![]() |
Skrälltävling
OBS NYA REGLER
För att delta ger du det här inlägget 15sharps i anmälningsavgift. Ni kan nu lägga bet i alla lopp. Dock accepteras bara en insats per lopp /användare. Varje insats kostar 10sharps, sitter er skrällvinnare får ni tillbaka 10sharps x aktuellt vinstodds hos atg. När tävlingen är avslutad 30/7 erhåller den som satt flest skrällvinnare 500 sharps. För att anmäla er till tävlingen ger ni det här inlägget 15sharps. För att delta i varje omgång ger ni 10sharps per bet till inlägget som bestämmer bana. Hästen du lägger ditt spel på ska ha över 10 i odds eller under 10% i steckprocent. Eftersom ATG inte har fasta odds accepteras ett vinnarodds på 8.5 som lägst. Om vinnaroddset är lägre accepteras inte spelet. |
Jägersro 15/7, lopp 6.
|
Alltid roligt med tävlingar.
Kan bli tufft att få råd med alla sharps, men det återstår att se. jägers lopp 6 8 Matterazzi Bob Är bättre bakom bilen, men någon gång ska väl denna trög-bock vinna. |
Citat:
|
Nr 6 Indecrottable, om den nu står i över 10ggr när starten går...
|
Citat:
|
"Skrälltävlingen"
"Skräll" eller vinnartävling??
Vart går gränsen för att kallas "skräll"? Menar du på toton eller streck%? Är ju inte ens säkert det blir en sk. skrällhäst som vinner...kanske rent utav favvon som vinner, är det ok att tippa den pållen omän den är toto/streck favvo?? Med vänlig hälsning nord. |
Citat:
|
Materazzi Bob...
|
Nr 2 Lightning!
|
7 SOLON
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har ett gäng hästar jag gillar i lopp 11. Olfa har jag som en framtida vinnare, och National i röd liggvagn o barfota runt om gillar jag mycket!
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-07-15 Bana: Jägersro Tr, omg. 28 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5 2 4, 5, 8, 11, 12 3 9 Unity Knick Vadet gäller startnummer 10 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: XXX2 8XX8 5530 900X Kör 50 vinnare på 11,12:KO: |
Citat:
|