![]() |
Citat:
Jorma tar hand om ledningen och sen tar inte Ramboldo ner honom från dödens, även om den också är bra. Stig H säger att det inte är samma spänst i RJ som för några starter sedan. |
Citat:
|
Citat:
Undrar vem som pluggar det hos dem. Kan inte va timonen väll. o inte nicklas heller för den delen :) |
Den är överspelad.
Har för lite pengar på sig och har aldrig startat över långt. Kan vinna, men ... Citat:
|
Ingen aning.
Tycker de har ganska bra koll, men här var de ute och seglade. Citat:
|
Citat:
|
Många avslag i sista v3 Apollon förstagången med goppen bör vinna
|
Citat:
Redigering: Ser ovan att du tror på just Örjan. Klart segstart vet jag om men har farten? |
Ser väldigt fin ut.
Citat:
|
Örjans var i alla fall sämst.
Måste väl vara sjuk ??? |
Citat:
Ny Jorma nu tack...mest för att den är lite spelad och Jorma just gjorde sitt Bara sör!:KO: |
Kennie är mitt bästa drag idag, så nu får vi hoppas på den. Fruktansvärt missnöjd med att Uffe kör den dock.
|
Startsnabb.
Har inte kollat alla, men det kanske är spets och slut. Ibland pallar jag bara inte kolla varje häst i varje lopp. Kan vara skönt att göra något annat också. Citat:
|
Putte64: Jag går mest på minnesbanken. Kunde ej placera Interest bara. Ibland tar jag en lopparkivsstund, mest för att bekräfta mina idéer eller utesluta när jag ska ta ställning. V3 är endast 3 lopp, så där ger jag gärna den tid jag vill avsätta.
Andy: Kennie är okej! |
Snyggt Estreem! Olle, den fångade du väl?
Redigering: Brorsan Estreet är en av mina legendariska plats-följetånger. Grund för flera minnesvärda spel inom, plats, tvilling och raket! Det gäller att gå på stam!;) |