![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
[IMG]Favoriterna och flera av de mer betrodda hästarna motsvarade förväntningarna när Extra V75 i dag kördes på Jägersro i Malmö. Det blev därför ingen utdelning för 5 rätt och pengarna från den potten flyttas vidare till nästa ordinarie V75-omgång, som körs på lördag på Bergsåker. Då kan en ensam vinnare bli runt 54 miljoner kronor rikare.[/IMG]
|
Citat:
Jojo, säkert så. |
Så jävla sjuka inlägg här.
Jahja. Blir bra. |
Citat:
|
jansson märkte inte att det main offender låg på i tät o sitter kvar där bakom när stellina kommer upp i dödens. icke smart torbjörn.
|
Citat:
|
Citat:
Är du full och sur nu igen Minna ? Går över och blir nog bra... ;) Eller var det den här du saknade ?? http://www.bilddump.se/bilder/201408...219.222.42.jpg |
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
Grattis! Läckert spel som kunde gett ännu mer! :clap::clap: (ps när helge (minna) druckit öl och förlorat gillar hon inte alls att vi postar vinster och firar lite här... - men hon är ok annars..) |
Citat:
Skit samma jag släpper det, jag var bara tilt då jag hade platslirat. Men tycker du har fel här, Konstigt att säga han aldrig går vidare om han släpper dödens. och du kan ju knappast veta hur erik hade agerat i den situationen om du nu inte har pratat med honom efter loppet.... |
Citat:
Å du är dum i hela huvet. Tack och adjö. |
Citat:
Jobba mer :moneybag::moneybag: på V86 imorgon! |
Citat:
Japp, det får vi göra! Nu brukar jag mest fokusera på DD och möjligen något vinnarspel - men vi får se vad som dyker upp i morgon! Helt klart piggar det upp med lite vinster... ;) |
6 rätt idag, dessvärre som vanligt börjar det kännas som.
2.3.4.7.12 2.3.8.9.10 2.6 2.7.10 5.10 12 Archangel Am 1.7.12 Får hoppas det blir bättre med morgondagens V86 och lördagens V75! |
Citat:
|
Citat:
Med HPT och målvinst så kan man styra hur mycket man minst vill vinna om man får alla rätt. Systemet blir någon tia dyrare såklart och det blir inte målvinsten "på kronan". Men nog kan man påverka hur mycket man vinner alltid. |