![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Passa Naglo`Del Nord nästa gång det vankas damlopp!
|
Ingves fixar det najsandeasy! Mycket fin häst!
Kul att så många garderade, gick ner till 55%. |
En liten tvilling då
U: 6 mot 1,8,9 x50kr |
Citat:
Oavsett är det en supertalang och att nedvärdera en sådan häst som någon gör(?) är sjukt. Sen kan förstås vara så att det sista modet som gör den absolut bäste inte finns men då ska man möta hästar av den kaliber som finns i PdA , här hemma har han få övermän. |
Pissetråkig omgång.
|
Man vet ju inget om de tre lopp som kvarstår men nu STINKER DET JACKPOT ...
|
tråkig, alle favoritterne for kørt løbene ned i halsen på sig.
|
Nu skal vi bruge nr 12...
|
Citat:
|
Det har luktat jackpot hela veckan. Bara hoppas att det blir det.
|
Jag hoppas sätta mina kuponger med 7 rätt, kan fortfarande bli en 5 siffrigt.
Vore kul om 2 eller 6 kan ta nästa nu. Men det lutar väl åt en snål utdelning idag. |
Jag är redan borta på pengar. Kan dock få 7 rätt
|
En tvilling med Mobergs hästar här behöver inte vara fel - blir spets och rygg ledaren för dessa...
:holms: |
Också med, Sparkled Face nu skulle smaka.
|
Varsågoda, där fick ni en roligare omgång :drunk:
|
Trodde inte på Fortuna, men synd att Uhrberg inte var intresserad av att vinna, längtade väl till lördagsölen eller nått...
|
Jamen vafan vad dåligt. Jag missade den på 6 hästar. Skandal.
|
Där åkte jag på 8 hästar, tycker denna varit värdelös och vem trodde att den skulle få en så perfekt resa. Lite surt att inte ha med den iallafall, streckat den så många gånger tidigare.
Jaja, DD-dags nu! |
Conrads Elsa tredje bästa tiden de senaste 50 dagarna
8 Conrads Elsa Lila formkurva nedan:
http://badkarstrav.se/bilder/ConradsElsa.png Kom med men i V75 på 7 hästar /Micke |
Jag har lirat den där jävla Conrads Elsa varje gång, men efter förra starten då den var skyldig att vinna och floppade så tröttnade jag. Typiskt.
Trist att så många felade i startrusningen, förstörde hela loppet. |
Citat:
|
Conrads Elsa bäst form för 5 starter sedan
För sju starter sedan var Conrads Elsa bäst av hästarna i fältet, likaså för sex och fem starter sedan.
l Conrads Elsa l YH, V.RÖK. l Resten l l l l 5----------------------------6----------------------------7 Ja, åkte med på fyra hästar, enkelt. |
Satt med favoriterna i 6 o 7e så kunde inte vinna något speciellt iaf men trodde inte att jag skulle ryka här på en kamel
|
Klöver All Over var ju grymt fin senast men tvivlar att denne kan stå emot flertalet hästar över det långa upploppet här...
STRICKER! :moneybag: |
DD Formkurvor
|
Citat:
Mig spelar det ingen roll, hade denna men tog ju bort Poker Kronos o Solvato, går ju inte att ha med massa kamelfavoriter på ett litet system som mitt. Nya tag. |
fattar inte varför så många ropar på att det ska bli jackpot, jag kan absolut inte se något som helst positivt med det, man snor pengar från dom som har varit med och satsat i en omgång för att ge bort dom till spelare som bara går in med stora "robotsystem" enbart vid
jackpotomgångar. |
Inte Stricker nu bara..
|
Stricker är en snigel ut.
Klart gynnad av 30m längre upplopp, kanske hinner han fram då. Citat:
|
Citat:
|
U.P.W Sund galopperade eller?
|
Citat:
|
Citat:
|
Man blir ju inte längre förvånad. Undrar hur många som får några några tusen i näven för att förstöra för en favorit med en chanslös.
|
En liten pulshöjare inför sista loppet. Vem hade kunnat tro det idag. Lär ju få tillbaka insatsen oavsett i alla fall. Och en liten dd-gardering.
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-19 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 35 Avd Ordinarie hästar 1 3, 11 2 12 Snoopy D.K.* 3 2 Solvato 4 1, 9 5 8, 12, 13 6 1, 2, 3, 5, 6, 12 7 4 October Kronos Vadet gäller startnummer 72 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 36,00 kr Kvittonummer: 0B4C C073 15F8 9 Registrerat spel Datum: Lördag 2014-07-19 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 398 Avd Ordinarie hästar 1 6 Borga Effekt 2 9 MagicCarpetRide US* Vadet gäller startnummer 1 x 52,00 kr Totalt: 52,00 kr Kvittonummer: 074E 0431 37F4 |
Citat:
För min del handlar det om att jag tycker det är trist med favoriter, de enkla lösningarna på potentiellt knepiga lopp. Klart man blir less när man dessutom ratat de äckliga favvisarna . Ska vi gå off topic så är min käpphäst det obegripliga i att man har spelet V64 till vardags där jackpot är mer regel än undantag osv. Spelar aldrig V64, måste gå för 6 rätt där och det passar inte min spelkassa, tacka vet jag V65 och helst med ursprungliga regler utan jackpot osv. |
9 for DD kan da være med til at holde skindet på næsen :)
|
Galloperede Magic sejeren væk der ???
|