Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-03, 08:15   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v64 Mantorp


Ny vecka och nya tag...Grattis Gilde Palema igår till fina vinster, kanske bjuder du på nån bra spik idag
Hur många segrar tar Goop idag? Jag spikar He’s a Diffacolt och kanske Castor Boko ....

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 10:18   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Castor har inte funkar i Goop regi ännu, men han lär inte komma ut om han inte är i ordning nu. Men läste någon intervju där han sa att han inte vari toppform precis.
Hästen är snabb ut, men frågan är hur formen sitter..

Jag är lite inne på Rosso Pomodoro, om den funkar borde den ha hyfsad chans vid lite tempo! Öppet lopp!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 10:27   #3
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kay Adams rattas ffg på länge av ett proffs. Tycker hästen besitter en del kunnande. Ett måstestreck i lopp 3.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1)
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 10:30   #4
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

Avd2 Låser på Claudius F & He´s a Diffacolt
Avd3 Stepping Money spik grym sist
Avd4 B.B.Tigger spik
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 14:00   #5
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1682
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Kay Adams rattas ffg på länge av ett proffs. Tycker hästen besitter en del kunnande. Ett måstestreck i lopp 3.
Håller helt med, den har vunnit på valla tidigare några gånger, och det finns kapacitet. Ohlsson upp är jätteplus! Felfri och halvform så borde den vinna. Man kan chansspika en så idag till 6%
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 14:45   #6
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 136
Sharp$: 784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Håller helt med, den har vunnit på valla tidigare några gånger, och det finns kapacitet. Ohlsson upp är jätteplus! Felfri och halvform så borde den vinna. Man kan chansspika en så idag till 6%
Ryggade

Registrerat spel

Datum: Måndag 2014-11-03
Bana: Mantorp, omg. 26
Lopp: 5
Spelform: Tvilling

Hästar: 3, 4
U-hästar: 12 Kay Adams

Vadet gäller startnummer

2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 15:14   #7
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2197
Standard

Från Guiden:

Draget

12 Kay Adams (V64-3) har ganska bra kunnande i sina ljusa stunder och kan vara en luring at se upp med. Formen är lite dunkel eftersom hon inte startat på ett tag men på plussidan finns att det nu är proffskusk i sulkyn, Ulf Ohlsson sitter för första gången. De mera betrodda hästarna är inga underdjur och Kay Adams känns intressant till 6% på spelet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Scherlock (+1), alle (+1)
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 15:37   #8
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Fran Mantorps hemsida

Vi lyssnar med tränaren Mathias Alm.
- Allt verkar bra inför kvällen. Hon har haft en paus och har tränat hårt, på ett bra sätt. Det blir spännande att se vad hon presterar i kväll, men normalt sett behöver hon väl ett lopp i kroppen för att vara som bäst. Det är väl inte så tufft emot? Läget är nog bra, hon är ganska kvick ut och det blir skor runt om meddelar Mathias Alm.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 16:11   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Analysen satt hyfsat till Lunchen så kör en till!

V64-1)

Låter bra från Goop angående 6 Castor Boko och frågan är om han inte sitter tidigt i ledningen för jag vill minnas att Castor kan öppna riktigt bra.
Harvey Tornado nr 4 var enormt bra på Eskilstuna den 22 Juli, men efter det har han inte riktigt presterat på samma vis men om han får ledningen så kanske han kan rinna undan, men jag har en känsla av att Goop kan plocka ner denna från dödens.
Rosso Pomodoro gillar jag skarpt och om den funkar så är den riktigt bra, de 2 senaste har varit lite frågetecken men det kan också har varit tillfälligheter. Jag söker efter en intervju där.
Om man streckar på så 1,3,7 och kanske 11.

V64-2)
Kan inte riktigt få grepp om hur bra Goops nr 6 He's a Diffacolt är, har gjort riktigt bra prestationer mot hyfsat motstånd. Litet fält gynnar då ledningen inte är aktuellt.
5 Cladius F var riktigt dålig senast och underpresterade verkligen, visserligen mötte den tufft motstånd (hela fältet var riktigt bra hästar) men han fick ändå bestämma i ledningen och han måste verkligen vara bättre ikväll, dessutom är det ett halvvarv längre nu.
"Rondine d Amore på Mantorp. Känns dunderfin i jobb och startar utan ändringar. Spår 6 o bil. Platschans." säger Raoul på twitter och Rondine d Amore kan vara andra hästen i loppet om nu Takter kör i ledningen och Björn får ett tufft lopp.
1 är nog väldigt kapabel och kanske inte ska nonchaleras.
Jag tror fyra hästar är heltäckt, kanske räcker det med 2 och kanske spik på Goop.

