![]() |
yep. så blev det. Man får ladda om till morrondagen
|
Citat:
Sant :clap:men det blev lite onödigt spännande Jag ryggade din v4 ...så bra början, lämnade aven in liten v65 bara för att vara med ... blir nog inte mycket till utdelning om den går in men å andra sidan blygsam insats få se om man kan hitta nåt bra platsspel t,e,x el tvilling nu. Hagmyren 138 2014-07-12 V65 Avd Ordinarie Reserver 1 2 9 11 2 5 10 11 3 2 4 2 6 7 8 12 5 1 6 1 45 rader * 1 * 1,00 kr = 45,00 kr |
Plats på Guli Rask
|
Citat:
Trodde det först var kört när hon satt så långt ned, Som sist i fältet men hon visste vad hon gjorde. :) Spelade själv aldrig systemet utan tryckte till enkelraden ytterligare en gång gånger 5.. Så vi har båda kvar spik på två ettor, Hoppas att vi får rätt! :) |
Snyggt kört av Elisabeth Melander med bästa hästen. Haha fyfan...
|
Och där åkte vi tyvärr. :(
Satt och kollade på Shelly Ann och hade med henne på systemet ett kort tag, Systemet jag ej lämnade in.. Trodde det skulle bli svårt från ett tolfte spår.. Nåväl, Gjorde ett försök som inte gick hela vägen.. Får nog bli ett litet spel på Lina Liv! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
3,4 ggr. :evilgrin39: :KO: :moneybag: :cheers: |
Citat:
:cheers: |
Härligt Långben!!!:clap:
Nu vill jag se 7 eller 8...:cheers: |
Blev tyvärr galopp direkt. :(
Vet ej varför men kändes innan start att Lina Liv är bättre i Montè, Kollade efter och fann ej att Lina Liv startat i Montè, Hade så för mig. ? Trans Atlantic & Nice and easy var jag lite rädda för men trodde ej de hade form nog.. |
Citat:
|
Hoppar spelet då de har förkärlek till att visa upp 51 oddsare i nr:2 Peasant On Line.
Har ej sett favoriten värma.. Riktigt dåligt! :( Spelade ändå 50V, Bara för det är barfota runt om.. Fast det går emot mina principer. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vi får se, Du kan få rätt... Fast nu är det barfota runt om som gången förre.. |
Äh! Märkligt vad lång tid det tog innan 7:ans spurt bet i. 4:an gjorde ju loppet men det känns ändå snöpligt. V3 sprack, då 7 spik. Missade tvilling med då bara 3:a tydligen.
|
Citat:
Borde ej spelat, Då det gick emot mina principer, Då man ej fick se honom värma.. |
Sista loppet ser hopplöst svårt ut men kör ett platsspel...50 kr på..
Juanita, Som ej varit på plats de senaste två åren. Fast det är bara Dijon Zon som vunnit och det var förra året.. Vi får se, Är en chansning men drygt 3 ggr är ett okej odds. |
Citat:
Dock så ska de titta på loppet igen och kolla så allt gick rätt till för tvåan och trean i mål.. Struntar i att säga något om att de felaktigt utropade Juanita som vinnare.. Då han tog på sig Dumstruten direkt. ;) |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-07-12 Bana: Hagmyren, omg. 11 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 4, 8, 9 2 7 Step Aside 3 3, 5, 10, 14 Vadet gäller startnummer 20 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: XXX0 4XX3 D3F0 940X Det var nära att det gick hem. Vill åter påpeka V3:s förträfflighet. Sätt idén och du har bra chans på god utdelning. Ett par lax om 7 Step Aside hinner dit? Nästa gång är idén ännu mindre lirad och då hoppas jag den hittar dit... |
Rankade den rätta raden tidigt i tråden på 4*5*1*2*6*2*3 men orkar spela så illa så att jag inte får in en enda krona. Bedrövligt.
|
kan man kolla någonstans vart alla v75orna gick och vart inlämnat ?
|
Citat:
|
|