![]() |
Gärna skräll tack i detta lopp!!! För att bli ensam på 6 rätt..:p
|
Och sen blir det ett "skrällplatsspel" på 3 Line up du Jape
|
DD med lite olika insatser
1) 4,5 2) 1,2,6 |
Citat:
Spelmässigt måste jag bara lira tvilling med 7 Eketorpets Tess som utgång. Sto och hårdare emot, men spurtar som en demon bakifrån varje gång. "När Fantomen rör sig står blixten stilla" är vad jag hoppas på. Utmärkt platsspel när övrig kört sig möra, då jag hoppas på rejäl körning. Väntat på detta lopp hela dagen!:KO: |
Citat:
|
Citat:
Rak DD 2-6 till 15 ggr. Kanske även 2-13 till 50 ggr. :popcorn: |
DDn
1: 6 2: 6 |
Citat:
|
DD 5,12 mot 4
|
Det sved. Skulle ta betalt på skitet men det sved rejält mycket mer än det smakade om man säger så. Västerbo skit
|
Citat:
|
Citat:
Men Med Västerbo Collect hade det kunnat bli rejäl utdelning på 5 o 6 rätt.:cheers: |
Vilken underbar öppning... Nu ska här blåsas förbi över upploppet! 7 eller 11?:KO:
Redigering: Grattis AM! |
Kunde spela när dom sprungit 500 meter redan, bra bra!
|
SÅDÄRJA!!
|
Vissa inlägg önskar man att man aldrig skrev, GRATTIS Andy:claps:
|
Götttt!!
Registrerat spel Datum: Söndag 2014-06-22 Bana: Kalmar Spelform: Dagens Dubbel, omg. 344 Avd Ordinarie hästar 1 7, 11 2 12, 13 Vadet gäller startnummer 4 x 10,00 kr Totalt: 40,00 kr Nu håller jag tummarna! |
Citat:
|
Citat:
|
Där fick ni på näsan. ROYAL!
|
Snygg AndyMart! Och jag hade med 11 på lappen... nu tar vi 5 rätt :p
|
Lite flyt nu i sista så kan det bli fina pengar!
150 mot 2,6 och 50 mot resten! |
Citat:
GRATTIS - det här var du värd!:thumbup: |
Citat:
|
Citat:
(Nåja, jag kunde ju ha redovisat spelkvittona...ej nöjt mig med att redovisa dagens idé upprepat.) |
Citat:
Tack alla, nu får man hoppas på skräll men det är bra pengar med vem som än vinner. :) |
Vore trevligt med en vinst till Online D'Amour nu. Krävs dock att de kör lite mot varandra på framvolten. Annars blir de svårslagna.
|
Nu får vi ta å jobba in 1.Bazir Dimanche så får man en fin dubbel och V5a
|
Citat:
Men lycka till |
|
V5
1-5,6,11 2-1,6 3-2,3,4 4-4,6,11 5-1,6 DD 1-2,3,4,6,7,11 2-1 |
4 rätt på v75 underbart jävla dåligt! Nu kickar vi igång fotbollen istället:clap:
|
Citat:
|
Blev en bra dag iallafall, fyra femmor och 150 kr på dubbeln! Trevlig lördag med bra lopp förutom sista som var urtråkigt!
|
Citat:
|
Citat:
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, dagens sömnpiller, bra betalt med 100k för ett träningsjobb....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|