![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
//Laxdasen in disguise |
Ovan inlägg skrivet med en stor glimt i ögat, så att folk slipper skriva 27 inlägg om vilken idiot man är. Det vet jag ändå!!
|
Handlar alla 163 inlägg om ett och samma lopp? :popcorn:
|
Det borde vara så, men några har missupfattat rubriken.
Sedan har det blivit lite tjafs om en häst också. Annars drar de här största loppen till sig lika mycket intresse bland travfans som SM finalen i hockey osv. Citat:
|
---'
|
[QUOTE=spalato;360374]Dt är knappast du som gjort mig rik inom travet, vännen. Jag har mitt sätt att spela på och gillar att sprida riskerna. I spelet finns inga regler. Alla har rätt att ändra sig, även Nybrink.
|
Citat:
Citat:
|
Spalato, helt ärligt nu, håll truten eller kom med något vettigt.
Det är ingen som är intresserad av att höra om "ditt sätt att spela på" eller hur du "sprider riskerna". Kom med lite idéer om loppet istället, någon loppanalys eller liknande, och om du får kritik, bemöt kritiken istället för att svara något i stil med "ja, ingen tror på mig men vi får se på tisdag, då är ni inte så kaxiga". Sådana svar bidrar inte med någonting, bättre att skita i att svara då. Och kom nu inte med något som att jag är "tuff bakom datorskärmen" eller liknande, utan ta kritiken som en man och inse att du har varit jävligt irriterande i denna tråden. Jag vet att du kan komma med så mycket mer så ta dig i kragen och visa oss vad du kan om trav istället! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Jo, ranken finns redan men inga systemförslag, där gäller 14:00. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Mvh Spalato |
Citat:
|
Ska iväg köpa Sydsvenskan. Intressant se hur deras upplägg blir
|
Citat:
|
Ok Spalato, tack hade missat att ranken kom ut så tidigt. Däremot så ska man vara medveten om att det kan ändras i den ranken enda fram till publiceringen 14.00 :cheers:
|
Citat:
|
Citat:
|
http://m.imgur.com/NFBLGuy
Sydsvenskan om Hugo Åbergs lopp 10 |
Citat:
|
Nu har Spelvärde helt plötsligt tagit bort ranken ! Kl 14 börjar närma sig. Ny rank? Hmmm..
|
Citat:
|
Känns på förhand som om loppet står mellan två hästar, Orecchietti och Un Mec D Heripre. På mitt system väljer jag att singla den franske då jag tror det är den tuffare av de två och dessutom är jag rädd för att Orecchietti kommer hamna på vingel från sitt tredjespår.
Andra som kan vinna loppet är 1 Truculent om något mirakel skett sedan senast, 2 Occhione Jet med bra resa, 5 CC som alltid är bra, 9 och 10 som nog är bland de bästa hästarna, tyvärr bortlottade. |
Citat:
|
Citat:
Tycker det är spännande med hemliga källor - underättelsetjänst - inside information - kanske t.o.m. en gnutta spioneri?! Keep up the good work! mvh /Spionen som kom in från kylan/ |
Citat:
Ingen slår agent spiken från TP, på ovanstående iaf ;) :cheers: |
Citat:
Varför är det sånt fördrevat tjafs om just spelvärdes ranking?? Det är väl bara att spela mot dem.... om man gillar riktigt spelvärde alltså au contraire... :evilgrin39::evilgrin39: |
Citat:
Spiken ja... finns han kvar där eller skriver kanske här också?? Finns ju nån signatur typ Fulspik eller liknande... :evilgrin39::evilgrin39: |
Citat:
Dök upp på Twitter med men här har jag inte sett agenten. |
Bumpar denna tråden. Snart dags för nästa upplaga ju och förhoppningvis lyckas Jägersro spika ett riktigt fint startfält precis som vanlig. Hoppas de lyckas med att locka över en del franska namn, Akim Du Cap Vert, Robert Bi, Voltigeur De Myrt är hästar jag mer än gärna haft med, speciellt den förstnämnda.
Mosaique och BBS Sugarlight är klara. |
|
Citat:
|
Bara Support Justice inte blir inbjuden är jag nöjd.
Retar mig på att han som aldrig gjort ett bra sprinterlopp alltid får en friplats på bekostnad av någon annan bra sprinter. |
Bjud in Royal Fighter och Billie de Montfort !!!
|
Citat:
Har du det bra i Sverige? |
Nuncio måste med också.
|