![]() |
SharpsBetting Trav
Tänkte att jag kunde välja ut ett lopp varje V75 omgång som jag tar emot bets på. Anger oddsen och sen kan ni spela vinnare på vilken häst ni vill, ni spelar med valutan Sharps. Skriv vilken häst ni vill spela på och hur stor insats ni vill ha.
Maxvinst 250 sharps. Ni kan med andra ord inte satsa mer än 100 sharps på en häst som ger 2.50 i odds. Ge sharpsen till denna första post när ni spelar, och gör ett inlägg där ni anger häst, odds och insats. Vi börjar med OSLO GRAND PRIX idag! ODDSEN: 1. Solvato - Veijo Heiskanen - 6.00 2. Juliano Rags - Noralf Braekken - 20.00 3. BBS Sugarlight - Peter Untersteiner - 5.50 4. Orali - Jeppe Juel - 20.00 5. Roi Du Lupin - Anthony Barrier - 8.00 6. Mr X.F Royal - Lars Anvar Kolle - 40.00 7. Raja Mirchi - Jorma Kontio - 2.50 8. Support Justice - Geir Vegard Gundersen - 15.00 9. Univers De Pan - Philippe Daugeard - 3.50 10. Un Mec d'Heripre - Björn Goop - 2.50 |
200x2.5=?
Jag vill spela på bbs och support justice! |
EDIT: Ni kan självklart bara sätta 100 vinnare på en som ger 2.50, jag som var ute och cyklade.
|
Personligen skulle jag vara tveksam att sätta mina pengar hos en bookie med de mattekunskaperna fast det är klart det kan ju vara till min fördel oxå.....
|
Citat:
|
Citat:
Som sagt, bbs och support justice, vad får man? |
Ok, vi kör igång. Snabb och trevlig respons!
Jag som var ute och cyklade med vinsterna innan, självklart är maxinsats 100 sharps på en 2.50 oddsare. Maxvinst 250 sharps alltså! Lycka till! ODDSEN: 1. Solvato - Veijo Heiskanen - 6.00 2. Juliano Rags - Noralf Braekken - 20.00 3. BBS Sugarlight - Peter Untersteiner - 5.50 4. Orali - Jeppe Juel - 20.00 5. Roi Du Lupin - Anthony Barrier - 8.00 6. Mr X.F Royal - Lars Anvar Kolle - 40.00 7. Raja Mirchi - Jorma Kontio - 2.50 8. Support Justice - Geir Vegard Gundersen - 15.00 9. Univers De Pan - Philippe Daugeard - 3.50 10. Un Mec d'Heripre - Björn Goop - 2.50 Godkända spel Rickart (+16) -> Support Justice 15.00 Tobbe-Travkarl (+14) -> B.B.S. Sugarlight 5.50 cochise (+100) -> Raja Mirchi 2.50 |
Jag kan vara Sharps SMS lån. Bara höra av er alla panka men spelsugna ;)
:drunk: |
16 på support justice!
Kan man få en h2h på den vs in mec? *un!!!!!!! Jävla telefon!!!! |
Citat:
|
Och det man vinner är Sharp$?
Ja ni och era Sharp$ :whistling: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ett endaste undantag? Jag tar X2 på support :) |
Citat:
Är väl mer kukmätning det handlar om som oftast :cheers: Vi två har svårt att deltaga där av naturliga skäl. |
Citat:
|
sharpen e ju till för att delas ut, så varför inte:
150 på Raja Mirchi |
Citat:
|
BBS Sugarlight - Peter Untersteiner - 5.50
14 sharps på denna, all in:moneybag: |
Citat:
Tror jag |
Citat:
vinsten på det här spelet är ju 225 men då sätter jag 100 då :) |
Men om du satsar 100 sharps på ett odds till 2.50 så blir ju inte den rena vinsten 250, utan endast 150...
Du spelar ju med insatsen på 100 sharps också... ;) |
Nu vinner Single Sock!
:moneybag: |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Okey!
Solvato, 6.00x40 sharps... :moneybag: |
Godkända spel
Rickart (+16) -> Support Justice 15.00 Tobbe-Travkarl (+14) -> B.B.S. Sugarlight 5.50 cochise (+100) -> Raja Mirchi 2.50 Rickart (+20) -> B.B.S. Sugarlight 5.50 Oblix (+100) -> Raja Mirchi 2.50 |
20 på bbs också
|
Jaha
vill du kolla pm du kan dra igång svart ? Satt 6 timmar med danne dagen innan gan mulade Tanten behöver inte tigga i alla fall Citat:
|
Citat:
Citat:
|
100 på raja
|
Nu har jag gjort det!
2 minuter kvar till start! :)
Spelstopp 16:49. Godkända spel Rickart (+16) -> Support Justice 15.00 Tobbe-Travkarl (+14) -> B.B.S. Sugarlight 5.50 cochise (+100) -> Raja Mirchi 2.50 Rickart (+20) -> B.B.S. Sugarlight 5.50 Oblix (+100) -> Raja Mirchi 2.50 Fulsprit (+40) -> Solvato 6.00 |
Ja, Solvato var grymt bra - frågan är väl om inte nummer 10 vunnit utan galopp, men det är ju trav det handlar om... Universe Du Pan, värdig vinnare ändå!
Univers De Pan vann Oslo GP, därav ingen vinnare idag.
Nästa lopp som det kommer finnas spel med sharps till blir ett V86-lopp på Onsdag. |
Vet att jag skriver med facit i hand - men hur fasiken kunde man spela ner Raja till favorit?!
Har Ludde sagt att han känns finare än någonsin, nu igen...? :rolleyes: |
Citat:
Citat:
:D |
Citat:
|
Citat:
Jäklar vad fet du blir på detta :) :cheers: |
Citat:
Citat:
|