![]() |
Citat:
|
Citat:
Snyggt, om det var inlämnat... :innocent: |
Tack alla! Nu måste jag göra käk. Ska ut och se om det finns några blåbär i skogen sedan.
|
Citat:
|
Citat:
Beklämmande att först då lägger "kuskeliten" sig inte på rygg för bombfavoriten längre...:no: Liten tränare och kusk utanför grabbgänget måste leverera såhär för att duga. Tävla oftare i loppen är min rekommendation då loppet var sevärt! |
Citat:
|
Jackpot igen.
|
Citat:
Nej, men då hade han inte fått en massa grattis...! Och om det då inte vore inlämnat, varför redovisa,,,? :lol: |
6 rätt och V5 men inga stora stålar....
Kanske kan bli en liten peng på v3 också. Datum: Lördag 2014-08-16 Bana: Åby, omg. 37 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 2 Royal Fighter 2 1, 4, 5 3 1, 3, 4, 5, 6, 7, 12, 15 |
Citat:
Bara att slänga upp en skärmdump på vinsten och "blurra" insatsen - inte för att jag tror att du inte lämnat in... :rolleyes: |
Trio för både lopp 12 och 14...så Ni vet.
|
118kr för 6rätt och spricker på Borga Effekt. Usch vad dåligt...
|
Grattis Shooter!
|
Spricker bara på QPQ idag tyvärr, tog ändå 5 hästar men inte den. Surt som fan. Erik tar jag nästan alltid med annars.
Nu inte en krona tillbaka. |
Riordans hästar går som maskiner...ruggigt bra!
Red: För bra...nära 700 spänn! Registrerat spel Datum: Lördag 2014-08-16 Bana: Åby, omg. 37 Lopp: 12 Spelform: Trio 1:a 5 Britt Palema 2:a 1, 3, 4, 6, 7, 8, 11 3:a 3, 4, 11 Vadet gäller startnummer 18 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 36,00 kr Kvittonummer: XXXC 2XXA ADB1 904X |