![]() |
sitter kvar med.....
1,9,14 1,4,6,8,11,12 7 |
2
9 9 |
Snoken har nr9som sin bomb nu
|
Citat:
Lite synd dock att jag väljer att spika Oasis Bi/Yes We Can före Tresor D'Inverne på bägge systemen, hade varit än mer intressanta system utan spik kvar. |
Jag "platsar" vidare:
Mitt första drag för dagen valde galopp(lopp 3 nr 7 Speed D). Nu gäller en annan följehäst i lopp 12. Jag var först besviken senast över insatsen och inte minst styrningen... ... men jag gillar inte att släppa mina idéer efter ett enda försök utan hoppas på en mersmakande spurt: Lopp 12 nr 10 Utac liras plats och som utgångshäst på tvilling.:KO: (Det börjar alltmer vattnas i munnen över Jämtlands Stora Pris... vilket löp!) Tillägg: 1 Cobbys Starlord spurtade storstilat senast. 7 Balfour var helt överlägsen, verkligen, i sitt lopp. 9 Spit For Spat tycker Svante är en fin häst, enligt hemsidan. Utac får nog kämpa... |
Där var man helt ute och cyklade. Helvete vad överlägsen favoriten var.
|
Citat:
Speciellt när jag har denna dubbel Registrerat spel Datum: Lördag 2014-06-07 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 315 Avd Ordinarie hästar 1 3 Yes We Can 2 7, 9 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: |
Ojojoj
Snart ser man inte däcken edit ser att det var en gammal värmning som klipptes in |
Luktar Nahar el Digital lång väg......Not
|
Blev en snabb dubbel, Då det blev kort om tid..
1: 6 2: 3,7 |
Jamen släpp då jävla luder
|
f-n vilken j-la körning det blev,
|
Vilken jävla idiotstyrning av Witasp, hur fan kan man sitta kvar i den ryggen?
EDIT: Den var nog sjuk, så jag ångrar vad jag sa. |
Å där såg vi just SM i dåliga styrningar!
|
Rent sorgligt att korkade j-a brudar som Amanda Robertsen får köra V75 lopp
|