![]() |
Citat:
|
Roséns måste väl diskas i V5:2 klar trängning i sista sväng ju
|
inte så mycket snack om Trouville, men kikade precis i lopparkivet o nog kan den bli svårslagen om den håller upp ledningen...som det ser ut...
|
Björn kommer iväg hyggligt med Tiggern alltså!
|
Provar plats på 8 Joy for us,värmde bra.
|
1,3,8 tvilling prövar jag då
|
Citat:
...Goop kommer bra på det Jag kör tvilling med utgångshäst på 13, då jag tror den ska flyga fram lite längre ut på upploppet!:KO: |
4 hästar man lirat lekte indianer -- ugh - ugh -ugh -ugh (utgick - galopp - hemkörd)
|
Citat:
|
Småslantar på v64idag! men va fan tur man inte lagt iväg en förmögenhet :)
|
DD-1
Anthologie spetsar med första helstängt, hela vägen! Om inte är det snabbe Nirvana Face som tar hand om ledningen och spårar. DD-2 Bella On Tour spårar, men Greatandeasy CC med jänk och samtliga bakspår är spelvärda! Seduction också, var fin senast och kan hamna bra på det trots spår 8. Helt tappad. Britelite AM hade värmt dåligt, iskall redan innan den infon tyckte jag. Brrr! |
DD
3-8,10 |
Registrerat spel
Datum: Måndag 2014-11-03 Bana: Mantorp Spelform: Dagens Dubbel, omg. 612 Avd Ordinarie hästar 1 5 Nirvana Face 2 5 Greatandeasy C.C. Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: 4F46 4030 7480 9545 |
Helt snett på spetskörningen den här gången, men det blev ju bra ändå. Men nu får Walmann ge fan i och vinna nästa, de enda jag plockade bort.
|
Hoppas Seduction vinner rolig dd isåfall
|