![]() |
V86 Solvalla/Åby Expresd
V86-1: 3.6.8
V86-2: 3.6 V86-3: 2.11 V86-4: 1 Carelin V86-5: 2.7.11 V86-6: 3.5.6.8 V86-7: 5 Daryl Boko V86-8: 2.6.9 108kr |
V86-1: 3
V86-2: 2,3,6 V86-3: 2,4,5,6 V86-4: 1,3,9 V86-5: 2,7 V86-6: 3,4,5,6,8 V86-7: 5 V86-8: 1,2,5,9 360,00 I Malmö börjar vi tidigt.. |
.....
|
Citat:
|
Vad skönt att Air Frame plockar på sig streck i sista, mer överskattad häst får man leta efter. Går bara i spets och dit kommer den aldrig nu, om nu inte Söderholm fegar ur och släpper.
Hade Jorma kört så hade jag nog spikat Lady Broadway :) |
Känns som det finns flera spik förslag i omgången, inväntar tills procenten sätter sig :)
|
.......
|
Skor runt om på Time Machine, V86:6 Sparas för Jubileumspokalen. Jörgen tror på Standout i spets.
|
9 Melander hästar i 3 lopp.
|
7 Need for Speed är oxå intressant i första. Flemmings alltså
|
Tarzan tränar de fyra första i avd 6.
Om han inte sätter på tunga järnskor och brodd på Standout är den överlägsen här. Han slog Kadett CD, Montgomery Hill, Up Date Hoss osv senast. Det sägs, att Time Machine skall gå med skor. Med Tarzans armè runt Standout är det obegripligt, att han inte är storfavorit på strecken. |
Någon som streckar Wannacmyguns? :whistling:
Skulle vilja höra motiveringen isf. Folk har insett att det är en lus, 4% nu. |
Vad säger ni, vem tror ni tar spets i andra?
|
Det beror på vad Örjan gör med Prawns.
Om han vill tror jag han kan svara ut Democrat, annars tar den spets. Citat:
|
Citat:
Jag va lite inne på att Ulf håller ut övriga om han vill, men han lär släppa. Svårbedömt. |
Moaning Myrtle har galloperat 9 av 12 starter på auto.
Får se om BG ffg kan få den att gå felfri. |
Avd3 min skräll Careful Victory
|
|
Standout SoS ? Eller vad tror ni?
Bono Boko borde väl kunna spetsa i 3:e eller är jag helt ute och cyklar nu? |
Läs noga vad som sägs mellan raderna vad gäller avd 7 och 8 för här vankas det inom kort svenska derbykval men inom ännu kortare tid både norska och danska som hästar här ska vara med i. Jag kollade intervjuerna i kväll i ronden, vi tippa och V75 guiden och varningsklockorna började ringa att man inte ska utgå från att alla kommer köras främst för att vinna.
|
Citat:
|
Hur ska standout kunna förlora när inte jörgen kör för vinst? Kan det bli annat än SOS? :)
|
Citat:
|
Samtliga danska och svenska tränares 30:e senaste
http://forumbilder.se/DDMIP/tranarstats.png Reserverar mig för eventuella stavfel på tränare, men jag tror ni förstår vem som är vem ändå. :p |
Tror Tommy Karlstedt bättrar på sin procent imorgon :)
|
Om ni garderar avd 7.
2 roliga streck, herold as och bb tiger. Kommer vara med där framme under hela loppet. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Någon som ligger på nån härlig OS-statistik? |
Överstreckade hästar för mig
Bono boko, Carelin Får hoppas man har rätt imorgon. |
Citat:
|
Citat:
Håller med annars fin häst. Känns ändå lite intressant till 4% |
Intressanta streck i omgången som är för lite spelade:
V86-3: 11 Careful Victory V86-4 2 Chase Dreamcatcher V86-5 3 Eternity of Joy V86-8 Claudia BR |
Undra hur pass seriöst dem kör med Air Frame i sista.
Lär släppas till spets omgående av stallkamraten talk the talk. Men har ju viktigare uppgifter framför sig och 40k i första pris här.. Dilemma. |
Citat:
|
Solvalla / Åby Omg 17,
2014-08-06 Ordinarie Reserver V86-1 3, 8 (6) V86-2 4 (6, 3) V86-3 4, 5, 6, 9, 10, 11 (1) V86-4 1 (12, 9) V86-5 2, 7, 11 (9) V86-6 3, 5, 6, 8 (4, 7) V86-7 5 (7) V86-8 1, 2, 5, 7, 9 (10, 6) 720 rader x 1 x 0,25 kr = 180,00 kr 2014 TSN: 0986 3255 **** 9441 Vadet är registrerat. avd1. Om Adrian får bestämma är han given i segerstriden, dubbeldraget har form och utmanar med minsta klaff. avd2. Democrat från start till mål... avd3. Öppet och här målar jag, Hansome Night och EKLAS SUPER P känns totalt glömda dem betalar jag gärna för.. avd4. Carelin har ett smaskigt läge.....Spik! avd5. Ganska öppet men tre sticker ut... avd6. Alla spikar standout. Jag vill ha med tre speldrag passa Your Highness till en låg % sats. avd7. Darryl Boko känns som en av de bättre spikarna ikväll... avd8. Här tar jag några st. Frisky Magic har det varit en del surr om, dags nu? |
Citat:
"Jag kommer säga till Mattias att hellre sitta fast så vi har en pigg häst över mål" Jan Raumer V86-5: Moaning Myrtle med Goop, bf runtom och första i ghostvagn låter också intressant. Ska vara snabb ut! |
V86-6:
4 Increased Workload "Det måste vara god chans att de ( 3 Standout) slutar 1 och 2:a" -enligt Melander, som tror att han kan ge Örjan en match om han kommer ut. Tvilling kanske? |