Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-26, 06:46   #1
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5122
Standard

V75 Pokalloppen


Nu när alla är travbana, är det ju dags för första 4-åringsfinalerna på Åby, första och bästa spiken måste väl
Rolig Bild vara
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-27, 11:21   #2
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Kanske spikar Nissan Broline igen, gick ju bra sist. Men tuffare nu.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-27, 11:27   #3
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Kanske spikar Nissan Broline igen, gick ju bra sist. Men tuffare nu.
Det loppet vinner Björn.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-27, 12:07   #4
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Björn är vinsttrött. Detta tar Erik.. omgångens spik!
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-27, 19:00   #5
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1401
Standard

Är inne på att spika Clara R.C i avd:2
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-27, 22:44   #6
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Lycka till alla

Flyttar över till twitter, känns som det kommit mycket lallare på slutet till trav sidorna, skriver ej mer på trav trådarna.

Ni som vill kan följa mig där.

Ciao bello

Senast redigerad av trance_error den 2014-05-27 klockan 22:47.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-27, 22:52   #7
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4700
Standard

Att kalla andra lallare är nog det sämsta du gjort.Vem tror du att du är?Tänk till en sväng till så kanske poletten rasar ner.Om inte har du problem med dig själv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mijo14 (+10), MatsE (+2), Trinity (+1)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 08:39   #8
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Spikar Happy Days & Zonguldak
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 08:58   #9
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

V75-tankar...

1) 1,2,3 givna att strecka i inledningen men jag känner att det kan hända något i det här jämna loppet med open stretch! Mycket streckvärda och tidiga är 4 Backfire och 5 Neona Princess! Båda just nu under 10%! D'One som favorit från bakspår? Nej...Det köper jag inte. Ska streckas men jag tror att den får jobba hårt för att ha möjlighet att vinna därifrån! 9 Rondine D'Amore har smygläge och 3% innebär måstestreck. 8 Room To Go likaså! Dom två sistnämnda streckar jag enbart på värdet om det blir något knas med favoriter som jagar livet ur varandra och några galopper. Jag streckar många!

2) 9 Curtsy Hanover - spik! Ogillar spika från bakspår på Åby men bricka nio och Örjan gör att jag tror att den här sitter bra till efter 500 meter! Favoriten 10 Stylish Hanover inte sämre häst men jag tror Kontio hamnar bakom Örjan och det avgör! Efter en mycket bra debut på svensk mark hade jag och många med mig höga förväntningar på hästen i senaste Åbystarten. Den var inte dålig då men det var inte det där bettet i avslutningen som jag hoppats på. Trodde den var chanslös på Solvalla från tolfte men icke! Då visade hästen vilken flygmaskin det här är! Speeden är grym, den bara borrar ner sig och jag hoppas att floppen på Åby sist var en engångsföreteelse! Den här är bra och speedar ner allihop!

3) 2 Solvato borde bara vinna det här men formen kanske är på retur efter makalös uppvisning i försök och final av Olympiatravet? Dessutom säger Veijo på förhand att Solvato ska gå med skor! Klart minus! Jag "helgarderar" med hästarna 2-7 och hoppas på smäll!

4) 5 Happy Days bara vinner och vinner. Det är en flygmaskin och streckas såklart tills vidare! Bra spår och släpps till spets!? Dubblar ändå systemet med 2 Blue Motion som jag tror får smygresa och chans på stretchen! Den här har toppform och är inte alls tokig!

5) Favorit i 8 Gila Håleryd! 15 hästar och favorit från det läget! Jag är tveksam... Ser inte någon som höjer sig nämnvärt och jag "köper loppet". Helgardering och hoppas på skräll!

6) 8 Zonguldak borde vara favorit! Är en bättre och framförallt snabbare häst än 6 Monte Major som är favorit! Det ska utnyttjas och jag spikar på allt! Dra i högertömmen så fort du kan Persson så är det klart!!

7) 4 Amazing Man är bara bäst! Kan vinna med halva upploppet! Det här är en blivande världsstjärna och som den såg ut i kvalvinsten!!? Underbar! Har dock råd att dubbla med 3 Boys Going In som imponerade från dödens efter vila i försöket! Gillar inte Fredrik Persson då det inte är någon att hålla i handen på V75 men hästen är bra och har Amazing Man en sämre dag så är det här vinnaren!

Således har jag även en klar DD som spelas TUNGT!

8-4 x allt jag orkar
8-3 x lite mindre

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+3), keffok (+5)

Senast redigerad av doob den 2014-05-28 klockan 09:18.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 09:03   #10
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Lycka till alla

Flyttar över till twitter, känns som det kommit mycket lallare på slutet till trav sidorna, skriver ej mer på trav trådarna.

Ni som vill kan följa mig där.

Ciao bello

Trist men ditt beslut! Hade gärna sett dig kvar här!
En sista fråga... Om "lallare" följer dig och re-tweetar på Twitter? Byter du då till Instagram?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JonathanH87 (+20), DIF (+5), Scherlock (+5), Trinity (+1), mrosell (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 10:25   #11
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Tack för dina tidiga tankar DOOb uppskattas
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 10:56   #12
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Har hittat några skrällbud värda att uppmärksamma.

V75-1: 4 Backfire och 5 Neona Princess körde i årgångsloppen som treåringar. Jag tycker inte de är sämre än de 4 hästarna som är före dem i strecklistan. De har dessutom bra spår och skickliga kuskar. Fint spelvärde.

V75-2: 7 Pif är en häst som alla nog tittat på, men som man väljer bort för att det blir för dyrt. Se upp med den, tycker formen finns där.

V75-3: Solvato mot Magic Tonight, och så är alla spända på vad Occhione Jet kan. Då kan svaret bli 4 I'm the answer. Norsk häst med Björn Goop för första gången.

V75-4: 8 Martini Akema har inte spåret med sig, men vilken form han visar upp! Om Happy Days har en sämre dag idag så kan det skrälla.

V75-5: 12 Blazie Silvio startar från tillägg, men har form i kroppen. I ett mycket öppet lopp tycker jag hon är ganska felstreckad.

V75-6: 2 Hertig Shim är en klassig häst som sällan gör en dålig insats. Thomas Uhrberg vet dessutom hur man vinner lopp, så jag tycker spelarna glömt den här lite för mycket.

V75-7: 11 Cool Keeper är en doldis som kört i rätt hög klass som treåring, och som nu är inkvalad till pokalloppen som fyraåring. Spåret är inte kul, och motståndet är tufft, men 1% är mycket frestande. Det kan ju bli optimistiska styrningar där framme.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 11:25   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Doob har rätt i att V75-1 med stona är svår. Har tittat på de senaste loppen på video. Tror Backfire kan ta hem Pokalen till 7 %. Streckar även Mellby Briolett.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 11:36   #14
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 131
Sharp$: 4082
Standard

Svanstedt i 4.e?
Hästen spetsade från spår 8 senast. Kam han hålla ut storfavoriten, SoS?
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 12:15   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Clara rc måste man bara gilla
Beverly boko är märkligt lite spelad med tanke på läget och hur bra hon var senast
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td