![]() |
Citat:
Citat:
|
Vänd bort dom nu Bergh! Tur omstart, där var han sen.... Bättring nästa!
|
Citat:
|
Där hade ni flyt, era såsskallar - ET hade varit uppe i rygg efter 200 körda!
|
Citat:
|
Bra start..... Känns bra!
|
Citat:
|
Va fin gööööör Bergh!! Har han 3-5 på DD?
|
Bergh fastnar med krafter kvar.
|
Bergh din jääääävla pajas! Rånar mig på 35 lax! Fyyyyy faaaaan!
|
Jimmie Åkesson, tjalalalala, Jimmie Åkesson, tjalalalala - förlåt Eketorpet Tess!!! Vilken dag - det mesta satt!!!
GULD!!! |
Alla nämnda ingen glömd och tre spikförslag levererade..
|
Citat:
|
Ja, jag trodde ju en hel del på ET, men blev bortreducerad på den, men varför sätter sig bergh fast helt frivilligt? hade aldrig förlorat om inte Jensen gjort en Persson!
|
Citat:
https://www.sharps.se/spreadsheet/32521 |
Ja knip käft om all politik i travtrådarna, utom just travpolitik då. Men även den politiken ska hålla sig undan från "speltrådar" som denna.
Ingen som satte 7 här idag? Rejäl jackpott-sudd till Färjestad på lördag nu! Cirka 47 millar extra i sjurättspotten om jag inte räknar helt fel! :popcorn: |
Citat:
|
Citat:
Nejdå, har faktiskt haft en sabla "otur" var je gång jag känt mig manad att lägga in resultaten - det har då inte varit möjligt att logga in på ATG-Tillsammans. Men skall försöka hinna innan jobbet ikväll - det är inga hemligheter, det har varit en del stolpe ut och ingen sjua ännu - men den kommer... :cheers: |
Märkligt släpp av Bergh, omotiverat att gynna en av det svåraste och både fastna invändigt samt att Eketorpets fick ett hack mindre fram. Hade han kört en lågprocentare och släppt, men dessa var ju likvärdiga. Lider lite med Doob som hade en rejäl DD på g.
Hade förmodligen vunnit om han kört i spets. |
Citat:
Detta blir mitt sista inlägg i denna fråga. |
Citat:
|
Citat:
|
Grattis Fulsprit. Nu vänder din osis till flyt! Grattis igen!:clap::hattenav::cheers:
|
Citat:
Tycker inte han behövde sättas på prov i loppet, han behöver inte göra något taktiskt val så det var varken en bra eller dålig insats. |
Registrerat spel
Datum: Söndag 2014-09-07 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 47 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 5, 7, 9 2 1, 3, 5 3 8 Alfas da Vinci 4 1, 3, 5, 6, 9, 12 5 1 Neona Princess 6 3 Poochai 7 1, 5, 7, 14 Vadet gäller startnummer 360 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 180,00 kr Kvittonummer: E5CC 9A53 301F 1245 Utbetalt: 3 770,00 kr Klart som fan att man satte den på flera bongar... Och inte fan röstar jag på SD i alla fall. |
Citat:
Datum: Söndag 2014-09-07 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 47 Avd Ordinarie hästar 1 3 Spark Rick 2 1, 3, 5, 6, 9 3 8 Alfas da Vinci 4 1, 3, 5, 8, 9, 10, 12 5 1, 2 6 1, 2, 3, 4, 6, 10 7 1, 5, 10, 14 Vadet gäller startnummer 1 680 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 840,00 kr Kvittonummer: 4DCA 5C1F 5E3B 9045 Utbetalt: 4 037,00 kr |
Löjligt högt odds på Gigant Invalley nu... Var knappt slagen med huvud/hals senast mot Viking Va Bene...
|
Någon bra trioidé till en spelsugen lirare, som njutit av dagens fina travsport.
|
Örjan är sämst!!!
Dårar!!! Fickrunka och lämna en seriös spelsajt. |
Provar trio 2,3,10 runt om.
|
Citat:
Lider med Ivar och den lilla tränaren, men alltid kul hitta årets Derbyvinnare! Tidigare bara satt Puro:s, typ. Idag en idé som gav odds och allting!:clap: |
6 av 7 idag igen... Vad gör man för fel? :-( Sprack på mitt lås på Archangel Am och Ivar Sånna idag.
Dessutom 5 av 6 på V64 i tisdags och V64 i fredags. Torsdagens V64 satt men var ju i stort sett ingen utdelning alls. |
Citat:
|
|
Citat:
|
såg reprisen nu av derbyt på playen. Öppnar de brännvinsflaskan precis efter loppet för att lugna ner sig eller? man hör att det är korken ur:)
|
Citat:
|
Citat:
|
imponerande av hellstedt att han kan stå med mikrofon o flika in med kommentarer under tv sändningen. han har nerverna i styr. en annan hade avlidit direkt när hjärtat dunkat ur kroppen:)
|
Citat:
Man kan i alla fall konstatera att det inte var bästa hästen som vann. Hoppas han får behålla formen till höstens storlopp. |