![]() |
Skrälltävling
OBS NYA REGLER
För att delta ger du det här inlägget 15sharps i anmälningsavgift. Ni kan nu lägga bet i alla lopp. Dock accepteras bara en insats per lopp /användare. Varje insats kostar 10sharps, sitter er skrällvinnare får ni tillbaka 10sharps x aktuellt vinstodds hos atg. När tävlingen är avslutad 30/7 erhåller den som satt flest skrällvinnare 500 sharps. För att anmäla er till tävlingen ger ni det här inlägget 15sharps. För att delta i varje omgång ger ni 10sharps per bet till inlägget som bestämmer bana. Hästen du lägger ditt spel på ska ha över 10 i odds eller under 10% i steckprocent. Eftersom ATG inte har fasta odds accepteras ett vinnarodds på 8.5 som lägst. Om vinnaroddset är lägre accepteras inte spelet. |
Jägersro 15/7, lopp 6.
|
Alltid roligt med tävlingar.
Kan bli tufft att få råd med alla sharps, men det återstår att se. jägers lopp 6 8 Matterazzi Bob Är bättre bakom bilen, men någon gång ska väl denna trög-bock vinna. |
Citat:
|
Nr 6 Indecrottable, om den nu står i över 10ggr när starten går...
|
Citat:
|
"Skrälltävlingen"
"Skräll" eller vinnartävling??
Vart går gränsen för att kallas "skräll"? Menar du på toton eller streck%? Är ju inte ens säkert det blir en sk. skrällhäst som vinner...kanske rent utav favvon som vinner, är det ok att tippa den pållen omän den är toto/streck favvo?? Med vänlig hälsning nord. |
Citat:
|
Materazzi Bob...
|
Nr 2 Lightning!
|
7 SOLON
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har ett gäng hästar jag gillar i lopp 11. Olfa har jag som en framtida vinnare, och National i röd liggvagn o barfota runt om gillar jag mycket!
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-07-15 Bana: Jägersro Tr, omg. 28 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5 2 4, 5, 8, 11, 12 3 9 Unity Knick Vadet gäller startnummer 10 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: XXX2 8XX8 5530 900X Kör 50 vinnare på 11,12:KO: |
Citat:
|
Skellefteå 16/7, lopp 9
|
Nr 5 Provence Gel
|
nr 1 Buy the law. Vinner från open stretch
|
ELECTRIFYING
|
Raz Mackenzie
|
Nr 10 Kossu Silvio
|
Nr 10 Kossu Sisu
|
12 Demo
|
Citat:
|
Demo
|
Breaker. Du ger Sharps för att spela skräll i lopp 9 men ger en i lopp 7. Du hade nog lite otur där.
|
Citat:
Nu har du fått en skräll till då ;) :lol: |
TEKNO RAPPEN
|
Citat:
2 Det kostar 5sharps att delta i varje omgång, dessa ges till det inlägg där jag bestämt bana och lopp. 3 Du har inte skrivit en häst i lopp 9 |
Nr 8 Raz Mackenzie
|
11 Twin's Superior
|
6 Electrifying
Hoppas på open strech, U2swing spetsar, släpper typ till första bästa (Electrifying) som sen släpper till stallkamraten, Birmingham kör sen ett alldeles lämpligt tempo för sin 2a häst som knäpper favvon på os...om man får drömma lite :evilgrin39: |
Raz Mackenzie
|
Electrifying
|
Citat:
Citat:
|
Hej LudvigB! Jag lyckades också pricka in Raz (se post 14:31) :)
|
Citat:
Gör om o gör rätt. :gun_bandana:Hoppas du hade lite riktiga:moneybag: på den:hattenav: |
Fast jag gav LudvigB 5 sharps i hans post 11.38 (den tredje att ge fem sharps i den posten). Men skitsamma, jag hade :moneybag: på den, och fick in tvillingen mot Buy The law (vi alla älskar ju efterhandare :skamsen: )
|
Men jag hade inte gett 15 sharps i post 1... Nåja, skitsamma.
|
Citat:
|