![]() |
veijo er sur
|
Nej, vi får aldrig veta men bra var han Solvato iaf :clap:
Veijo mindre bra. Nu erkänner han själv att dödens varit bättre. Sur satan för sitt klanteri. Kan bara hålla med, bästa hästen. |
VINNARHÅLET!
|
Bo Westergård har snackat sig varm om Premance Simoni på stallbacken. Kan vara tid att kliva rejält. Han brukar ha klart för sig.
|
Citat:
|
Solvato körde i alla positioner utom i spets, hästen var ju faktiskt makalös bra. Men det ska väl mycket till att leja bort en sån uppsittning.....egot att vinna är större än pengar på banken. Finns ju ett otal kuskar som kunde tjänat mångdubbelt mer om dom istället överlät styrningar i storlopp till de bästa. Men å andra sidan blir loppen svårare när dom kör själva. Kul lopp, BBS var ju också bra. Undrar vad som hänt om inte Veijo tryckt till honom.
|
Tvilling
U-4 2,7 |
Citat:
|
Jag lämnar f.ö. klart på Talicia, bara lassa...
|
Citat:
|
Tvilling 4-10 x 500 kr
|
Underbara Canaka B.F.!!!
|
BARRIER!!!!!?? VAD FAN HÅLLER DU PÅ MEEEEEED???? HUR KÖÖÖÖÖR HAN????
Seriöst!!? Jag blir gaaaaalen!!! 1-4 DD är ju stenklar idag om bara Kent Knutsson eller någon random vardagsamatör hade kört!?? |
Vilken jävla idiotstyrning av Anthony Barrier!!!!!!!
Det vimmlar av sånt idag, är det norge som gör det? |
Citat:
|
Varför åker dom till skandinavien med så bra hästar och sedan kör fast sig och inte tävlar? Blääää
|
Citat:
|
Ännu en gång en fransos som inte kan köra, nummer 4 klättrade i rygg på Eriks... Ingen skugga dock över vinnaren Canaka B.F. som var mycket bra!
:clap::cry: Surt på en bra DD! |
Förstår heller inte att Support Justice alltid blir så sjukt bortglömd, den är bättre än Digital Ink och hade den vart med idag hade den inte stått i några 3%...
Men bra för mig som alltid tar med den till fyndodds |
Citat:
|
Nu är det upp till Jansson till att börja med...
Registrerat spel Datum: Söndag 2014-06-08 Bana: Bjerke, omg. 26 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 9, 10 (3, 5) 2 1, 3, 8, 9, 10 (4, 5) 3 4, 10 (2, 9) 4 4 Reve d'Amour* (3, 5) 5 2, 3, 4, 7, 10 (5, 8) Vadet gäller startnummer 150 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 150,00 kr Kvittonummer: XXXA XXX2 0316 90XX:KO: (...insatsen på Valla borde väl räcka långt här?) |
Ger er nu Paleo Pride - har sett denna live och skall bara inte torska...
Kör nu, Jonas! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jansson! Här snackar vi kontrollerad kuskinsats! Snyggt!:clap:
|
Bra vinnare men ännu en kusk som agerar under pari - hur hamnade han i fjärdespår runt hela kurvan? Hade ju rygg på nummer 11 som gick på i tredjespår, innan sista kurvan...
Gick ju klart snabbast över upploppet - talar om Jonas styrning... :holms: |
Citat:
|
Citat:
Spelade trio med honom som ensam etta.:rant: |
Har Barrier kör lopp tidigare? Han verkar inte fatta vad det går ut på riktigt.
Man ska vinna inte sova din jävla piiiiiip!!. :idiot: |
Jaha, då tar vi igen ALLT på Sahara Poopadoopa...!
:D |
Citat:
Paranoid som jag är, hehe, så undrar jag varför...? :cheers: |
Citat:
:thumbup: Tycker det var så gulligt ♥ |
Citat:
Klart vi kan bli det! :cheers: |
Kollade på vass eller kass nu, där tipsoraklet Malla hyllade,Berrier som en bra kusk:drunk:
|
Citat:
Ytterst sällan jag hört det. Malla påstår dom invigda, trillade av bussen utanför Valla och så kom han med ;) |
Citat:
|
Citat:
Men tack, eller? :cheers: |
Citat:
|
Citat:
:thumbup: Tror jag skippar båda då. |