![]() |
Det kan omöjligt varit för att det var många galopper? då får dom blåsa av 25% av loppen för ostartade hästar!
|
Vem vinner första nu?
|
9an vinner nu, den som la minst krafter.
|
Kan man makulera spelet? Obegripligt att dom blåser av loppet pga galopper.
|
synd om de två hästarna som gick felfritt och slapp att hamna i röran med galopper,
|
Men är det verkligen möjligt att de blåste pga "incident" i första kurvan ??? Utan olycka ??
Så om en häst inte blir släppt till ledningen som är "tänkt" kan man blåsa av pga "incident" ex. Nä, inte bra för svensk travsport. |
Citat:
|
Stor olycksrisk.. allt var ju över när dom blåste av!!!????? jag fattar INGET!
|
Citat:
Nu sitter jag med gardering, men för er som har spik på Hubby är det ju inte rättvist, & framförallt, igen, INTE bra för svensk travsport !! |
nä det här var ju mindre bra, hoppas de klarar av att köra ordentligt nu
|
Den här gången fick Hubby en ännu jävligare inledning.
|
Vilken jävla idioti! Stardust Lady tappade allt i första starten och får en ny chans med ett perfekt lopp.
|
fy fan va bitter jag blev nu................
|
bra start :)
|
|
Gott! ------a-häst och beställda pizzan betald!:)
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-26 Bana: Åby, omg. 31 Lopp: 3 Spelform: Vinnare Hästar: 2 Stardust Lady Vadet gäller startnummer 1 x 20,00 kr Totalt: 20,00 kr Kvittonummer: XXXA 8XX9 5678 904X Mums!:popcorn: |
6 Hubby vinner troligen innan omstarten fick offra mkt att komma till ledningen .....måldomarnas borde aldrig blåst av!!
|
Nu har jag skrivit till Åby och skällt ut dem.
|
HELT galet detta.. jag förstår det inte.. hur är det ens möjligt!?
|
Citat:
men definitivt inte "dem" ;) |
Citat:
|
Riktigt tråkig när det blir så här alltså :( hade stort vinnar spel på hubby med :( men men
|
Citat:
Aldrig, han är säkerligen asförbannad nu, inte läge för någon rättning :p |
Men helt seriöst, jag har följt travet i 40 år, men aldrig varit med om att man blåser av ett lopp för att en massa hästar galopperar och det inte har hänt någon olycka, fullständigt sanslöst....( Fast jag var glad eftersom jag hade spikat 2:an) :)
|
Hoppas dom får fram en intervju från den/dom som tryckte, motiveringen hittills är ju löjlig!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ursäkta sent system ..hann bara lämna in p.g.a omstarten Hoppas sätta några fina Vinnar el platsspel om den här chansraden går åt skogen
Simb Ruby kan väl ta en plats iallafall? Lycka till alla! Åby 122 2014-06-26 V64 Avd Ordinarie Reserver 1 2 6 9 2 2 10 3 3 4 3 12 13 5 2 4 11 6 3 10 108 rader * 1 * 1,00 kr = 108,00 kr |
Citat:
|
Det finns ingen spelsäkerhet när det går till så här. Riktigt dåligt!
|
Jag tyckte 2 Staro Highlander var så fin i ett antal starter, men så gick den ur Ricardo Bianchi:s träning (...synonymt Puro, väl?)... WHY?
Nu snackades det om att Helena Burman, av alla, värmt och var jättenöjd. När det återberättades på "liven" tog jag chansen att spika, då t.o.m. Knutsson inte är speciellt över sig runt vinstchansen på sin kuse... Come on Johnny!:clap: (Självklart var det helt fel att blåsa av förra loppet! Conrad själv hade inte kunnat uttrycka det bättre: "SKANDAL!") |
jag kan verkligen inte finna någon logisk förklaring!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Men jag har funderat lite och tror att måldomaren resonerade som så att det var flera hästar som blev så grovt störda utan egen förskyllan att han menade att dom aldrig fick en ärlig chans. Kanske kan det ha bidragit att det var amatörer som körde och han trodde att det fortfarande var risk att något allvarligare kunde hända. Bara mina egna spekulationer.....
|
Citat:
(Tur 6:an åkte dit... hade länge med den innan jag spika.) |
Citat:
Nej just de... måldomaren hade ju spelat emot min vinnare.. :idiot: (är extremt bitter) ;) |
Slänger in en rak DD och skiter i det här: 4-7!
|
Dubbla OS vinnare... det är inte ofta man ser de! :)
|