Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 25/10 Müllers (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/21970-v75-jaegersro-25-10-muellers/)

GreenTango 2014-10-24 12:29

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 378849)
Du har en dator, kolla själv.

Sökte efter den men hittade inte, det var just därför som jag skrev om det här.

Tack Migge

whaton 2014-10-24 12:33

Queen koea är bort glömd bra sprinter är riktigt på gång.

putte64 2014-10-24 12:40

Du använder en speltråd till att fråga om saker du inte hittar med Google !!!

Citat:

Ursprungligen postat av GreenTango (Inlägg 378856)
Sökte efter den men hittade inte, det var just därför som jag skrev om det här.

Tack Migge

GreenTango 2014-10-24 13:00

Speltråd? Tråden är väl frågor om och funderingar kring V75 omgången? Tycker Sörens spel är mycket viktig information pga att han sätter den ofta. Använder ofta hans spel som spik eller lås.

Alltid kul att det finns poliser i trådar som ska tillrättavisa person som skriver "fel" inlägg.

Hoppas du fått din tillfredsställelse för idag ;)

Edit: Ser att rubriken på tråden heter: Sharps.se -> Spel, Tips, Rekar och Diskussioner -> Trav och galopp.

Tycker detta går under tips/rekar.

Mvh

hugotheboss 2014-10-24 15:13

Ngn som har en idé om vem som gynnas mest av högt tempo och startrusning i avd 6? Jag tror att både 1,3,5,6,8 och evt 4 kommer att satsas hårt för att nå tät och att Ludde är en av dem gör inte saken sämre. Min tanke är att 3 kommer at ta spets före 1 inledningsvis frågan är vad som händer när hon blir överfallen utifrån? Är 8 Paramount först framme, med hjälp av vinklad startvinge? Kanske det är så enkelt att Fleming tar det lugnt i andra spår och knäcker alla till slut. Pedro Bi går hyfsat bra bakifrån och på distansen. Hur är det med 9 Remember my name, som har bra ryggar i starten? Idéer mottages tacksamt!

LeBanner 2014-10-24 16:00

More than enough streckad på 0% :) Ryktas om regnig och skitig bana. Upplagt för utdragen spetsstrid. Finns även några som bör vara intresserade av att hålla tempot uppe. Får den en fin rygg sista halvvarvet är den livsfarlig. Vinner ju mer än 0% av gångerna iaf ;)

hugotheboss 2014-10-24 16:13

Skor bak på 3 Eketorps Tess (avd3) enligt PU...då blev 7 Västerbothenews om möjligt ännu klarare...

draken 2014-10-24 16:53

Favoriten nr 2 får väl loppet kört precis som han vill om man har otur. Behöver bara köra rakt fram och hålla farten. Är väl ensam kvar när alla andra har kört livet ur varandra

mackpeter 2014-10-24 17:02

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 378897)
Favoriten nr 2 får väl loppet kört precis som han vill om man har otur. Behöver bara köra rakt fram och hålla farten. Är väl ensam kvar när alla andra har kört livet ur varandra

Det finns tre favoriter i morgon med startnummer 2. Calvin Borel, Red Rapide och Mosaique Face. Jag är lite trög i tankeförmåga och tankeläsning.

Mitt svar blir b) Red Rapide

draken 2014-10-24 17:02

Ska man försöka fälla Silver Annie så tycker jag MalmQvists styrning gjorde ett jättebra lopp senast. En lus som måste ha fått mycket bra havre inför senast.

draken 2014-10-24 17:03

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 378900)
Det finns tre favoriter i morgon med startnummer 2. Calvin Borel, Red Rapide och Mosaique Face. Jag är lite trög i tankeförmåga och tankeläsning.

Mitt svar blir b) Red Rapide

Sorry. Jag glömde citera. Jo det var den jag menade.

Om_sommaren 2014-10-24 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 378885)
Ngn som har en idé om vem som gynnas mest av högt tempo och startrusning i avd 6? Jag tror att både 1,3,5,6,8 och evt 4 kommer att satsas hårt för att nå tät och att Ludde är en av dem gör inte saken sämre. Min tanke är att 3 kommer at ta spets före 1 inledningsvis frågan är vad som händer när hon blir överfallen utifrån? Är 8 Paramount först framme, med hjälp av vinklad startvinge? Kanske det är så enkelt att Fleming tar det lugnt i andra spår och knäcker alla till slut. Pedro Bi går hyfsat bra bakifrån och på distansen. Hur är det med 9 Remember my name, som har bra ryggar i starten? Idéer mottages tacksamt!

Fleming är väl den som tjänar mest på detta. Tycker han varit ruggig de senaste två starterna i sverige och måste h fin chans här om det går lite fort i början. paramount har jag alla respekt för men det kan väl inte gå från spår 8a. Rmember my name har ju fin rygg på fleming men var lite blek senast. det blir spik på fleming för min del här vilket tyder på att han torskar då jag alltid kommer fel på den lurige dansken.

för övrigt: kunde inte håkan k persson hitta nån kusk som har lite längre att resa än petter lundberg:)

tomtom2 2014-10-24 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 378850)
2 Red Rapide = 200:- Vinnare

Han är ju alltid insnöad på Fleming och Björn Goop, så det var inte precis någon överraskning....

tomtom2 2014-10-24 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 378887)
More than enough streckad på 0% :) Ryktas om regnig och skitig bana. Upplagt för utdragen spetsstrid. Finns även några som bör vara intresserade av att hålla tempot uppe. Får den en fin rygg sista halvvarvet är den livsfarlig. Vinner ju mer än 0% av gångerna iaf ;)

Jägersros bana blir ju närmast hård om det regnar mycket.....

tomtom2 2014-10-24 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av whaton (Inlägg 378857)
Queen koea är bort glömd bra sprinter är riktigt på gång.

Håller helt med dig, jag tror det är läge att spika faktiskt...