![]() |
Citat:
|
Enorm tur med lucka pga en galopp
|
Citat:
|
Hoppas han hann fram!
|
Bergharn körde fan "äckligt vackert" när han släpar 1 och 1/2 längd bakom en ledare han är säker på att ta ned, och full koll på On Hold som hänger i 3-e och det andra hotet i ryggen!!
Otur att han kommer loss med Bergh-ögon sett då han kör enligt skolboken! Kopierat Kihlströms klassiska "släp-körning"!! Nämns inte ofta men det är en "konst" även att köra i dödens o där är Kihlström totalt outstanding!!! |
28 kr på fem rätt tycker jag är väldigt bra!
Synd för min del att det inte skräller i fjärde bara då jag satt med alla där, hade kunnat bli fina pengar. Blir väl dryga tusenlappen totalt. |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-06-06 Bana: Östersund, omg. 12 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 2 Västerbo Loveboat 2 4 Gjerv Prinsen* 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11 Vadet gäller startnummer 10 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr Drog in en V3:a bara för att runda av kontot. Blir 50 vinnare 57 plats på Gjerv Prinsen nu också så är det helt avrundat (eller hoppas ju inte) :p |
Helt otroligt - ett kallblod räddar min kväll. Tack Prinsen! :clap:
|
Mums för min V3;a, oj vad bra den var! Wow!
Nu hoppas vi på smäll i sista så det blir lite utdelning tack! Vinnarspelet satt också, tänkte först göra en ny avrundning nu men skitsamma, sista loppet är ju dödstråkigt. |
Citat:
hur bra? |
Kunde ju blivit bättre med en skräll i sista men så är det. Var inne på att ta en V3a med de två spik och så 2 o 10 i sista x5, hade ju vart bättre med facit i hand!
Nöjd med spelen dock! |
Citat:
|
Visst är det så, och hon är redan ruggig.
Men hon vinner aldrig om inte Bell körs som en dåre i dödens, utan då håller She Loves You FI undan. Citat:
|