![]() |
Varför kan jag inte sätta in pengar på Unibet?? Fan om Bandit vinner nu och jag går miste om 25ggr pengarna :cry:
|
Fasiken, så ovillig Blended Scotch var - barfota runt om och seger? Var nog det lilla sista som skulle behövts mot en omöjlig Goop... Faan, vad säker på vinst jag var in på upploppet!
Men, men - pengarna är statens innan de gått över mål, tyvärr! Och oftast efter, hehe... :cry: |
Jackpot!!!
Hjälper och jobba för det. :drunk: Dubbel jackpot för att vara tydlig då. |
Surt att Blended Scotch inte hann fram, kostade mig lite cash money.
Men bara att gratulera Björn och framförallt Ulf Stenströmer, vilken dag han haft!! :) |
Ingen kul DD för en Goophatare som jag.....:cry:
|
2.30 på screen height vs västerbo loveboat får bli mitt sista spel. Kuskminus o pissläge på västerbo
|
Citat:
|
Grattis ni som fick 7 rätt ni var väl några stycken här.
Pluspoäng till de som streckat V7. Fasen vad sköj det ska bli att se detta lopp som kommer. |
Lyckades få in 50$ på Bandit Hornline till 22ggr pengarna. Nu kör vi! :moneybag:
|
Citat:
Kan själv inte peka ut vem som är först där men båda kan få problem med löpningen med så många hypersnabba innanför och kanske 8an tål spår en liten bit iaf. |
Citat:
|
Dubbeljackpot på Lördag, mums!
Poochai vinner nu, inget spel dock, såna här lopp ska man njuuuuta av! :D |
Citat:
|
Tror Adrian kan bli farlig faktiskt. Sen vet man ju inte hur många rävar Bergh sitter med bakom örat.
|
Poochai hade vunnit detta med hundra.
|