![]() |
Citat:
|
Citat:
Vinnartiden 1.13.9 är ju bra, inte lätt då, att ta något på slutet efter ett första varv på 1.16.5. Han får fler chanser av mig :) |
Bra häst, men Ville måste bort.
Citat:
|
|
V86-2, såklart fick förstareserven lucka och vann.
|
Yes den satt fint :)
Tack AndyMart, tack vare att du nämnde den som jag tog med den :) |
Sinnessjukt att man hänger upp det på Ville och Kajan, det visar hur jävla dum jag är, skäms över detta, man låter sig ryckas med av strömmen. Pinsamt igen...
|
Som sagt var, en pajasfavorit.
Undrar om tjänsterna ringer varandra ? Det verkar helt omöjligt att tre tjänster var för sig kommer fram till att spika samma pajas. |
Bedrövligt, hade inte med ettan på 5 hästar. Hade dock med den i måndags, innan jag visste balans och streckprocent men var ju inte direkt svår att plocka bort under eftermiddagen idag. Vinnaren var väl ok för bongen men ville ha in nr 7 som gick i bike idag. Synd att han blir utknuffad i tredjespår av kajan. Tror han är ännu längre fram annars...
|
Citat:
Bara tacka och ta emot ;) Jag tog alla och hoppades på skräll. Det får duga, 4 %. Åkte ju i första så kan iofs kvitta nu. :cheers: |
Kaj Widell 34 starter i år noll segrar, två andraplatser, 4 tredjeplatser.
Han kanske borde vila upp sig lite till, märkligt att han får körningar överhuvudtaget. |
Citat:
|
Citat:
Mest sur på mig själv! Janes Hugo = 13 raka starter utan vinst innan denna. Kaj Widell = 33 lopp körda i år utan en vinst. Starttrög häst på innern.... OK- kom så spikar vi den allihopa:claps: Måste vara ett av de sämre skriken någonsin, men några måste ha gjort en hacka iallafall. |
Den betalade jag inte för, tyvärr betalade jag inte heller för Tobbes.
Citat:
|
Citat:
Nu ska jag ta en gigantisk virre med en öl på sidan:drunk: |
slänger in en liten V5 också med gardering på två av mina V86 spikar
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-06-25 Bana: Åmål, omg. 6 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3 2 2, 7, 11, 12 3 5 Mino* 4 4, 6, 8 5 1, 3, 5, 6 Vadet gäller startnummer 96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-06-25 Bana: Åmål, omg. 6 Lopp: 5 Spelform: Trio 1:a 2 Dominator 2:a 9, 11 3:a 9, 11 Vadet gäller startnummer 2 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 4,00 kr Kvittonummer: 6F08 91C0 5A3A 9441 |
Har ju redan 6 Emilia mot 14 på H2H men spelar nog ändå lite extra på tvillingen 2-6 efter omstarten. Ser ut att kunna bli spets och rygg efter en bit...
|
En billig V5:a kan man ju slänga in.
1) Spik 2 2) 2,3,11 3) 3,5,8 4) 3,4,5,6,8,9 5) Spik 6 |
V5;
2 Dominator 11 Jula In Focus 5-8 2-3-4-5-6-8-9 1-6 x8 |
hann 14 fram?? hoppas inte
|
Min V5:a som gick åt skogen direkt
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-06-25 Bana: Åmål, omg. 6 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 2 Dominator 2 11 Jula in Focus 3 1, 5 4 4, 6, 8 5 6, 9 Vadet gäller startnummer 12 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 12,00 kr Kvittonummer: |
skite ri de här..
bye |
Härligt Goopen! Referenten får nog ta det lite lugnt med att utse vinnare.
|
Jaha, det var 2:an som vann ändå. Puh!
|
Rätt nära en bortkörning av Goop där, trodde han hette Örjan för ett ögonblick :D
|
Bra referent, blev lite kallsvettig där. =) Men varför kör 6 i ledning? Det hade ju inte ens jag kunnat räkna med. Tröttsamt...
|
|
vilken jävla referent! Jag dör
|
Angående Gary Hoist skulle vara bättre på det från start och tidigt köra fram i dödens och krossa detta gänget!
Kanske trodde jag att hästen är bättre än den är, men idag var det något som inte stod rätt till, galopp på vägen och tvärdog långt innan mål.. nej bedöm inte detta ekipaget från denna prestation! Angående Janes Hugo så såg jag inte loppet! Men den trodde jag stenhårt på, vad jag förstod så var den bara trög. Men även denna häst trodde jag skulle vinna oavsett position! Mött så oerhört mycket bättre djur än den mötte nu! MEN jag hade fel, totalt fel, i båda loppen! :) :cheers: |
Inte ett rätt :lol:
Citat:
|
Global Newsletter i nästa! Ser gärna att den leder runt om.
|
?
Citat:
6 Emilia (Micael Lindblom) har fått ett bra spår och drömscenariot vore om vi kunde nå ledningen. Björns häst blir svår att slå men en plats borde inte vara omöjligt, säger Per Fromell. |
Citat:
|
Citat:
ATT han är bättre har vi ju alla sett. Inte alla skoryck som blir lyckade, här hade vi ett sånt fall. Dom kommer igen! |
Fram direkt nu igen Björn!
|
Dags o kliva av nu då. Har inte med Goop på bakspår på Åmål, med skor...
|
Citat:
|
Goop Dominerar ju verkligen idag, hoppas han plockar hem det med Montreal också
|
Sådär sänder man fram från sista till dödens! Kanske någon av alla segjon kan lära sig av.
Lätt och smidigt, Björn vet hur man gör. Sitter och svär ännu över mig själv. |