Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-22, 21:36   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Smile

Tidiga tankar V86..


Svårt som vanligt med V86. Man velar kanske för ofta..

kommer köra flex harry..

avd1. 6 Ö
avd2. Spik nr 10
avd3. spik nr 3
avd4. 8 Ö
avd5. 5-6 (lås)
avd6. 3 Ö
avd7. 2 Ö
avd8. 3-4 (lås) tror mest på Conrad spets och slut
kör flexet för runt 200 kr...

Senast redigerad av Klanke den 2014-06-24 klockan 14:28.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 07:05   #2
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Tänk på att spår 5 på Åmål är bra mycket trängre än på andra banor.
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 07:35   #3
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Val d amour 2 och 6 därbakom? var tror ni? (avd1)

Janes Hugo är en rusar typ, kan han hålla ut övriga utan att tömma tanken 50 kvar? UNEFEMMEAMOUREUSE möter enklare djur nu. Kan vinna med formkusk i sulkyn? Jocke B verkar vara på topp men kommer kanske inte förbi nr 1 i starten? blir kanske släppt dit? (avd2)

avd3, klarar favoriten spåret? jag ställer mig frågandes och kommer att spela emot då speltarmen kittlar lite extra. Montdore kan ju mycket 2% är tok för lite.. BETHEL HANOVER sägs vara av fin sort någon som har lite koll?


avd4. Spik of the week JULA IN FOCUS som glänste vid segern, bra chans att runda allt i tid igen. Spelvärdet blir nog bra då spåret är som det är..


avd5. Mino känns som ett bättre bud och jag kommer troligen chansa denne då den troligen sitter i spets efter 300 körda. 3 och 6 känns värst emot.


avd6. Öppet och här kanske man ska passa sig lite för DATS ALLRIGHT har gjort fina lopp på slutet och kommer nog in med lite klaff här med...


avd7. NERONE BIGI var rejäl näst senast då björn körde är av fin sort och kan blåsa ner allt här. PACO har alltid lovat mycket men aldrig riktigt blommat ut, utvecklas fortfarande. Man vet aldrig...


avd8. Känns vidöppet. Första tanken kanske alltid är bäst? Ines Palema visade bra fartresurser för 4-5 starter sedan, klarar man spåret så? Quantum Alexia har ett härligt smygläge. Catarina M klarar spåret? Hello Kitty är inte alls så tokig. Riktigt mega skräll!


thats all....
Spåren imot men man måste nog ha med PHOTO SEA & PERFECTLY ENOUGH
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 08:52   #4
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

Tänk på att banan är kortare, den är 800 meter och upploppet är sinnessjukt kort endast 105 meter, framspår snackas alltid om som en enorm fördel här.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 09:27   #5
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Framspår är väl alltid en enorm fördel då du har möjlighet att leda loppet runt om. Skulle snarare säga att det gynnar starka hästar framför speediga då det blir svårt att hinna bygga någon fart på det korta upploppet. Intressant är att se någon statistik på spetsvinster. Borde vara tämligen enkelt att hitta 3-4 spikar bara på att lista ut vem som tar spets och inte släpper denna..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 09:28   #6
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Framspår är väl alltid en enorm fördel då du har möjlighet att leda loppet runt om. Skulle snarare säga att det gynnar starka hästar framför speediga då det blir svårt att hinna bygga någon fart på det korta upploppet. Intressant är att se någon statistik på spetsvinster. Borde vara tämligen enkelt att hitta 3-4 spikar bara på att lista ut vem som tar spets och inte släpper denna..
Framspår är alltid en fördel, men du kanske förtstod vad jag menade?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 09:54   #7
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13249
Standard

Onsdag blir det att vara på plats Lite kul med 800 meters bana
Håller med det är mycket spets å slut
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 10:19   #8
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Framspår är alltid en fördel, men du kanske förtstod vad jag menade?
Om du menar att det är ovanligt svårt för bakspårshästar så, ja.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 13:30   #9
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Vulkan brick
Spets = Spik

Senast redigerad av trance_error den 2014-06-24 klockan 13:32.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 17:27   #10
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Älskar Villes fine, heroiska Gary Hoist, andrahandare, spik.
Frågade honom nyss på twitter, hur det var med hästen, svar "känns som en tiger".

