![]() |
C.C var ju riktigt fin i spets, ska bli spännande att se skiljeheatet.
|
mäktigare häst finns inte. commander crowe dunderfin. norrmannen var inte intresserad av vinst. skulle synat dödens givetvis
|
Fan om man missar 7an idag när man spikat Borga Effekt som sprack på några cm...
|
Skillnad på intryck, eller vaddå - och Veijos Solvato gick riktigt snabbt till slut...
|
Citat:
|
Citat:
Ja, det är förvånande! |
hyperintressant lottning. den som drar innespår vinner. ingen tar den andre utvändigt.
|
Haha kan de inte dra till med en riktig blåsning och fejkdiska CC, bara för att se Souloy's reaktion?
:lol: |
Hur kan någon spela den överhuvudtaget ?
Bordet stått i 999. Citat:
|
grattis örjan. nu blir det vinst
|
Citat:
HAHAHA Ja, lite drama saknas idag :p Men går lugnt och fint till när man sätter upp svenska proffskuskar ist för fransmän. |
|
Kan Adrian ta nästa månne? :popcorn:
|
Jag befinner mig i en osannolik motflytsperiod avseende streckspelen. Nu har jag förvisso chans kvar på V5, men på Jokern lyckades jag fylla i minst 3 A:n istället för som alltid 2...:idiot:
Igår lirade jag matematisk V4 på Boden och fyllde i fel i sista på 4 och fick inte med bombfavoriten på 4 Häst... Max De Luxe var ju huvudidén och spikades tillsammans med Ängskalla...:thumbdown: ROOIBOS OCH MELLBY APOLLO tappades på mitt slarv då C-hästar...:skamsen: Jaguaren nu, tack!:KO: |
Citat:
|