![]() |
Tror inte october kronos räcker här om han ska köra framåt, kommer kosta för mycket.
Bästa vore för Adrian att inte trycka av i början o försöka få en bra position, men han lär ju köra vad som går i starten, Adrian... Lär bli överstreckad oavsett. |
Har Commander Crowe har sett sina bästa dagar? Ska bli intressant läsa Spelvärdes analys till helgen. Kan knappt vänta! Imorgon kör vi v86!
|
Citat:
|
Citat:
|
Poker Kronos har blivit en helt ny häst sedan han slapp loss från Ludde för fyra månader sedan och kom till Bergh. Poker är:yes: bättre än Maxmillian, Dominator och Even's First Boy med sitt dåliga spår. Spik.
|
Citat:
|
Citat:
|
Egentligen citerade jag bara Sydsvenskan innan Hugo Åbergs gällande om Commandern sett sina bästa dagar. Ber om ursäkt för dt. Att läsa analyser ger mig alltid nya vinklar innan jag bestämmer mig för att eventuellt spika eller inte. Om jag missat nåt i taktiken är oxå en avgörande orsak, så eg. handlar dt inte om dålig självkänsla, som du påstår.
Nämnde inte Commandern alls i min tidiga analys. Rätt eller fel återstår att se. Bäst chans har den tveklöst i heat 2. |
Citat:
|
Citat:
Inte favoriter. BBS Sugarlight sprang inte ifrån sandrangham senast iaf. Även om den fick tuff öppning, men sandrangham laddade också i början. Kan bli bra från open strech om den nu släpper. Långt kvar till Lördag, får se hur procenten rör sig. |
Citat:
|
.....
|
Citat:
|
Citat:
All heder och respekt till Commander Crowe, som fortfarande tillhör världseliten. All heder och respekt till Petri Puro, som fostrat en sådan häst, som vid 11 års ålder fortfarande är löpglad och mycket väl kan vinna Åby Stora. All heder och respekt åt Örjan, som bl a vann ett litet lopp i Paris i slutet av januari. Skall man håna dessa travets ikoner. Jag ser fram emot att få hylla dem på lördag, när de nu tävlar på Åby. |
Citat:
|