![]() |
Nu kommer pressen börja jaga Gidde Palema för 20 åringar dom dag efter dag drar in hundratusentals kronor i veckan och sedan över halvmiljonen idag är något helt unikt. Det måste vara en jättestory för trav365 att skriva om.
|
Citat:
|
Inget målfoto visat? Eller har jag missat det? Vill gärna se det när det är stora pengar som det handlar om. Det ska fan komma direkt efter resultatet är klart.
|
Grattis! :)
|
Citat:
|
antingen ligger du lågt, eller slår på stora trumman, gidde:lol:
|
Förstod allt skulle gå åt helvete idag då bajen gick och vann! Om dom nu inte fråntas segern med tanke på planstormningen och J-södra tilldöms segern med 3-0 DIF!
|
Vore kul att få vara med på ett system ngn gång Gidde. Kan tänka mig att spela för fyrsiffrigt om du lirar för detta
|
Citat:
|
Citat:
Stort Grattis Gidd, snyggt spelat!!! :hattenav::hattenav::hattenav::hattenav: |
Citat:
Gidde är skicklig och har flyt nu men fler än han har sinat när det vänder. Håller tummarna för att han har disciplin och money management. Gasa i medvind är ingen konst, särskilt med full tank! |
Citat:
Var har Gidde sagt att han spelat för under 2000? Ingenstans var jag hittat. Med en kvarts mille+ senaste veckan kan han väl ladda med mer än en "skrynklig tjuga" vid nått tillfälle. Det ser jag inget fel i... |
Citat:
|
Oj. Kom nyss hem. valpen dominerar oss alla. Känner mig lite juckad på benet men ja doob. Tror att du hjälpte till när du totalsänkte hans klara i 5e.
Snyggt spelat:hattenav: |
Citat:
Med 34st 6:or måste systemet var på 45-65.000 rader men den spiken kan ingen ta ifrån dig, mkt snyggt :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
Du redovisade avd 6 och 7. Du hade 4 i avd 6. Dagens värmlandsvinnare hade 36 st 6or. Spelade du 5-5-5-5-5 i avd 1-5 kunde du max få 23 st 6 or. Enligt vinstlistan såg enda systemet från Värmland som vann stort idag ut så här 549 654 1.00 34.00 477.00 2 000 1 ATGSE VÄRMLAND 1 7a, 34 sexor och 477 femmor. |
Citat:
|
Citat:
|
Kan du lägga upp systemet så vi får checka in hur det såg ut?
|
Själv så satte jag en tvilling i lopp 12 i all ilska till 140 gånger Utgång 5 2,9 bakom :) En tröst en dag som det här heheh
|
Citat:
|
Citat:
8*7*7*7*7*4*1 = 34 + 477st = 76832 rader:cheers: |
Citat:
Registrerat spel Datum: Söndag 2014-11-02 Bana: Eskilstuna Spelform: V75, omg. 59 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12 (9) 2 2, 3, 4, 5, 7, 10, 11 (8) 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9 (8) 4 1, 2, 4, 5, 6, 8, 10 (12) 5 2, 3, 6, 9, 10, 12, 15 (5) 6 1, 2, 4, 6 (8) 7 4 Psycho (1) Vadet gäller startnummer 76 832 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 38 416,00 kr Kvittonummer: 4B04 1309 |
Citat:
|
Citat:
Just nu har Gidde dock en härlig grund att stå på och jag hade gärna hamnat där själv nån gång. +150 lax har jag själv legat som bäst nån gång och då har jag hållit på i dryga 20år, fast med mindre insatser. Största vinsten är 90 lax och näst största 60 lax. Då tycker jag att jag har haft mer oflyt över tid än vad som kan fantiseras om. Tror det mesta av det ingår i spelet dock... ... Förra vintern fram till våren gick allt i baklås så jag tog ett långt sommaruppehåll för att ha åtskilliga lax kvar att ladda med inför vintern. Känns bra nu och jag ser fram emot att börja lira lite större nu för ett antal månader. V4, V3 och platsraketer ska jag fokusera på...:KO: Redigering: Äh, va fan... 10 andelar och andelssystem för över 76...rader!:no: Nåväl, bra analys i sista iallafall trots att psykopaten var en lus till slut!;) |
Hyfsat stort system, skoj med lite utdelning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Grattis. |
Citat:
|
Vem köper en andel för 4000kr dagen efter V75 med jackpott?
Trollet Fjant? |
Citat:
|
Citat:
|
Gidde.
Kan du inte tänka dig att göra ett system för oss på Sharps så kan vi köpa andelar efter "egen plånbok" Ex. 500kr/andel. Vore kul att få full pott någon gång samt att jag ligger inte i medvind nu;) |
Citat:
|
Om man som 20 åring börjar leka med de här pengarna så lär det inte sluta bra. Ge dig och börja med någonting annat innan det är för sent.
|
Citat:
|
Så du säljer andelar över nätet eller i den lokal spelbutiken i Karlstad?
|