på hur stor favorit den bli till slut :D

Välkommen till sharps, ser att du är ny här..

Har själv inte tagit med wannacmyguns på 4 hästar.

Starkt av dig o spika Recation om du nu gör det, kan nog inte vara helt fel, du får hoppas att Ybanos galloperar då :)
Men hemmaplan för Recation, har gjort fina lopp där.

Har själv 4,5,8,10.

Shooter 2014-05-20 12:12

Har inte kollat så noga ännu, men Amaru Boko och Sugar Neo blir nog spikar. Sparlopp i sjätte på Sloppy Joe, Ready Ribb och Hagentoy. Så ser det ut för närvarande i alla fall.

Tamuli 2014-05-20 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 343545)
Har inte kollat så noga ännu, men Amaru Boko och Sugar Neo blir nog spikar. Sparlopp i sjätte på Sloppy Joe, Ready Ribb och Hagentoy. Så ser det ut för närvarande i alla fall.

samma tankar här så nu är det "bara" 5 lopp kvar att lösa. Blir ett litet system, man måste ju vara med när det är jackpot men krutet läggs ju självklart till helgens spel istället..

trance_error 2014-05-20 16:05

Tror det är många som tänker som er, "spara krutet till elitloppet".. Och löning på fredag... Nu är det jackpott och rätt så låg omsättning, kan inte vara bättre värde.

putte64 2014-05-20 16:14

Så många dåliga lopp jag sett Amaru Boko göra kommer jag aldrig spika den, inte ens om det är ett fyra hästars lopp.
14 /2140 går 2-åringarna idag, är inte ett dugg imponerad.
Till Järvsöfaksodds måste den garderas, alla hästar kan förlora, och enda sättet att vinna en miljonutdelning är att den bränner.