![]() |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-05-28 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 295 Avd Ordinarie hästar 1 8, 11 2 4 Amazing Man Vadet gäller startnummer 2 x 400,00 kr Totalt: 800,00 kr Kvittonummer: 2F42 9B2B 6436 XXXX |
Citat:
|
Åbylunken 1.09.3 jösses.
|
Japp. Då är favoriten skyldig att vinna när det går så sakta:omfg:. Monsterlopp
|
Notera att 12 Valkyria R.Ö.K bfro ffg... klassig sort känns intressant! Superlativen haglade runt hästen ifrån kusk och tränarhåll vid V75-vinsten. Jag testar en tvilling 2, 6, 8, 12 runtom. (Jodå, jag har varit ruggigt imponerad av Happy Days, men snart kommer en sämre insats.) Överforcera inte nu Erik!
|
nu hoppas vi på lillsvanen. spets o slut. Takter ska väl antagligen till spets till varje pris som vanligt när han kör en favorit. kan öppna upp loppet lite. kan claes skrälla kanske
|
Vad har Spelarservice för drag här? Skröt om intressant intervju,:drunk:
|
Vräkte på med en tvilling men jag är visst inne på loppet efter tror jag. Contessa som u. Alla bakom.
|
går på scenariot att takter o svanstedt kör sönder varann. tvilling 3-8
|
F-n att det ska bli galopp och tokkörning från start :/ nu lär det ju bli ny skräll
|
jävla idioter han galopperar sin första häst för att den andra häst ska vinna lovar skit trav sport det e inte sport längre
|
Vad tror ni om 8 Gila Håleryd i lopp 8?
Vad har den för chanser? |
Citat:
|
Aj fan....12:e hade jag inte trott på...
|
Citat:
|