Dominator, dominerar vidare. Underbar propp, en krona tillgodo
Snyggt matchat!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 17:46   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av allaballakaitoz Visa inlägg
Tänk på att spår 5 på Åmål är bra mycket trängre än på andra banor.
Det är väl egentligen bara Val d Ámour i avd 1 som är berörd av det, de övriga två loppen som startas med voltstart lär väl knappast hästarna med startspår 5 ha nån chans ändå oavsett startspår. I kallisloppet finns ingen som startar från spår 5. Men Berglöf är ju inte helt obekant med Åmåls bana så han reder nog ut det även om jag mest tror på Gary hoist i det loppet.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 20:07   #12
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vulkan brick
Spets = Spik
exakt.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 20:38   #13
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Global Nirvana löjligt överstreckad.
5:e-6:e häst för mig om jag ska ranka den
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 20:41   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1096
Standard

Janes Hugo är mycket intressant om den håller upp spets, möter enklare sällskap än senast.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-24, 20:47   #15
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Såhär har jag satt ihop systemet dagen innan;

Avd 1; 2-5-8-13

Tror mest på 2 Gary Hoist men då den fick ett jättetufft lopp senast vågar jag inte spika. Kan ofta påverka hästar negativt att gå helt tomma. Nu säger ju dock Ville att den känns fin i träning men ändå, tufft motstånd dessutom så jag väljer att gardera. 5 Val D'Amour och 13 Perfectly Enough är riktigt bra hästar som mycket väl kan vinna och det är de första motbuden. Väljer att även strecka 8 Baretta Boko som hela tiden ser fin ut utan att få bra lopp, kanske dags nu?


Avd 2; 1-2-4-5-9-10-11

Ganska öppet lopp då Magnus kuse har bakspår, tror det är bästa hästen och med framspår hade det varit ett spikförslag, nu inte mer än ett givet streck. Mest tror jag på 1 Jane's Hugo som nog kan hålla upp ledningen och det är guld värt på Åmål, hästen har dessutom härdats i tuffa gäng på slutet men ändå gått bra, mycket enklare emot nu!

Skrällarna är Magnificent Match och Max Martini, båda kan mycket väl vinna med en hygglig resa.


Avd 3; 2 Dominator

Efter några hundra meter kör Björn till med denna kanon och då är loppet slut. Inte ens lönt att titta på motståndet.


Avd 4; 11 Jula In Focus

Verkar som att Jula har hittat formen nu och mot detta halvbilliga motstånd tror jag att det blir en säker seger, dagens andra spik! Björn kommer sista varvet och mosar dem.


Avd 5; 5 Mino

Här kommer dagens tredje och sista spik och jag tror på samma koncept som med de två andra spikarna, bara dundrar fram antingen direkt eller till slut och avgör säkert.


Avd 6; 1-6-8-9

Förstahästen är såklart Eddie som sett jättefin ut vid sina segrar men jag vågar inte spika då det finns några bra motbud. Både 1 och 9 är kapabla hästar även om de inte fått särskilt många lopp i kroppen efter lång vila, men som vi vet fungerar vissa hästar även utan lopp i kroppen. Även 8 Montreal bör nämnas, duger långt i detta sammanhang.


Avd 7; 1-6

Bear Dancer ser jag som den överlägset bästa hästen i detta fält men jag väljer trots det att inte spika då det finns ett riktigt bra motbud som dessutom har ett kanonläge. 1 Vulcan Brick har kanske ingen imponerande rad men hästen gör hela tiden bra insatser och denna läge passar både spår och distans. Stor chans att Erik når spets med Vulcan och det är guld värt på Åmål, får Erik bestämma lite också är chansen stor att den rinner undan till slut också. Blir alltså ett lås här.


Avd 8; 3-4-6-9-13-14

Tycker detta är ett öppet lopp men jag nöjer mig med sex hästar då jag inte har råd med mer. 4 Caterina Murino, 6 Flash it Diablo och 13 Pippi är de jag tror mest på i loppet, tycker alla tre har levererat fina insatser på slutet och får de bara hyfsade resor tror jag nån av de vinner loppet. Tar ändå med 3, 9 och 14 som också är bra hästar i grunden. 9an tycker jag har lite för lite streck på sig med tanke på att den gjorde det bra i stentuff konkurrens på V75 senast!


Blir väl ett helt annorlunda system imorgon men det här var lite tidiga tankar iallafall..

Stort lycka till allesammans!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td