Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby Lördag 16/8 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21260-v75-aby-loerdag-16-8-a/)

Helge 2014-08-16 22:11

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 364966)
Hej, alla gladare än mig, hehe...!

Ber om ursäkt för mitt barnsliga beteende under dagen/kvällen, men en dålig speldag och privata skäl gjorde att jag blev vresig som en gammal surgubbe...

Finns ingen anledning alls att ta ut detta på särskilt vissa av er - det blir bara så missriktat och fel. Hoppas ni godtar en hjärtlig och uppriktig ursäkt för detta, skall försöka så att det inte händer igen...

Jag riktar denna ursäkt mot alla som kan ha tagit illa vid sig och särskilt till AndyMart, Shooter och Flickepojken. Ursäkta!

Ha det nu bra spel- och travvänner och fortsätt att förhoppningsvis vinna och låt inte "stridspitten" Fulsprit förstöra även ert humör.

:hattenav:

Stort av dig!

:cheers:

mackpeter 2014-08-17 00:44

Citat:

Ursprungligen postat av korpo (Inlägg 363913)
Två föredettingar? Örjan:sleep: och C Crowe:cry:

Det har skrivits en del strunt i veckan.:sad44:

mackpeter 2014-08-17 00:49

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 363921)
Skall man vara hånfull mot dessa.
All heder och respekt till Commander Crowe, som fortfarande tillhör världseliten.
All heder och respekt till Petri Puro, som fostrat en sådan häst, som vid 11 års ålder fortfarande är löpglad och mycket väl kan vinna Åby Stora.
All heder och respekt åt Örjan, som bl a vann ett litet lopp i Paris i slutet av januari.
Skall man håna dessa travets ikoner.
Jag ser fram emot att få hylla dem på lördag, när de nu tävlar på Åby.

Vid Åby Stora Pris hyllades en värdig segrare: De knappast föredettingarna Commander Crowe, Petri Puro och Örjan Kihlström!:hattenav::clap::claps:

Shooter 2014-08-17 11:11

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 364966)
Hej, alla gladare än mig, hehe...!

Ber om ursäkt för mitt barnsliga beteende under dagen/kvällen, men en dålig speldag och privata skäl gjorde att jag blev vresig som en gammal surgubbe...

Finns ingen anledning alls att ta ut detta på särskilt vissa av er - det blir bara så missriktat och fel. Hoppas ni godtar en hjärtlig och uppriktig ursäkt för detta, skall försöka så att det inte händer igen...

Jag riktar denna ursäkt mot alla som kan ha tagit illa vid sig och särskilt till AndyMart, Shooter och Flickepojken. Ursäkta!

Ha det nu bra spel- och travvänner och fortsätt att förhoppningsvis vinna och låt inte "stridspitten" Fulsprit förstöra även ert humör.

:hattenav:

Det är ingen fara :cheers:

Rickart 2014-08-19 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 344096)
Commander Crowe struken. Ryktena gick redan innan men nu är det ett faktum.

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 344133)
Inte så konstigt. Ägaren var missnöjd över spåret. Hade varit chanslös oavsett spår. Hästen är slut på denna nivå.

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 344174)
Åh va fan grundar du det på åldern? Ja visst, gammal nu, men tycker du förra året och avsliutningen på förra året var så dålig?
Vinna Hugos och vara nära att ta hem Åbys stora... Eller kanske årsdebuten 12-tid över full distans utan att ta ut sig särkilt?
ÄH!

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 344176)
Hade Fabrice tyckt att hästen var så fantastiskt bra så hade han inte brytt sig om ett 8e spår. Jag tror att den är slut på den här nivån i svenska lopp.
1.12.7 ett pisslopp i Holland säger mig ingenting.
För mig är hästen slut som betrodd i dessa sammanhang. Vill du slänga dina pengar på hästen om den startar på svensk mark igen får du jättegärna göra det.

Just saying...