![]() |
Satte spiken ;=) bra början! :clap:
|
Han var ju i 3e spår hur länge som helst.
Citat:
|
Åmål 6 20140625 V86
Avd-1: 6, Res: 2 Avd-2: 1,4,5,9, Res: 10 Avd-3: 2, Res: 3 Avd-4: 3,8,9,11, Res: 2 Avd-5: 3,5,8, Res: 6 Avd-6: 4,6,8,9, Res: 3 Avd-7: 5, Res: 6 Avd-8: 4, Res: 6 System: 1 192 rader * 1 * 0,25 = 48 kr |
Skräckodds på ettan nu! 13 raka förluster och inte vunnit på över ett år. Skor runt om idag, vanlig vagn, inte heller kusken har vunnit lopp i år, håller ej spets mot 4. Hur ska den kunna vinna?
|
tvilling 4-5 tror inte 1:an grejar det (har den med på systemet dock)
|
Citat:
|
Citat:
Vinnartiden 1.13.9 är ju bra, inte lätt då, att ta något på slutet efter ett första varv på 1.16.5. Han får fler chanser av mig :) |
Bra häst, men Ville måste bort.
Citat:
|
|
V86-2, såklart fick förstareserven lucka och vann.
|
Yes den satt fint :)
Tack AndyMart, tack vare att du nämnde den som jag tog med den :) |
Sinnessjukt att man hänger upp det på Ville och Kajan, det visar hur jävla dum jag är, skäms över detta, man låter sig ryckas med av strömmen. Pinsamt igen...
|
Som sagt var, en pajasfavorit.
Undrar om tjänsterna ringer varandra ? Det verkar helt omöjligt att tre tjänster var för sig kommer fram till att spika samma pajas. |
Bedrövligt, hade inte med ettan på 5 hästar. Hade dock med den i måndags, innan jag visste balans och streckprocent men var ju inte direkt svår att plocka bort under eftermiddagen idag. Vinnaren var väl ok för bongen men ville ha in nr 7 som gick i bike idag. Synd att han blir utknuffad i tredjespår av kajan. Tror han är ännu längre fram annars...
|
Citat:
Bara tacka och ta emot ;) Jag tog alla och hoppades på skräll. Det får duga, 4 %. Åkte ju i första så kan iofs kvitta nu. :cheers: |