![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ja, då vet vi några lyckliga som varit till utbetalningsluckan :) |
Citat:
|
hmm det var ju surt, får hoppas på V4 och dubbeln nu istället då
|
Ingves SOS kanske? rygg på gopp?
2a från slutet.. snyggt! :) |
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 3, 9, 12 2 12 On Hold (15, 13) 3 1, 4, 5, 8 4 2, 3, 4, 5 |
Dagens spel för mig (för att inte travet ska ta upp alltför mycket tid och för att optimera är det numera ett spel per dag, DD/VP/tvilling på icke jackpott-omgångar och V6/V7/V8 då det bjuds)!
On Hold har en kanonuppgift framför sig mot ljummet motstånd. Rooibos är också bra och det brukar finnas värde där men inte den här gången. Kör man hårt på spelvärde ska man plocka bort favoritkomben men finns varians och tilt att ta hänsyn till också. Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-06-26 Bana: Åby, omg. 31 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 7, 10, 11, 12, 13, 15 U-hästar: 12 On Hold Vadet gäller startnummer 6 x 83,00 kr Totalt: 498,00 kr |
Kör två V4or, hann inte lämna in V64;
3 Tivoli 12 On Hold 1-4-5 2-5 x5 och 3 Tivoli 3-12-15 1-2-4-5-8-11 ALLA |
Hoppas bara att inte Goop vinner nu, jag har garderat rejält....
|
Det kom ingen omstart i sista sväng, tyckte mig se incidenter....
|
Citat:
Satt PU och sov när Björn körde till? Han satt ju fan i rygg, bara att följa med |
Citat:
|
Blir ett V/P spel på Rebus... Flemming brukar vara vass på Åby och later lite halvuppåt
|
DD
5-7
x 200 kr :) |
Ytterligare en lallare som satt och sov när Björn körde till.....
|
Magnus tappar loppet när han inte tar rygg på Ludde när han går. Men ingen ovärdig vinnare för den sakens skull, Björn är bara en bättre taktiker helt enkelt.
|
Goop har galen form just nu, men det tackar vi för
|
Varför starta i ett lopp om man inte ens vill vara med? Tråkigaste loppet nånsin.
|
ja var ju klart redan när Monte Major tog täten
|
Tjock-monté på Gävle :p
|
surt att inte ha med skrällen i andra när man har alla kvar i sista på V64 =/
|
Citat:
|
Hoppas reaction vinner sista
|
Citat:
men blir 980kr på dubbeln om Goop vinner nu och 610 om The Divine Miss F vinner |
Goop, ta mej fan!
|
snälla säg att Goop lyckades vinna :)
avrundade även kontot med 60kr vinnar på Goop så |
BG - makalös, tror fan i mig att han skulle kunna få min soffa att börja springa! Grym snubbe.
|
Single Sock hade ju vunnit lätt men hästen började springa på bredden på upploppet, såg sjukt konstigt ut.
|
Är så j-a trött på Goop så jag spyr snart
|
tack och bock blir strax över 1000kr tillbaka idag iaf :)
dubbeln, V4 och vinnare på Goop i sista :) |
Blir till att gå igenom Goops styrningar till lördag. Han är helt fenomenal just nu.
|
Nä fyfan vad surt att Single Sock inte vann.
|
Goop show fortsätter..bara spika honom på lördag
|
Citat:
|
Ja man får verkligen inte glömma bort Goops hästar på lördag, bara hoppas hans form fortsätter likadant och att man prickar rätt på lördag med
|
Citat:
3 laxar rök i sjön.. |
Usch, så sorgligt att se Fina Tidied A. så fullständigt ur form! Varför pina kraken med att tvinga honom gå lopp då? Låt hästen springa i hagen en sommar, för sjutton...
Nu kommer Conrad show! "Skandal!";) |
Nästa vinner Bonhour Gede från dödens! Kross!
|