![]() |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-06-08 Bana: Bjerke Spelform: Dagens Dubbel, omg. 317 Avd Ordinarie hästar 1 5 Roi du Lupin* 2 4 Talicia Bella* Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: Registrerat spel Datum: Söndag 2014-06-08 Bana: Bjerke Spelform: Dagens Dubbel, omg. 317 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 5, 10 2 4 Talicia Bella* Vadet gäller startnummer 4 x 75,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: |
Blev såhär till slut:
Registrerat spel Datum: Söndag 2014-06-08 Bana: Bjerke Spelform: Dagens Dubbel, omg. 317 Avd Ordinarie hästar 1 10 Un Mec d'Heripre* 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 11 x 50,00 kr Totalt: 550,00 kr Och så 200 kr extra på 10-4. |
Jag har ju trott att Veijo speedar ned motståndet med rätt resa, men Fransmän och Norrbaggar utstrålar klass rakt igenom. Sen har vi ju strul-Raja...
Det här ska bli kul, men hjärtat säger BBS runt om i splendid isolation över upploppsrakan...:cheers: |
DD:
1, 9 4, 9 x200 |
Sjukt lågt odds på B.B.S.Sugarlight!!? Är folk fulla och galna på en söndag?? Hur tänker dom? Loppet kan knäcka hästen totalt och hästen har inget i det här loppet att göra! Har helt enkelt inte hårdheten! Mer spelad än Solvato och två andra franska kanoner! Sååå sjukt. Jag måste nypa mig! :holms:
|
Tvilling, 54 ggr
Bjerke 26 20140608 Tvilling Lopp: 11 Insats: 50 hästar: 5 U-hästar: 1 50,00 * 1 = 50 kr |
Jag skiter i spel, här öppnas en kall och njutes för fullt!
Håller tumme för Raja och Solvato ;) Skål! |
Citat:
|
Hejåhå
1 5, 10 2 2, 12 4 x 25,00 kr Totalt: 100,00 kr |
Citat:
Vissa hästar utvecklas av stenhårt motstånd. Fråga Ludde!:drunk: Nu åker vi!:clap: |
ville gerne vide om untersteiner svarer raja i spets kampen.
|
Citat:
|
DD
7 Raja Mirci 4,1 200x = 400kr |
provar en dd: 1-4
|
Körde en rak dubbel, 5 - 10
Och ett vinnarspel på Roi Du Lupin |
Upp till bevis! Dumstrut på eller får jag rätt!? ;)
|
Fy fan Veijo!!
Sicken tomtestyrning var det länge sedan man såg.... |
Citat:
|
Hade blivit avklädd MYCKET tidigare om Björns hade travat! Nu fyra i mål med ok betyg! Hoppas loppet inte knäckte hästen!
Sån otur man har! Björn galopp stenklar och Veijo fick backa loss och runda hela fältet! |
Citat:
BBS hade haft topchans om han inte fått sån tryckare i början, men så är det, varför är det jobbigare att gå 12 i Oslo i ledningen än 11 hemma i sverige? |
Citat:
|
Lika kul varje gång att se missbrukar veijo
han har haft tur en gång, men när han måste välja själv går det inte |
Citat:
...hoppas dock han höll undan för Solvato då jag lirat plats... :sweatdrop: Redigering: Får skylla mig själv när jag lirar med hjärta istället för tro...(Solvato plats:2,57) |
Vad hände med Björn? Sitter på trasslig lina men i hackig bild ser det ut som att Björn ruskar igång hästen i utgången av sista för att liksom bara rycka ifrån B.B.S. och då rumplar den till!? Stämmer det? Totalt okörd hur som helst. Fy fan vad surt!
|
Någon som kan förklara vad Veijo gjorde när han kröp ned inv igen?
|
Citat:
|
Salvato hade vunnit med en mil med ALLA löpscenarion än det som skedde, rätt sjukt lopp hästen gjorde.
Håll i hatten i framtiden! |
Citat:
Du skojar med mig om du inte inser skillnaden? |
Citat:
"Trea till och med" |
Vet att jag skriver med facit i hand - men hur fasiken kunde man spela ner Raja till favorit?!
Har Ludde sagt att han känns finare än någonsin, nu igen...? __________________ |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
"Tror inte han hade kommit 4a om han gått i dödens i det läget istället."
Lätt att vara efterklok iofs men andra ytter stod skrivet i det läget - han backade ju men varför krypa ner igen fattar ingen...jaja |
Citat:
|
Hade Veijo lugnt tagit dödens så hade han fått andra ut då Goop även då gått fram i dödens efter ett tag - inte en chans att Solvato torskat då...
:no: |
Citat:
Det är ingen som vet vad som hade hänt då. Inte ens Laxdasen. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Så ser jag också på saken. Vissa kuskar har förmågan att räkna ut att "jag lär bli avlöst" och litar på den analysen. Ibland skiter det sig. "Trav är trav" eller "kört är kört"...som man säger. Uppenbarligen har Veijo bestämt sig att vänta med en normal dödens till 7- eller 8-årssäsongen... Istället spar man hästen på sikt genom att skicka iväg ekipaget på omotiverade "Indianare" mitt i loppen! Vilken Jöns-kusk!:idiot: Redigering: Veijo säger han är helt galen och idiotförklarar sig själv i TV... alltså till hälften förlåten därmed... |