![]() |
Citat:
Kuskminus + hästminus = dubbelminus. Pisshäst och pisskusk, vinner kanske i inavelsbygd. |
Nu må väl ändå Johnny vinna ett lopp!
|
Nabab De Poggio spelas vinnare. Möter ingenting... Zonguldak klarar aldrig 3 varav felfritt1 Ettan för het!
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-10-08 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: V65 Harry Boy, omg. 195 Avd Ordinarie hästar 1 1, 6, 9, 10, 11, 13, 15 2 1, 2, 3, 4 3 2 Global Paranoia 4 1, 2, 3, 4, 5 5 5 Habito* 6 6 Call Me Keeper Vadet gäller startnummer 140 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 140,00 kr Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-10-08 Bana: Jägersro Tr, omg. 43 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 1 Tor Mento 2 2 Global Paranoia 3 1, 5, 9, 10, 11 Vadet gäller startnummer 5 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 50,00 kr Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-10-08 Bana: Solvalla, omg. 72 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 4 Miss Beniss 2 4 Victory Lap* 3 1, 2, 5, 6, 9 Vadet gäller startnummer 5 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 50,00 kr |
Vilken jävla pajas Stefan Persson är!!!!!!
|
Enklare kan det inte bli.
Dagens bästa spik. |
Fy fan vilken idiot!!! Ta andra ut och vinn på speed!! Amatör!!!
|
Citat:
|
Hahahahaha, Johnny gunga - vilken djävla sopa - kör sig fast med tre framför sig och en bredvid sig - bra gjort, din sopa!
|
Tor Mento var lika bra som de sa.
|
Miss Benis 500 V/P + U på tvilling och alla bakom 50 kr!
IN ANGER!!! |
NI ska lyssna på Pappa, så kanske ni vinner något.
|
Citat:
Vi har ingen tur i dag varken du, jag eller Jonny Takter. Kör för tidigt i första avdelningen och "väljer" fel väg här. |
Då var det min tur att ha strul med TV12 i Canal Digital Kabel-tv, fler som har strul med hackande bild & kommentarer med eftersläpning?
|
Citat:
Spik på Amour Rapide, och gardering överallt. Längesedan jag blev så j-a trött. |
Runt om med Nato Dream nu!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu spelar jag en rysare i Indigo Broline! |
Trötta gubbjävel köööör i spets då!!!!!
|
Citat:
|
Air Gunner trots missad spets där ser man.
|
Alldeles för hårt tempo för Nato Dream :no:
|
Fy fan vad Kontio är opåläst och inbunden!!!! Gubbjävel!!!
|
Citat:
|
Citat:
Men jag sa att Tor Mento vinner och det skulle ni lyssnat på. F.ö. spikade jag Air Gunner, som är snabbare ut än Nato Dream. Trav är svårt, inte långt från att jag suttit med 3 spik, 4a rätt och fullsmetat kvar. |
kontio och takter har pippat min system idag..
|
Lirar vinnare på Alvena Take It. Ser fin ut och har bra rygg i favoriten.
|
Peter satte in speeden för sent, men avslutade ju rejält.
|
Fitta, varför kör han inte tidigare, tar han ut lite tidigare så är det ju klart.
|
Helt otroligt.
Den funderade jag också på att spika. Som jag skrev, Global Paranoia har varit svindålig. Fan, stolpe ut, nu går jag ner och dricker 10 GT. |
Hehe, spik på denna 11-oddsare - två rätt, hittills... :cry:
|
Global Paranoia fick smörlopp men var en kass favorit.:no:
Man ska alltid strecka Ingves.:hattenav: |
5 gånger plats var ju inte så tokigt på MT hos Unibet.
|
Kör nå, Olav - jeg stoler på deg!
:clap: |
Citat:
Knappast någon säker vinnare & hade du lirat Peter Ingves i samtliga starter i år hade du legat rejält back! :whistling: |
Härligt steg han har Emmet Brown - en hel del likt Victory TillY!
|
Citat:
|
Satan, trodde på Global Revolver
|
Deta lopp hade INTE norrbaggen lagt utan galopperna... Vilket skitlopp! - Emmet Brown såg bättre ut än vad han presterade...
|