![]() |
Citat:
|
I Expressen tror Örjan han kan svara ut Democrat och vinna med Prawns.
Där fick vi alltså svaret om vad han kommer göra. Citat:
|
Democrat kommer nog inte förbi Prawns nu när Örjan tänker ladda.
Carelin fick för honom det sämsta läget. Citat:
|
Är det ingen som tror på Claes Boko?
|
Citat:
|
Fiffigt.
Kanske ska kolla startlistan :lol: Citat:
|
Citat:
|
gillar clas skarpt. Men här behöver han ta ner standout från dödens och det ska väl inte gå även om jag inte är helt säker då jag gillar skallen på clas
|
Putte vad tror du om air frame i sista?
Kör dem för vinst tro? |
Ìvars måste streck i avd 5 behöver ni inte strecka, är inget för spelarna säger peter u.
Nr 10. offtopic: Någon som har http://www.aftonbladet.se/sportblade...medium=twitter ? |
Jag tror på Claes boko
|
Citat:
|
Men e de ingen som tror på snabba cash?:ohmy:
|
Citat:
Här spikas istället Rare Wise As som ska vara helt överlägsen. Borde kunna hitta ut i andra spår relativt fort :) |
Normalt sett är Daryl Boko för bra, men den lever bara på sin styrka så risken finns alltid att någon smygkörd speedar förbi.
Och så släpar han på Veijo som jag har lite svårt för. Snabba Cash är inte borta om Veijo bränner. Citat:
|
Sist gick han förbi men sämre spår nu men jag tror det ska gå?!
|
Jag antar de kör för ledningen, men om hon inte får den tror jag det blir ett invändigt lopp.
Tror alltså att spetsstriden avgör om de kör för vinst eller inte. Tror man vill ha ett så behagligt lopp som möjligt, inför framtida kval. EDIT: Och talk the talk är bra och körs av stefan, kanske vill man ha rygg på den ??? Spelar väl ingen roll för dem vilken häst som vinner ??? Citat:
|
Citat:
|
jag är framförallt rädd för bb tigger i det loppet. I mitt arkiv kan han svara ut veijo från start om han vill. Men han ligger lågt dock då det är derbykval på gång. Svårt för honom o spurta förbi darryl då inte heller tigger har nån speed direkt
|
Nja, riktigt så var det inte.
Daryl Boko hade tillägg och hann inte ifatt, men tog mycket på Snabba Cash. Citat:
|
lars åke ska ge lady broadway ett snällt lopp säger han. hon får väl inte starta i stoderbyt va?
|
Vem spetsar om inte Air Frame gör det, i sista avd.? L-Å Söderholm (2) är ju ingen stjärna, eller?
|
Citat:
|
Citat:
Grymt långsam ut och nu måste hon ha mycket tur. Hästen är kanonbra, men läget luktar problem. |
Citat:
6:an också snabb dock, men tar inte en längd på air frame iaf. |
Citat:
|
Avd1. October kronos till ledningen. Sedan är det bara galopp emot om inte björn trycker hela vägen i dödens.
Avd2. Chapeau kan vinna detta från dödens..det blir antagligen körning om ledningen mellan motbuden så han kan även få det serverat. Avd3. Kebnekajse till ledningen, står han sedan emot bono boko o ricardo mols.. Avd4. Carelin överlägset bäst. Bara han inte sitter fast så vinner han. Ta med spetsbudet knifetown action också så känner man sig rätt säker. Avd5. Rare wise as i spets blir svår. Moaning myrtle kan överraska o ta spets? Båda ska med sedan är det 7 for approval o 9 rondine damore som utmanar. Avd6. Antingen spets o slut på standout lr så masserar cleas boko så hårt att increased workload o your highness får chansen. Avd7. Daryl Boko blir antagligen släppt till spets o vinner. Om det strular så kan vem som helst annars vinna. Avd8. Första känslan är spets o slut på air frame. Om Done går fram tidigt o pressar så kanske luckan kommer för talk the talk..Done tror jag inte på iaf. Om 2 lr 6 går barfota så vill jag ha med de. |
Citat:
|
Snabba Cash är nåt så grovt överstreckad även fast den just nu ligger på 18%...Jag bedömer att Tokio Hotel Hall 4% har en mycket bättre vinstchans, men blir totalt bortglömd pga att BG inte kör...
|
Citat:
|
Kommer låsa loppet på Daryl och Tokio. BB Tigger lämnar jag bort helt...har inte presterat nåt i år
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Då var det iofs med D Olsson. Mest troliga air frame sitter i spets. Med 1 i rygg. Men ej säkert :) |
Tvilling 1, 5 i V86:8 känns inte helt bortkastat..
|
Är det nån som läst någon intervju angående MT Fortune Winner i första?
|
Citat:
borta ett tag. Vi får se vad det blir. Jag gillar den hästen. Brukar alltid göra bra ifrån sig. Behöver naturligtvis loppet. Har blivit rejält behandlad i ett bakknä. Det fanns en del att göra på honom. Jag hoppas att han går ut och är med bland de tre, säger Jan Hellstedt. |
Prada Cloc från rygg ledaren och open stretch - kan detta gå, månne. Hon är väl hyfsat speedig och kan rusa förbi sista 100, eller?
Ikväll blir jag farlig - Rom och Cola när jag anländer till staden där jag jobbar, i utlandet... Mohahahaahahaha!!! :drunk: |
Chapeau måste bara vara den bästa spiken ikväll till nuvarande 45% - krossar ju dessa löss lätt från dödens - spik på allt och spel...
:moneybag: |
Edit: Dubbelpost!
|