![]() |
Citat:
Varför spikar du Tiberius F, som på 10 starter i år inte vunnit en enda?:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Vad tycker du/ni av dessa alternativ då: 1. Spika Archangel Am, gardera Ni Talar Bra Latin med Call Me Keeper, Västerbo Loveboat, Rokkakudo. Eller 2. Spika Ni Talar Bra Latin, gardera Archangel Am med Dominator, Drogba Bob, Boys Going In, Order To Fly. Eller 3. Spika Ivar Sånna och gardera både Archangel Am och Ni Talar Bra Latin. Eller 4. Spika både Archangel Am och Ni Talar Bra Latin, och då kunna gardera ännu mer i övriga lopp. Eller 5. Spika någon annan? |
Jag själv tvivlar lite på Archangel AM,V75:6, den har stått i samma smittade stall som många andra av Luddes hästar. Jag kommer att spika Ni Talar Bra Latin, V75:3 som kommer att glänsa som vanligt, det är jag helt övertygad om! Sedan ska jag ha ngn mer spik till lite bättre spelvärde, funderar på Nimbus C.D V7:1 eller 10 Boys Going In i V75:6 mot Ludde då, men spelvärdet känns bäst på Boys Going In. Övriga avdelningar, än så länge..
V75:2 blir det 3,8,9 V75:4 2,7 eller många t.ex 4,5,6,9 V75:5 10 Ivar Sånna, evt spik annars 4,5,10,11 V75:7 1,2,7 bara dessa eller 1,2,3,6,7,8,10,11,12 Förhoppningsvis har jag bestämt mej innan man står i ösregnet på Jägers i morgon ;-) |
Citat:
Haha, nä jag har ju svarat tror jag, Ni Talar Bra Latin och Ivar Sånna i så fall om du vill ha två som många streckar. Jag skulle aldrig spika de två största streckfavoriterna och i min värld känns Ni Talar Bra Latin säkrare än Archangel AM. Dessutom får man ju inte glömma bort att det räcker med att vara tvåa i mål för att gå vidare... |
3,4,6,7
1,2,3,9,10 2 Ni Talar Bra Latin 2,7,10 4,10 4,10,12 1,7,8 1080 rader, 540 kr Är detta system vettigt? Något som borde ändras eller läggas till? Spelar för max 600 kr så lite marginal finns för att lägga till någon ytterligare! |
Citat:
3,4,6,7,12 1,2,3,5,7,8,9,10 2 Ni Talar Bra Latin 2,6,7,9,10 4,10 12 Archangel Am 1,7,8 1200 rader, 600 kr |
Citat:
|
Citat:
|
Hejsan, kan någon förklara mig hur oddsen fungerar via ATG? Tänker på V-Odds i Startlistorna, t.ex. så har NTBL V-odds: 103. Vad innebär detta? Det kan ju omöjligt vara 1,03? Och sen att han ska ha 10,3 i odds känns ju bara fel eftersom han är streckad på 52%.
I samma lopp har Alkalizer AM V-odds: 22, endast streckad till 4% kan han väl inte ha 2,2 i Odds? Har han 22 i odds? Är lite ny på detta ;p tack på förhand |
Ingen omsättning än. Kommer ändras im. När folk börjar spela v/p. Atg har inte fasta odds.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kommer att köra med 3 spikar och gardera ordentligt resterande
Hoppas på SOS på alla 3. Västerbo F, Ni Talar Bra Latin och Maverick M Lycka till alla |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Förresten Luddes galopperar från start i andra ;) |
Dagens lilla bolag (4 pers.)
6,7 R12,2 3,9 R 8,7 2 R4,6 2,5,7 R4,10 4,5,10,11 R9,2 5,7,10,12 R2,4 1,2,7 R12,8 288:00 |
ser spelintressant ut idag på jägers...
|
Citat:
|
Bästa spiken till kvällen tycker jag Archangel AM är. Visserligen omgångens mest streckade häst, men det ska han vara också.
|
Citat:
|
Citat:
- Han har jobbat kanonbra efter det. Har gått sina sandjobb och känns snuskigt fin, säger Lutfi Kolgjini i ett pressmeddelande från Jägersro. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, kör inte V7. Spricker jag någonstans känns det ju bra att få något för 6 rätt i alla fall. :) |
Är ju första gången uttagningsloppen går på V75 men här ser ni vinnaroddsen på uttagningsloppen bakåt i tiden.
http://www.qhurth.com/trav/lopp/derbyut.htm |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Om det blir Jackpot på Jägersro idag, så går dessa pengar vidare till Bergsåkers lördagsomgång med. Då ska jag ta chansen att lira V7, för sedan går den möjligheten i graven. Omöjligt för mig att lira på allt, hinns inte läggas nog tid för att jag ska bli nöjd. :cheers: |
Sen kan man inte lira på allt heller, i kväll tex. känns det helt iskallt att lira.
Citat:
|
Citat:
Du får ta en distansskål med mig och njuta fina hästar. :cheers: Ps! Hoppas så klart på någon form av radikal skrällinfo, då kan det bli nåt litet i skrällväg. |
Om man lirar tycker jag man kan se upp lite för Attack Diablo.
Verkar på väg tillbaka, och vad han kan visade han i kriteriet+kval. Citat:
|
Någon som har snoken för ikväll?:)
|