V64-3)
Ojämnt lopp där 5 Stepping for Money har varit riktigt bra, dock i billiga gäng men har ändå vunnit i 3 av sina 8 starter.
Sprang 15,9 i sin fjärde start vilket jag tycker är rätt bra. (https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=975434) Kan nog en låg 15/hög 14 tid och då borde hon bli svårfångad.
Men 12 Kay Adams som redan avhandlats flitigt här på Sharps får inte glömmas, det är en riktigt bra häst i grunden och riktigt kul kuskplus. om hon får en bra resa så är jag inte främmande för att hon kan utmana.
Lennartssons 4 Nexus Tilly har sprungit de rätt a tiderna och gjort det bra, spurtade fint näst senast mot en häst som bart mm med galopp dessutom.
7 är rätt hårt spelad också, men tycker nog 4an går före, men den har också gjort det bra.
Bakom finns det ett antal som inte är helt avsågade och det är inte omöjligt att det skräller till.

V64-4)
10 Oakshoots Highland har slagit de flesta på tillägg tidigare och inte minst senast, men fick ett fint lopp då och det krävs troligen mer denna gång. Troligen har han det i sig. Svårt att läsa riktigt hur loppet kommer bli kört för honom.
1 Trouville från ledningen kan absolut rinna undan på Mantorps korta upplopp, och han lär springa 15-blankt i alla fall.
13 Bethel Hanover blev slagen av just Oakshoots Highland senast, men jag tror hon går bättre i ryggar. så detta läget passar bättre. Om hon får rygga på 10an denna gång så tror jag hon visslar förbi trots sin ringa ålder.
14 bb trigger är bra den också, men blev också slagen av 10an senast i samma lopp. Kanske inte var helt på topp men glöm inte bort goop.
3 har gjort bra lopp på sistone och verkar ha absolut toppform, endast 2%.

V64-5)
Ett Vidöppet lopp där jag fått feeling för 5 Nirvana Face som gjort det super bra från dåliga lägen mot bra motstånd på sistone. Jag har fått för mig att hon kommer hamna fint på de och det blir lite körning, och hon krossa dom sista biten. Inte helt omöjligt att hon kan köras till ledning a Kim manér.
10 Elita MI har visat fina resurser på sistone, och var grym i dödens senast men inte mot något speciellt motstånd och måste höja sig för att räcka här.
3 Anthologie tror jag kan vinna om hon får ledningen hyfsat enkelt, hon har inte många vinster men har mött tuffa hästar för det mesta. Men jag är inne på att det är Kim som får ledningen.

V64-6)
Ännu ett vidöppet lopp, 3 Bella On Tour ska köras i spets. Kortdistans, ston och kort upplopp talar för. Hon har mött rätt bra tidigare och gått bra tider. Kanke blir svår att rå på från tät?
10 Charmant Horline verkar vara en talang de också, var 2a bakom Danielle nästa senast och satt fast bakom Secret Service gången innan de. Fick ett omöjligt lopp senast och gjorde det bra. Kanske är bästa hästen?
4 Brielite Am verkar vara en riktigt tuff tjej, grym efter tuff inledning näst senast och höll kanonbra från dödens senast. Om hon får ledningen blir hon inte lätt att slå!
Alla i loppet har vunnit (utom min första häst nr 10) och de flesta på bra vis! Antingen dessa 3 eller många förordar jag! Vill nämna 12 som jag verkligen gillar, men omöjligt läge!

Blev lite lång denna texten, men hoppas den kan leda till lite diskussion!


System
6
1,5,6,7
4,5,12
1,3,10,13,14
5
3,4,5,6,10,12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5), draken (+5)

Senast redigerad av alle den 2014-11-03 klockan 16:35.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 16:33   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Nexus Tilly hoppade bort en seger senast och vi hoppas på revansch ikväll. Inte att lita på men har hög kapacitet. Skor ro. Vanlig vagn. skriver Lennartsson på twitter. Han mötte Da vinci boko som vi såg på lunchen idag. Känns som Nexus är given vid gardering!

Blir mer och mer sugen på nexus, kanske trycker upp den som A-häst!

Senast redigerad av alle den 2014-11-03 klockan 16:45.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 16:52   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

1) Spik 6. Låter bra både på denna och Pers häst. Jag tar ställning.
2) 1,5,6,7. Släpper inte Redéns häst, även om den måste visa något snart.
3) Spik 5. Kusken har till uppgift att få iväg hästen felfritt. Då är det bra chans.
4) 10,13,14. Tror någon av de här vinner, även om Trouville har 20 m tillgodo. Tigger var stor favorit förra gången de möttes, före Bethel och Oakshoot. Ordningen då blev den omvända, vi får se hur det blir idag.
5) Spik 3. Barfota runt om och jag singlar.
6) 3,4,5,6,8,9,10,11. Här kan det hända grejer.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 16:58   #12
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

6
7
7,12
1,3,6
5,10
3,6,8 Så att man är med i vart fall.
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 17:00   #13
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Analysen satt hyfsat till Lunchen så kör en till!

V64-1)

Låter bra från Goop angående 6 Castor Boko och frågan är om han inte sitter tidigt i ledningen för jag vill minnas att Castor kan öppna riktigt bra.
Harvey Tornado nr 4 var enormt bra på Eskilstuna den 22 Juli, men efter det har han inte riktigt presterat på samma vis men om han får ledningen så kanske han kan rinna undan, men jag har en känsla av att Goop kan plocka ner denna från dödens.
Rosso Pomodoro gillar jag skarpt och om den funkar så är den riktigt bra, de 2 senaste har varit lite frågetecken men det kan också har varit tillfälligheter. Jag söker efter en intervju där.
Om man streckar på så 1,3,7 och kanske 11.

