![]() |
Citat:
julafton för alla som fattar något |
Har regnat bra i Eskilstuna senaste veckan. Borde vara hur kladdigt som helst. Stänkrädda går definitivt bort
|
Citat:
V3:3 Färjestad 5 Princess Time 40%...knappast nån topphäst! Då gäller det att fördjupa sig! |
Inget vidare roligt i Färjestad
|
Citat:
I E-tuna?! Hur hamna du där nu draken? |
Bor ju strax utanför och jobbar där. Har så gjort sen jag fick hår på pungen
|
Citat:
|
Citat:
Har du Twitter? Jag finns på Minna @korsdraget Välkommen dit en dag och säg hej. |
Citat:
|
Vi saknar såklart din kvinnliga fägring. Ta inte illa upp på idioter. De finns överallt. Kramar tillbaka. Saknar din info på PM. Skärpning;)
|
Sorry Voltstart att vi inte kunde utbyta idéer idag, var tyvärr inte hemma nu på kvällen.
De jag tänkte på i V5-3 var 4, 6 och 12 men de verkade ju inte riktigt duga. Är med fortfarande men helt ointressant med tanke på värdet. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Satt med flerbong på 2 och 9 i sista, då hade Raz och Trippa spikar där + de 4 bra i avdelning 1...surt! Det ska inte sitta några streckspel just nu, thats it! |
https://i.imgur.com/un01COu.jpg
HAAAAAAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHA!!! !!!!! Nej just det, det var ju INTE så att jag skrattade mig harmynt över att Michael November skulle välja JUST DEN HÄR DAGEN ATT BRYTA IHOP ÖVER UPPLOPPET!!! AVGÅ BÅDE HÄST OCH TRÄNARE!!! Såja, nu känns det bättre. Bara att ladda om till jackpotten på onsdag då ;) |