![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Årjäng Lopp 10 formkurvor
Bara för att visa att det inte alltid är så enkelt:):
http://badkarstrav.se/bilder/2014-07-12ArjL10FK.png Formkurvorna visar tider omräknade till vad tiderna skulle innebära i detta lopp. Till vänster senaste tider, längst ner bästa tider. Skala i ljusgrått. /Micke |
Citat:
|
DD: 10-3. Får Örjan iväg den och det blir lite tempo så tar han nog ner dem över upploppet.
|
Snyggt Örjan! Perfekt styrning.
|
Mosaique Face i sista nu så sitter raka dubbeln åtminstone.
|
det var tight, men snyggt kört av Örjan
|
Citat:
Nu hjälps vi åt och jobba in Adrian och Mosaaique |
Aho är en lallare i sulkyn! Oj, vad jag skulle vilja se Art On Line hos en topptränare. Vad månne bliva? Det känns ju som att Bergh eller Jensen skulle få en effekt på + 1 sekund med en gäspning...:sleep:
Redigering: En sekund bättre menar jag alltså... |
Ajajaj misssade femsiffrigt på diskningen av Paramount i första. Skönt i alla fall att det verkar varit rätt beslut.
|
Citat:
http://badkarstrav.se/bilder/2014-07-12Berakningar.png Men på vilket sätt bestämmer du själv ! |
synd att tt åkte i andra,, annas har dem bra spelat
|
Sitter kvar på v75 med en kompis, spik på Orrechietti - jobba nu Örjan!
Hade även denna lapp själv med råkade slarva bort Flex där, hoppas Örjan räddar upp detta nu: Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-12 Bana: Årjäng Spelform: V75, omg. 34 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9, 10 2 3, 4, 5, 12, 13 3 1, 4, 7, 11 4 1, 9 5 1, 9 6 10 Arazi Boko 7 3, 5, 8 Vadet gäller startnummer 720 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 360,00 kr Kvittonummer: kom igen Örjan!!!!!!!! |
Citat:
|
Ulvsås Elden är favorit i 2:a V3. Trög och ovillig är mitt omdöme. Ytterst lågklassig soppa om den vinner...:
Jag går på Wik Emil på "snacket inför". Kan inte dessa kallisar i övrigt förutom Nebbenes Jahn, som tyvärr nästan alltid galopperar. Mycket fart annars! Hula Hula har frälst mig på V3 förr. Snow Angel har gjort det bra. White Nose tror både jag och Micke på. Saknar tiderna men går undan ärligt över upploppsrakan! Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-12 Bana: Årjäng, omg. 8 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10 2 9 Wik Emil* 3 1, 6, 13 Vadet gäller startnummer 24 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 240,00 kr Kvittonummer: XXX4 0XX1 B9B8 944X:KO: |
Lopp 11:
http://badkarstrav.se/bilder/2014-07-12AarjL11.png Formkurvorna visar tider omräknade till vad tiderna skulle innebära i detta lopp. Till vänster senaste tider, längst ner bästa tider. Skala i ljusgrått. /Micke på badkarstrav.se |
Citat:
|
Totalflopp av Adrian som inte körde fram till vingen alls.
|
vilken insats av Magic Tonight
|
Hahaha Örjan igen , lägger sig invändigt med orichietti. Gött för dom som spelade den.
|
Örjan va inte alls intresserad att vinna loppet? Han kanske trodde att detta va ett lunchlopp.
|
Fy fan va skönt magic tonight räddade dagen efter Paramount och diverse andra som kommit bort!
|
Citat:
|
Citat:
Fast "Lill-Unte"-anhängarna har haft öppet mål idag! Gott Johan!:clap: |
Visserligen ingen favorit som vann men visst gav det riktigt bra betalt på 5 rätt ??
|
Örjan försöker inte ens vinna , hästen viskade att han ville ha ett snällt lopp. Han pissar alla som spelat på hästen i ansiktet , kör framåt direkt och lägg dig i dödens å kolla om hästen kan springa utan draghjälp tills sista 100.
Blir inte klok på han , hade det varit Åke eller ludde så hade han styrt fram direkt och iaf provat. |
Citat:
och sen är Örjan tbx i sovkostymen och går ner på plankan och sitter och sover. Den här dagen kunde gett ohyggligt mycket mer. Känns pissigt trots lite 6:or och femmor. Magic Tonight löjligt fin idag, såg dennes förra lopp då han fick spö av gamla fattiga pensionärshästar, den är ju 100 meter bättre idag, är det samma häst? |
Citat:
Men jag förstår givetvis ändå om du är lite besviken, känns ju så när man är "nära" dom stora pengarna. |
grattis dif hoppas du har tur på din sidan imor och sätter v64 med bra pengar
|
Jag hade fått 546000 med Flex, jävligt klantigt av mig!!!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-12 Bana: Årjäng Spelform: V75, omg. 34 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9, 10 2 3, 4, 5, 12, 13 3 1, 4, 7, 11 4 1, 9 5 1, 9 6 10 Arazi Boko 7 3, 5, 8 Vadet gäller startnummer 720 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 360,00 kr Kvittonummer: heja DIF Utbetalt: 21 410,00 kr |
Citat:
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-12 Bana: Årjäng, omg. 8 Lopp: 12 Spelform: Tvilling Hästar: 4 Nebbenes Jahn* U-hästar: 4, 9 Vadet gäller startnummer 1 x 25,00 kr Totalt: 25,00 kr Kvittonummer: XXX2 8XX1 73F0 120X :yes: Nu ska jag testa Snow Angel i sista som tvillingdrag. |
Någon som ska följa med v65 på Hagmyren... Några ideer där för V65 el plats/vinnarlir?
|
Citat:
Får se om formen sitter kvar, Då jag fann vinnarna i de tre avslutande avdelningarna på V75:an. Enkelraden: 2,2,1,1 Systemet: 1: 2 2: 2,6,7,8 3: 1,3,8 4: 1 Som sagt är ett snabbt ihopsatt system. |
Citat:
Ok snyggt där för mig var Magic Tonight den som räddade dagen Satte dd och V spel tack vare den :-) Jag ska också knåpa ihop ngt snabbt till Hagmyren Lycka till! :thumbup: |
Hoppas på Snygg , Nordvanja är osäker i monten och är hårt streckad
|
Citat:
Var meningen att spela en rak dubbel som vanligt och det hade varit 10 - 5 men blev rädd för en för första gången barfotspringande Uhlan Noir.. Velade för länge, Så loppet han gå iväg, Då min Dator saggade ned sändningen och låg efter tidsmässigt. ( Blir köp av en ny Dator i morgon. ) Fast satte vinnare på Flex och på DD blev det 30 kr X 26,95 |
Citat:
Gillar Snygg som jag tidigare spikat på V75:an men är idag första gången han startar i Montè.. Har för mig att Linda är en duktig Montè kusk. Fast ett platsspel blir det, Kollade nu vad platsoddset stod i och när det står i 1,00 - 8,1 ggr så drar jag tillbaks Plånboken och satsar på något annat. Ett rent för stort gap. :( |
Pernilla Edman red Nordvanja riktigt bra. :)
|