V64-2)
Kan inte riktigt få grepp om hur bra Goops nr 6 He's a Diffacolt är, har gjort riktigt bra prestationer mot hyfsat motstånd. Litet fält gynnar då ledningen inte är aktuellt.
5 Cladius F var riktigt dålig senast och underpresterade verkligen, visserligen mötte den tufft motstånd (hela fältet var riktigt bra hästar) men han fick ändå bestämma i ledningen och han måste verkligen vara bättre ikväll, dessutom är det ett halvvarv längre nu.
"Rondine d Amore på Mantorp. Känns dunderfin i jobb och startar utan ändringar. Spår 6 o bil. Platschans." säger Raoul på twitter och Rondine d Amore kan vara andra hästen i loppet om nu Takter kör i ledningen och Björn får ett tufft lopp.
1 är nog väldigt kapabel och kanske inte ska nonchaleras.
Jag tror fyra hästar är heltäckt, kanske räcker det med 2 och kanske spik på Goop.

V64-3)
Ojämnt lopp där 5 Stepping for Money har varit riktigt bra, dock i billiga gäng men har ändå vunnit i 3 av sina 8 starter.
Sprang 15,9 i sin fjärde start vilket jag tycker är rätt bra. (https://www.travsport.se/sresultat?k...&loppId=975434) Kan nog en låg 15/hög 14 tid och då borde hon bli svårfångad.
Men 12 Kay Adams som redan avhandlats flitigt här på Sharps får inte glömmas, det är en riktigt bra häst i grunden och riktigt kul kuskplus. om hon får en bra resa så är jag inte främmande för att hon kan utmana.
Lennartssons 4 Nexus Tilly har sprungit de rätt a tiderna och gjort det bra, spurtade fint näst senast mot en häst som bart mm med galopp dessutom.
7 är rätt hårt spelad också, men tycker nog 4an går före, men den har också gjort det bra.
Bakom finns det ett antal som inte är helt avsågade och det är inte omöjligt att det skräller till.

V64-4)
10 Oakshoots Highland har slagit de flesta på tillägg tidigare och inte minst senast, men fick ett fint lopp då och det krävs troligen mer denna gång. Troligen har han det i sig. Svårt att läsa riktigt hur loppet kommer bli kört för honom.
1 Trouville från ledningen kan absolut rinna undan på Mantorps korta upplopp, och han lär springa 15-blankt i alla fall.
13 Bethel Hanover blev slagen av just Oakshoots Highland senast, men jag tror hon går bättre i ryggar. så detta läget passar bättre. Om hon får rygga på 10an denna gång så tror jag hon visslar förbi trots sin ringa ålder.
14 bb trigger är bra den också, men blev också slagen av 10an senast i samma lopp. Kanske inte var helt på topp men glöm inte bort goop.
3 har gjort bra lopp på sistone och verkar ha absolut toppform, endast 2%.

V64-5)
Ett Vidöppet lopp där jag fått feeling för 5 Nirvana Face som gjort det super bra från dåliga lägen mot bra motstånd på sistone. Jag har fått för mig att hon kommer hamna fint på de och det blir lite körning, och hon krossa dom sista biten. Inte helt omöjligt att hon kan köras till ledning a Kim manér.
10 Elita MI har visat fina resurser på sistone, och var grym i dödens senast men inte mot något speciellt motstånd och måste höja sig för att räcka här.
3 Anthologie tror jag kan vinna om hon får ledningen hyfsat enkelt, hon har inte många vinster men har mött tuffa hästar för det mesta. Men jag är inne på att det är Kim som får ledningen.

V64-6)
Ännu ett vidöppet lopp, 3 Bella On Tour ska köras i spets. Kortdistans, ston och kort upplopp talar för. Hon har mött rätt bra tidigare och gått bra tider. Kanke blir svår att rå på från tät?
10 Charmant Horline verkar vara en talang de också, var 2a bakom Danielle nästa senast och satt fast bakom Secret Service gången innan de. Fick ett omöjligt lopp senast och gjorde det bra. Kanske är bästa hästen?
4 Brielite Am verkar vara en riktigt tuff tjej, grym efter tuff inledning näst senast och höll kanonbra från dödens senast. Om hon får ledningen blir hon inte lätt att slå!
Alla i loppet har vunnit (utom min första häst nr 10) och de flesta på bra vis! Antingen dessa 3 eller många förordar jag! Vill nämna 12 som jag verkligen gillar, men omöjligt läge!

Blev lite lång denna texten, men hoppas den kan leda till lite diskussion!


System
6
1,5,6,7
4,5,12
1,3,10,13,14
5
3,4,5,6,10,12
Noel Face Barfota runt om anmält, tagen till 20 ggr bet 365.
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 17:10   #14
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3280
Standard

Vad tror ni ang avd 5 spetsar inte 3:an?? SOS?
Oblix är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-03, 17:12   #15
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 402
Sharp$: 592
Standard

Noel face är given barfota!
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td