Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Pokalloppen (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/20571-v75-pokalloppen/)

Tamuli 2014-05-28 15:30

Blev tidig inlämning idag pga olika saker men postar iaf min tankar inför ikväll här

Avd 1) Gillar favoriten D`One men tråkigt läge så garderar med 1,3 (tror Goop kan fortsätta som han slutade i söndags) och sen en rolig skräll i 7 Valetta Strix med Ludde som i lördags bara vann och vann men för att i söndags bara galoppera hela tiden men tar med Ludde och Valetta Strix som skrällbud iaf.
1-3-7-10

Avd 2) Spikar Curtsy Hanover, visst bakspår men är inne på att det kommer lösa sig för Örjan
Spik 9

Avd 3) Tror att Magic Tonight tar hem detta lopp, men vågar ändå inte lämna Solvato utanför systemet med tanke på hur det såg ut innan förra loppet, garderar även upp med 7 om de två favoriterna gör bort sig
2-5-7

Avd 4) Behövde 3 spikar idag så spikar favoriten som jag tror tar och fortsätter på vinnarspåret så spik på 5 Happy Days
Spik 5

Avd 5) Tycker jag var ett svårlöst lopp så här tar jag med 7 st hästar och så hoppas vi att någon av skrällarna vinner detta lopp
1-4-5-8-11-13-15

Avd 6) Är också inne på att Zonguldak löser detta även om det är tråkiga spår 8 så spik
Spik 8

Avd 7) Lite inne på att det kommer handla om Rolex Bigi och Amazing Man men om det strular lite för dem så hoppas jag att 3-5-8 kan vara med och slåss om segern så streckar på med 5 hästar
2-3-4-5-8

Nu håller vi tummarna att denna iskalla period man varit inne i en stund nu börjar vända igen.

ubriganti 2014-05-28 15:36

MAGIC TONIGHT on short is much stronger than SOLVATO with or without shoes.

MAGIC TONIGHT :gun_bandana:

Trinity 2014-05-28 16:35

1: Alla och har samma tanke som Tamuli ovanför, Att jag blir ej överaskad om Valetta Strix råkar vinna.

2: 6,9 Detta borde väl Clara R.C vinna, Då jag hoppas och tror hon får överta spets.
Sedan kör Örjan för sent med full fart över målgången och blir tvåa men fegar kanske och tar med Örjans körning, Återstår att se..

3: 5

4: 2,5,6 fegar och helgarderar

5: 3,5,8,9,10,11,12,14,15

6: 2,6,8

7: 4

Borde spela V7 men.......

draken 2014-05-28 16:40

Undrar vem av alla bannade som börjat skriva på engelska?
Room to go hade jag spikat på allt från bättre läge. Nu kan det bli så att man tar med några stycken. Risken är rätt stor att Dòne kommer att vara mycket bättre i dag.
Amazing man i all ära men 1% på cool keeper. folk måste supa kraftigt idag. Går det fort så tycker jag att det är ett mkt intressant platsspel.

Trinity 2014-05-28 16:48

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 345401)
Room to go hade jag spikat på allt från bättre läge. Nu kan det bli så att man tar med några stycken. Risken är rätt stor att Dòne kommer att vara mycket bättre i dag.

Brukar bli så när jag tagit med alla, Så vinner favoriten..

BroderH 2014-05-28 16:48

Ursäkta, men när fan vann Johan Carlfjord på V75-senast? Schas!

Rickart 2014-05-28 16:49

Varför pratar ni så lite om Nissan Broline? Hade själv spik på den sist på V64 och V75 gången innan, dess akileshäl har ju varit starttrögheten, men sist så frontade den och sopade banan med alla, inkl d´one! Självklar ensam A-häst och eventuell spik! Så tråkigt bara att behöva flyga i första! (Idiottänk jag vet)

draken 2014-05-28 17:00

Behöver inte vara idiotiskt alls att spika den som troligen tar spets. Är nog hästen att slå. Gemensamt svar ;)

draken 2014-05-28 17:03

Citat:

Ursprungligen postat av TravNisse (Inlägg 345407)
Det är för bra spelvärde på Neona Pricess 8% Kan mycket väl blåsa till alla inklusive stallkompisen i början

Är väl det som är meningen för att kunna ge en dubbel till stallet. PU hade väl inte valt att köra den annars. Kanske iof sig måste med ägarintressen

BroderH 2014-05-28 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 345409)
Behöver inte vara idiotiskt alls att spika den som troligen tar spets. Är nog hästen att slå. Gemensamt svar ;)

Tror inte den hittar till spets, 7 Pif spetsar. Och skulle Carlfjord vinna får han göra det utan mitt stöd. Blir dyrt i längden att strecka såna som han.

draken 2014-05-28 17:10

Har vi låst första på 1,2,3,4 5,7,8,910. Låter som klart på favoriten :cry:Nästa lopp?

ubriganti 2014-05-28 17:11

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 345401)
Amazing man i all ära men 1% på cool keeper. folk måste supa kraftigt idag. Går det fort så tycker jag att det är ett mkt intressant platsspel.

important not to have offended the Swedish language.:sleep:

draken 2014-05-28 17:19

Hade nästan tryckt på gilla om det var FB men saknade 8an:p

putte64 2014-05-28 17:19

Pif är startsnabb, men ingen tar spets av Cherion tooma om han laddar.

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 345412)
Tror inte den hittar till spets, 7 Pif spetsar. Och skulle Carlfjord vinna får han göra det utan mitt stöd. Blir dyrt i längden att strecka såna som han.

doob 2014-05-28 17:23

En av betaltjänsterna har snokat reda på lite het info kring Stig H´s nyförvärv 11 Rombo Di Cannone! Erik meddelar att träningsjobben är mycket positiva och att hästen inte har en seger på länge inte säger något om kapaciteten! Den har mött bra motstånd hela tiden och var bland annat trea i "tröstlopp" till italienska derbyt! I Frankrike mötte hästen på Vincennes topphästar och fick vandra i spåren på blött underlag. Ursäktad då! Senast var hästen toppad att vinna men kusken missade en regel som säger att om hästen orsakar omstart måste ekipaget flytta tillbaka till andra led. Det gjorde aldrig kusken utan bombade till spets från samma läge och höll i mål men blev diskad som etta på grund av det! Det var alltså segern som rök! 3% verkar alldeles för lite på den infon!